alkaa kirjoittako!

Cluso627.

mISTAAN CLUBIIN LIITTYVISTA TANNE USKOKAA MUA
NE POISTETAAN VATUSTELIJOIDEN PUOLELTA ON SE MIKA KIRJOITUKSET TARKISTAA!!

71

6743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oukkidoukki

Näin tehdään, nyt alkoi kirjoituslakko.
      Kaikki mukaan.

• kyseessä

pelkkä kirjoituslakko vai vain oikeinkirjoituslakko?

• AdaFlink

... täällä on viimeaikoina saanu kaikki asialliset kirjoitukset olla. Olkoon se sitten ollu "vatustajan" tai "pulustajan" kirjoitus.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.

Vastakin poistettiin koko viestiketju.No mua ei haittaa olen tahan varautunut naa kulkee kaverin kautta.Mutta antakaa naiden yhdeiskunnan sankareitten jauhaa taalla jos kirjoitate tanne teista jaa IP:numero ja siita voi itse sheriffi halutessaan paatella mista pain Suomea-maailmaa tulee kirjoitus-Pitemmalle han ei paase ilman karajaoikeiden paatosta.Ja jos kirjoitukses ei ole mitaan traagista tallaista EI tulla etes kukaan Eniro hakemaan,mutta Wincapital ei ole ponzi 110% varmuus..

• Cluson

poistaa?????

meinaan-ihan totaalisesti.

ihan kuin vanha mies puhelisi eturauhas-ym. vaivoistaan...
      Yhtä mielenkiintoisia ovat kommenttisi!

t.erkki heminkvei

• Nimimerkin Cluso627. aloitus noin kello 18 aikoihin oli erittäin epäasiallinen, poistin sen takia.

• sen ketjun, ja poistaisit
        uralin kirjoitti:

Nimimerkin Cluso627. aloitus noin kello 18 aikoihin oli erittäin epäasiallinen, poistin sen takia.

ne muutamat rivit siitä alusta, jotka olivat epäasiallisia?

Koko ketju muuten oli sellaista tietenkin, mitä ei olla tällä palstalla nähty, joten onhan se ihan selvä että sitä ei toisen osapuolen mielestä voitaisi palauttaa. Eli, toisin sanoen, asiallista.

Mitäpä jos tekisit tällaisen viilauksen, noin niinkuin PUOLUEETTOMANA sheriffinä?

• Cluso627..

Itse minua ei voi poistaa kun itse Jumala sitten kun on minun aikani.LJK;n miesta ei poisteta.
        Se on jo kokeuttu monta kertaa joku on oikeasti yrittanyt tappaa mut,mutta ei ole kukaan onnistunut Krav Magalla on ollut omat tekonsa tahan Ada tietaa kylla,vaikka ei ei varmaan niista halua kertoa-No KRP tietaa ne asiat.

• sen ketjun, ja poistaisit kirjoitti:

ne muutamat rivit siitä alusta, jotka olivat epäasiallisia?

Koko ketju muuten oli sellaista tietenkin, mitä ei olla tällä palstalla nähty, joten onhan se ihan selvä että sitä ei toisen osapuolen mielestä voitaisi palauttaa. Eli, toisin sanoen, asiallista.

Mitäpä jos tekisit tällaisen viilauksen, noin niinkuin PUOLUEETTOMANA sheriffinä?

Nimimerkki Cluso627. On tervetullut kirjoittamaan viestin uudelleen, mutta ne epäasialliset kohdat jätä pois.

• Cluso627.
        uralin kirjoitti:

Nimimerkin Cluso627. aloitus noin kello 18 aikoihin oli erittäin epäasiallinen, poistin sen takia.

Arvoisa seriffilla ratsastava(toivottavasti)jolla sentaaan ratsastaa..Mita pahaa kirjoitin? Ei yhtaan kirosanaa ei mitaan pahaa.Sa olet kohta entinen ratsastaja.Mulla on rahaa ja lakimiehia ottaan suhun henkilokohtaisesti yhteytta
        jos nain siihen tarvetta.Lueppa uudestaan mita oon kirjoittanut!

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

Arvoisa seriffilla ratsastava(toivottavasti)jolla sentaaan ratsastaa..Mita pahaa kirjoitin? Ei yhtaan kirosanaa ei mitaan pahaa.Sa olet kohta entinen ratsastaja.Mulla on rahaa ja lakimiehia ottaan suhun henkilokohtaisesti yhteytta

... niuhottaa. Osaat kyllä kirjoittaa ihan asiallistakin asiaa ja jopa asiallisesti, kun vaan viittit.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.
        uralin kirjoitti:

Nimimerkki Cluso627. On tervetullut kirjoittamaan viestin uudelleen, mutta ne epäasialliset kohdat jätä pois.

Valituksen mulla on aikaa ja rahaa ihan v...ssa
        sen teen ja saan myos muuta selville kylla sina tiedat!

• Cluso627. kirjoitti:

Viestin alussa kirjoitit erittäin loukkaavaa ja epäasiallisesti Suomi24 palvelun käyttäjästä, joka kirjoittaa tänne.

Suomi24 ylläpidon laatimissa säännöissä lukee, että: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Olet tervetullut koska vain kirjoittamaan tänne, mutta älä loukkaa ja nöyryytä toista kirjoittajaa epäasiallisesti.

En puutu viestin sisältöön ainoastaan, jos sääntöjä rikotaan.

• ???
        uralin kirjoitti:

Viestin alussa kirjoitit erittäin loukkaavaa ja epäasiallisesti Suomi24 palvelun käyttäjästä, joka kirjoittaa tänne.

Suomi24 ylläpidon laatimissa säännöissä lukee, että: Keskustelussa ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Olet tervetullut koska vain kirjoittamaan tänne, mutta älä loukkaa ja nöyryytä toista kirjoittajaa epäasiallisesti.

En puutu viestin sisältöön ainoastaan, jos sääntöjä rikotaan.

VOI VIDDU TE OOTTE KAIKKI KOKO PALSTAN IHMISET HOIDON TARPEESSA!
        EIKÖHÄN OLISI PARAS ETTÄ SERIFFI URALIN LOPETAA KOKO HÖPÖ HÖPÖ PALSTAN.

• uuuteeliassss
        Cluso627. kirjoitti:

mihin sun ääkköset joutu? Onks sulla menossa joku pekkanetti-kulissi?

HÄH?

Voi ulkomailta kirjoittaa ääkkösiäkin, ainakin jos on yhtäpaljon rahaa kun sulla!

Vastaa Ana mulle pliis!

Antti on kuningas!

Viikon kysymys:
        Kuka tietää mistä cluson numerot 627. tulee?
        Oikean vastauksen pläjäytän perjantaina 1.2.2008 kello 12-14 välillä tähän ketjuun!

Vatausaikaa on siis ruhtinaallisesti

• AdaFlink
        uuuteeliassss kirjoitti:

HÄH?

Voi ulkomailta kirjoittaa ääkkösiäkin, ainakin jos on yhtäpaljon rahaa kun sulla!

Vastaa Ana mulle pliis!

Antti on kuningas!

Viikon kysymys:
        Oikean vastauksen pläjäytän perjantaina 1.2.2008 kello 12-14 välillä tähän ketjuun!

... ase-/sotapuolelle.

Ja mitaan ette voi...

• rk62
        uuuteeliassss kirjoitti:

HÄH?

Vastaa Ana mulle pliis!

Antti on kuningas!

Viikon kysymys:

..ärkookuuskaks naputtaa, pitkäötukat lakoaa..

antti ja antin kravmaga-jooga-kiesus, nääkxsä mun iipeen?!

• utelias ilman venytyksiä
        uuuteeliassss kirjoitti:

HÄH?

Vastaa Ana mulle pliis!

Antti on kuningas!

Viikon kysymys:

Oikea vastaus:
        Antti yksin tietää!

• Olin hetken poissa, ja

jo oli koko äskeinen viestiketju kokonaan poistettu??

On tosiaan kyllä niin, miten Cluso sanoo näköjään. Jos joku kirjoittaa klubista totuuden, niin KOKO ketju poistetaan????

Pitääpä tosiaan lopettaa kirjoittelu. Tämä on kuin DDR pahimmillaan - saat kirjoittaa mitä haluat, KUNHAN se on klubia ponziksi leimaava kirjoitus.

Voi jumalauta mitä toimintaa. Ennätin jo kehua pariin otteeseen sheriffin toimintaa aiemmin, mutta nyt tippui pohja. Eipä ole näemmä sheriffilläkään mitään virkaa.

• palakkalistoilla

taitaa olla serihvi.

• Vielä voisi pelastaa
        palakkalistoilla kirjoitti:

taitaa olla serihvi.

uhkaavasti musertuvan maineensa, jos palauttaisi ketjun, ja poistaisi siitä ne ensimmäiset aloitusrivit Clusolta. Muutenhan se kirjoitus oli täyttä asiaa.

Kyllä meininki alkaa tosiaan muuten olla mallia DDR.

• AdaFlink

... niitä cluson perusteluja, jotta miksi ei ole ponzi. Eihän sellanen hokeminen ("110 %:sti ei ole ponzi") ole mikään perustelu.

Ja mitaan ette voi...

• Hetkeksi silmäni ummistin, ja

Juuri kun annoin teille täysin vedenpitävät todisteet, että klubi on ponzi-huijaus ja kaatumaisillaan. En kuitenkaan näe tärkeäksi tehdä uutta aloitusta, vaan tyydyn toteamaan että klubi on 110% ponzi.

• Cluso627.
        Hetkeksi silmäni ummistin, ja kirjoitti:

Juuri kun annoin teille täysin vedenpitävät todisteet, että klubi on ponzi-huijaus ja kaatumaisillaan. En kuitenkaan näe tärkeäksi tehdä uutta aloitusta, vaan tyydyn toteamaan että klubi on 110% ponzi.

Uranus!Soitin ihan justiinsa lakimiehelleni han ottaa sinuun yhteytta ja selvittaa miksi poistit viestit.Tassa naetta tanne EI kannete kirjoittaa mitaan positiivista.vai mita Ada tuleeko nukkumatti laskimaho.ineen-Pelataanko viimeset romoset baarissa Ray:n automaattiin toimiiko van ha sitikka..

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

Uranus!Soitin ihan justiinsa lakimiehelleni han ottaa sinuun yhteytta ja selvittaa miksi poistit viestit.Tassa naetta tanne EI kannete kirjoittaa mitaan positiivista.vai mita Ada tuleeko nukkumatti laskimaho.ineen-Pelataanko viimeset romoset baarissa Ray:n automaattiin toimiiko van ha sitikka..

... kysymästä.

Citikka toimii hyvin, joskin olis kohta vaihdon paikka. Sama ukko rötköttää edelleenkin vieressä, eikä ole tarvis vaihtaa kaveria parin viikon välein. Rahaa on sen verta (vaikkei miljoonia, kuin eräillä), että ei haittaa jos muutama huntti 3-4 kertaa vuodessa uppoaa RAY:n peleihin.

Ja mitaan ette voi...

• eikö se
        Cluso627. kirjoitti:

aquilae pistänykkää sua hilijaseks.
        Kumman piti maksaa, että teistä tuli sitten kavereita?
        Paljonko ne maksaa sulle?

• Ei se noin mene
        Cluso627. kirjoitti:

Jos kirjoitat epäasiallista tekstiä ja seriffi poistaa sen, kirjoita uudelleen ja fiksummin. Tämä ei ole sinun maksamasi palvelu, joten yksikään lakimies ei ole niin typerä, että lähtisi tuollaista edes selvittämään. Vai onko samat lakimiehet kuin klubilla? :)

• Cluso627.
        Ei se noin mene kirjoitti:

Jos kirjoitat epäasiallista tekstiä ja seriffi poistaa sen, kirjoita uudelleen ja fiksummin. Tämä ei ole sinun maksamasi palvelu, joten yksikään lakimies ei ole niin typerä, että lähtisi tuollaista edes selvittämään. Vai onko samat lakimiehet kuin klubilla? :)

Joka kysyi:Olen 110%sesti soittanut lakimielleni
        ja se ei ole sama mika Clubilla sen varmaan huomaa itse sheriffikin jota muuten OLIS JO KAIVAUTTU AJAT SITTEN!Mutta paaasia etta nama selviaa ei kai Suomi ole viela Pohjois-Koreassa?
        Ma kaivan kaikki selville ja saan yleensa eras Laiho sanoi kerran,etta kaikkiin jaa jalki niin myoskin tassa.Eika mun kukkaroa heikauta taa mitenkaan.Jerry oli oikeassa ada ymmartaa tan.

• vastaukseen...
        Cluso627. kirjoitti:

Joka kysyi:Olen 110%sesti soittanut lakimielleni
        ja se ei ole sama mika Clubilla sen varmaan huomaa itse sheriffikin jota muuten OLIS JO KAIVAUTTU AJAT SITTEN!Mutta paaasia etta nama selviaa ei kai Suomi ole viela Pohjois-Koreassa?
        Ma kaivan kaikki selville ja saan yleensa eras Laiho sanoi kerran,etta kaikkiin jaa jalki niin myoskin tassa.Eika mun kukkaroa heikauta taa mitenkaan.Jerry oli oikeassa ada ymmartaa tan.

Edelleen: jos ilmaisesta palvelusta _poistetaan_ viesti, ei siinä ole paljonkaan selvittämistä. Toinen juttu on kokonaan se, jos siellä on herjaavaa tekstiä, yhteystietoja tai muuta arkaluontoista materiaalia, jota EI poisteta. Hyvä, jos selvität, mutta ei näin maalaisjärjellä ajateltuna yhden poistetun viestin (jota en ole lukenut) ja sen alla olevan ketjun (ilmeisesti) poistaminen ei juurikaan anna aihetta toimenpiteisiin. Kerrohan sitten täällä (jos sitä ei poisteta :)), mitä kävi ilmi tai sanottiin.

• Cluso627.

Ns.Sheriffi on nyt tutkinnan alla sa luet taan oletko koskaan ollut noin toistakymmenta kertaa hengenvaarassa ja ihan omasta tahostasi palvella Suomea?Vai palveletko sita poistaakseni asialliseni viestini,vaikka nikimerkki AdaFlink on kirjoittanut tanne jopa KRP;n POLIISIN KOODI NIMELLA!Sita et ole poistanut!Annat julkaista taalla ihmisten sahkopostiviesteja yms.Olen tiedottanut asiasta KRP;n Vantaan yksikkoa.Katos moni poliisi toimii peitenimen takana,mutta mita sina siita tiedat?.
      -T Cluso 627

• AdaFlink

... sellaista palturia, ettei ole tosikaan. Näytä yksikin viesti missä olen kirjoittanu jonkun poliisin nimissä viestin tänne. Elin sun mielestä olen siis leikkiny poliisia.

Sanot näin: """AdaFlink on kirjoittanut tanne jopa KRP;n POLIISIN KOODI NIMELLA!"""

Nyt todistat sanomasi ja heti. Toi on muuten aika vakava syytös.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.
        AdaFlink kirjoitti:

... sellaista palturia, ettei ole tosikaan. Näytä yksikin viesti missä olen kirjoittanu jonkun poliisin nimissä viestin tänne. Elin sun mielestä olen siis leikkiny poliisia.

Sanot näin: """AdaFlink on kirjoittanut tanne jopa KRP;n POLIISIN KOODI NIMELLA!"""

Nyt todistat sanomasi ja heti. Toi on muuten aika vakava syytös.

Ja mitaan ette voi...

Sen K;n viestin ja se on koodi aikoja sitten missa oli talloi´n taa sheriffi?Muille musiikkia taa ei koske teita..
        http://www.youtube.com/watch?v=k7K4jH7NqUw
        Ps.Mulla on kuule kaikki tallessa ja niin on KRP;llakin.

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

Sen K;n viestin ja se on koodi aikoja sitten missa oli talloi´n taa sheriffi?Muille musiikkia taa ei koske teita..

... kiemurtele. Ei ole nyt kysymys sähköpostin julkaisusta vaan sä väität, että olen esiintyny täällä poliisina. Se on muuten törkeä vale, joten joudut sen nyt todistamaan.

Ja mitaan ette voi...

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

Mene uudestaan poliisiasemalle ja kerro kaikki
        sun tietokoneeseen on iskenyt KRP RUAHAHAHAHAH
        Kerro poliisille se vai nauroko ne sut viime kerrasta jo ulos:)RUAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

Kerro poliisille se vai nauroko ne sut viime kerrasta jo ulos:)RUAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

... vaan vastaa noihin mun kahteen viestiin.

Ja mitaan ette voi...

• nettiboliisi
        Cluso627. kirjoitti:

Joo Cluso,

kuten Ada jo pyysi, perustele mihin väitteesi "ei ole 110% varmuudella ponzi" perustuu? Ai siihen kun sinä sanot?

• Cluso627.
        AdaFlink kirjoitti:

... vaan vastaa noihin mun kahteen viestiin.

Ja mitaan ette voi...

Tee jotain sina oot kuitenki paljastanut aikoinaan ja ihan vastakin taman tutkija nimen.Etko sie ymmarra,etta se vaarantaa myos hanen henkensa saati sivullisten!Itse olet taalla
        paljastellut arkaluontoista materiaalia.Mene amma
        taas poliisiásemalle!Olen tiedottanut tata tutkijaa sinun kirjoitteluista ja kasittaakseni siihen tullaan puuttumaan.Olet aiheittanut harmia.

• AdaFlink
        Cluso627. kirjoitti:

Tee jotain sina oot kuitenki paljastanut aikoinaan ja ihan vastakin taman tutkija nimen.Etko sie ymmarra,etta se vaarantaa myos hanen henkensa saati sivullisten!Itse olet taalla
        taas poliisiásemalle!Olen tiedottanut tata tutkijaa sinun kirjoitteluista ja kasittaakseni siihen tullaan puuttumaan.Olet aiheittanut harmia.

... syksyllä, niin kerroit, että se KP oli suuttunu sulle, koska olit käyttäny sen organisaatiota härskisti hyväksesi. Muistatko? Oli muistaakseni sanon, että katokin, että anna olla viimenen kerta kun käytät hänen organisaaatiotaan hyväksesi omissa bisneksissäsi.

Vastaas nyt, jotta milloin olen täällä esiintyny poliisina. Jos et sitä pysty näyttämään toteen, niin se osoittaa kaikille millainen valehtelija olet. Ja sinuun ei siten ole yhtään luottamista.

PS. Aika nopea toi sun kaveris on lähettelemään noita viestejäsi. Hahahahh....

Ja mitaan ette voi...

• vasikka päässyt
        Cluso627. kirjoitti:

taas irti:)
        Puolusta välillä movea, kuinka se on rehellistä ja Manu on herrasmies.
        Taidat sinä olla melkoinen tuuliviiri.
        Joko Aquilaekin on sun silmissäs herrasmies, vaikka uhkasi niskalaukauksella kun sai tietää vasikoinnistasi?
        Olet kyllä melkoinen pelle harrrrharrrrrr

• siltä, että nää viime päivät
        AdaFlink kirjoitti:

... syksyllä, niin kerroit, että se KP oli suuttunu sulle, koska olit käyttäny sen organisaatiota härskisti hyväksesi. Muistatko? Oli muistaakseni sanon, että katokin, että anna olla viimenen kerta kun käytät hänen organisaaatiotaan hyväksesi omissa bisneksissäsi.

Vastaas nyt, jotta milloin olen täällä esiintyny poliisina. Jos et sitä pysty näyttämään toteen, niin se osoittaa kaikille millainen valehtelija olet. Ja sinuun ei siten ole yhtään luottamista.

PS. Aika nopea toi sun kaveris on lähettelemään noita viestejäsi. Hahahahh....

Ja mitaan ette voi...

Cluson nimimerkillä kirjoitetut sepustukset on vääntänyt joku feikki?

• AdaFlink
        siltä, että nää viime päivät kirjoitti:

Cluson nimimerkillä kirjoitetut sepustukset on vääntänyt joku feikki?

... kirjoittaja oli cluso, joten turha selitellä ja alkaa vetämään sanojansa takaisin.

Kun se huomaa, että on käyttäytyny typerästi, niin se alkaa kirjoitamaan aivan toisenlainen ääni kellossa ja valittelemaan, että joku muu krjoittaa sen nimissä. Noin se on toiminu aina.

Ja mitaan ette voi...

• on syynsä
        nettiboliisi kirjoitti:

Joo Cluso,

kuten Ada jo pyysi, perustele mihin väitteesi "ei ole 110% varmuudella ponzi" perustuu? Ai siihen kun sinä sanot?

ilmoittaa, että klubi ei ole 110% varmuudella ponzi.
        Se ei tarkoita sitä etteikö klubi olisi täydellinen huijaus.

• eteenpäin.
        on syynsä kirjoitti:

ilmoittaa, että klubi ei ole 110% varmuudella ponzi.
        Se ei tarkoita sitä etteikö klubi olisi täydellinen huijaus.

Kun nyt kerran ollaan samaa mieltä siitä että klubi ei ole ponzi, niin kerrotko sitten mikä on se seuraava asia, mistä klubia syytetään?

Sinulla nyt tuntuu olavan (taas kerran) varmaa tietoa asiasta, niin annapas tulla - mikä on seuraava episodi tässä jännittävässä vatustelijoiden mustamaalaamiskampanjassa? Tukeudutaanko jälleen kerran rahanpesuun, vai lähdetäänkö sille ihmiskauppaosastolle?

Kerropas nyt, niin päästään ihmettelemään taas oikein porukalla.

• mahdoin sanoa
        eteenpäin. kirjoitti:

Kun nyt kerran ollaan samaa mieltä siitä että klubi ei ole ponzi, niin kerrotko sitten mikä on se seuraava asia, mistä klubia syytetään?

Sinulla nyt tuntuu olavan (taas kerran) varmaa tietoa asiasta, niin annapas tulla - mikä on seuraava episodi tässä jännittävässä vatustelijoiden mustamaalaamiskampanjassa? Tukeudutaanko jälleen kerran rahanpesuun, vai lähdetäänkö sille ihmiskauppaosastolle?

Kerropas nyt, niin päästään ihmettelemään taas oikein porukalla.

ettei kysymyksessä olisi ponzi? Toin vain esille sen tosiasian, että Clusolla on syynsä väittää että klubi ei olisi 110% varmuudella ponzi. Minulla on tietty aavistus niistä syistä. Ja ehkä ne ajan myötä avautuvat muillekin. Nyt vaan ei ole vielä oikea hetki tuoda kaikkea julki. Ehkä Cluso vielä joskus senkin kertoo.

Sitä tosiasiaahan Cluson väitteet eivät poista, että klubilla todellakaan ei ole "puhtaat jauhot pussissa".

• sama diipadaapa
        mahdoin sanoa kirjoitti:

ettei kysymyksessä olisi ponzi? Toin vain esille sen tosiasian, että Clusolla on syynsä väittää että klubi ei olisi 110% varmuudella ponzi. Minulla on tietty aavistus niistä syistä. Ja ehkä ne ajan myötä avautuvat muillekin. Nyt vaan ei ole vielä oikea hetki tuoda kaikkea julki. Ehkä Cluso vielä joskus senkin kertoo.

Sitä tosiasiaahan Cluson väitteet eivät poista, että klubilla todellakaan ei ole "puhtaat jauhot pussissa".

linja jatkuu.

No mutta eipä siinä. Pallaillaan, myö vuan naatittaan sillä aekoo. ;)

• on sinulla
        mahdoin sanoa kirjoitti:

aavistuksia - helvetin hienoa!

Kyllä te olette sellaisia epeleitä, että te jos te saisitte päähänne, että olette adoptoituja niin sitä aavistusta ei edes dna testit toisin todistaisi. - ne olisi varmaan photoshopattuja.

Enkä tällä väitä, että olisin todistanut yhtään mitään Capitasta - mutta kunhan aavistelin ja työnnän tänne samaa pas...a kuin tekin.

• vielä___p
        on sinulla kirjoitti:

aavistuksia - helvetin hienoa!

Kyllä te olette sellaisia epeleitä, että te jos te saisitte päähänne, että olette adoptoituja niin sitä aavistusta ei edes dna testit toisin todistaisi. - ne olisi varmaan photoshopattuja.

Enkä tällä väitä, että olisin todistanut yhtään mitään Capitasta - mutta kunhan aavistelin ja työnnän tänne samaa pas...a kuin tekin.

itse viestiini, niin säästyy vastaustajalta vaiva.

Koska käytin kirosanaa viestissäni - voidaan tulkita, että minulla on todellinen paniikki päällä Capitan suhteen... saanko rahojani, enkö saa, pelaako kotiutukset, manipuloiko "ylälinja", vuokrattiinko joulupukkeja, saako ulkomailta strippareita, väräjääkö Apm, olenko maksanut verot, joudunko maksamaan kaikkien maailman ponzien alv:t- vi...u kun on paniikki niin päällä, ettei pysy nahoissaan!

• asiaa oon kanssa vähä
        mahdoin sanoa kirjoitti:

naureskellu...
        Mitkä ihmeen korkeimman oikeuden tuomari ja totuuden torvi se täällä on?!? Ihan samanlainen Suomi24 hörhö kun me muutkin:)
        Jos Cluso sanoo WC:n olevan ponzi tai ei 110% varmuudella, niin mitä hemmetin väliä..? Sehän on se ainoa ihminen koko Suomessa kuka tietää totuuden.
        Ja ihan tottapuhuen, ei vaikuta että ko. kaverilla olis ihan kaikki valot päällä...
        Kannattaa joskus palata maan pinnalle ja todeta, että et olekkaan niin iso kiho mitä luulet olevasi.
        Joo, pistä vaan lakimiehes mun perään... ootellaan ootellaan...

• tärkeimmän:
        vielä___p kirjoitti:

itse viestiini, niin säästyy vastaustajalta vaiva.

Koska käytin kirosanaa viestissäni - voidaan tulkita, että minulla on todellinen paniikki päällä Capitan suhteen... saanko rahojani, enkö saa, pelaako kotiutukset, manipuloiko "ylälinja", vuokrattiinko joulupukkeja, saako ulkomailta strippareita, väräjääkö Apm, olenko maksanut verot, joudunko maksamaan kaikkien maailman ponzien alv:t- vi...u kun on paniikki niin päällä, ettei pysy nahoissaan!

meillä on plöröt housuissa. ;)

• mutta se naurattaa
        asiaa oon kanssa vähä kirjoitti:

naureskellu...
        Mitkä ihmeen korkeimman oikeuden tuomari ja totuuden torvi se täällä on?!? Ihan samanlainen Suomi24 hörhö kun me muutkin:)
        Jos Cluso sanoo WC:n olevan ponzi tai ei 110% varmuudella, niin mitä hemmetin väliä..? Sehän on se ainoa ihminen koko Suomessa kuka tietää totuuden.
        Ja ihan tottapuhuen, ei vaikuta että ko. kaverilla olis ihan kaikki valot päällä...
        Kannattaa joskus palata maan pinnalle ja todeta, että et olekkaan niin iso kiho mitä luulet olevasi.
        Joo, pistä vaan lakimiehes mun perään... ootellaan ootellaan...

NIIN paljon, että viime syksynä jokainen ylisti Cluson tietotaitoa, ja jokainen oli sitä mieltä että Cluso kyllä tietää mistä puhuu - silloin kun Cluso oli vielä sitä mieltä että klubi olisi ponzi, ja etsi vimmatusti tietoa aiheesta, käyttäen kaikkia kontaktejaan.

No, nyt kun Cluso on sitten saanutkin kontakteiltaan sen varman tiedon, ja sille onkin selvinnyt että klubi ei ole ponzi - ja se kertoo sen täällä, myöntäen samalla oman virheensä, niin kuinka ollakaan... Yhtäkkiä Cluso onkin vatustelijoiden mielestä täysi pelle kenellä ei ole kaikki kotona.

Esimerkillistä takin kääntöä. :D

Itse olen koko ajan vaan sanonut sitä, että Cluso toi sen asian teidänkin tietoon, minkä kaikki klubilaiset ovat koko ajan tienneet - ja että olen kertonut arvostuksestani sellaista miestä kohtaan, joka osaa myöntää virheensä ja ennenkaikkea tulla kertomaan siitä julkisesti. Ada teki aivan samaa kuin te - alkoi mollaamaan Clusoa tuon ilmoituksen jälkeen, ja alkoi kaivelemaan vanhoja tietoja sähköpostistaan missä Cluso oli vielä toista mieltä. Tuo on suomalaisten bravuurilaji; Takinkääntö.

Sillä miehellä on enemmän munaa kuin kaikilla teillä lopuilla kakaroilla yhteensä.

• sai varman
        mutta se naurattaa kirjoitti:

NIIN paljon, että viime syksynä jokainen ylisti Cluson tietotaitoa, ja jokainen oli sitä mieltä että Cluso kyllä tietää mistä puhuu - silloin kun Cluso oli vielä sitä mieltä että klubi olisi ponzi, ja etsi vimmatusti tietoa aiheesta, käyttäen kaikkia kontaktejaan.

No, nyt kun Cluso on sitten saanutkin kontakteiltaan sen varman tiedon, ja sille onkin selvinnyt että klubi ei ole ponzi - ja se kertoo sen täällä, myöntäen samalla oman virheensä, niin kuinka ollakaan... Yhtäkkiä Cluso onkin vatustelijoiden mielestä täysi pelle kenellä ei ole kaikki kotona.

Itse olen koko ajan vaan sanonut sitä, että Cluso toi sen asian teidänkin tietoon, minkä kaikki klubilaiset ovat koko ajan tienneet - ja että olen kertonut arvostuksestani sellaista miestä kohtaan, joka osaa myöntää virheensä ja ennenkaikkea tulla kertomaan siitä julkisesti. Ada teki aivan samaa kuin te - alkoi mollaamaan Clusoa tuon ilmoituksen jälkeen, ja alkoi kaivelemaan vanhoja tietoja sähköpostistaan missä Cluso oli vielä toista mieltä. Tuo on suomalaisten bravuurilaji; Takinkääntö.

Sillä miehellä on enemmän munaa kuin kaikilla teillä lopuilla kakaroilla yhteensä.

tiedon siitä, että homma ei ole ponzi, vaan että rahat tulevat ihan muualta, muttei valuuttakaupasta. Ilmoitti jopa KRP:lle rahanpesuepäilynsä.

• Tätäkään. :)

Olipa surkea vuodatus. Koetahan nyt vähän terästäytyä ja tuoda keskusteluun jotain, jota et olisi vielä sanonut moneen kertaan. Vai harmittaako, kun kukaan ei provosoidu tarpeeksi? :) "Plöröt housuissa" näyttää sulla edelleen olevan, "etkä edelleenkään osaa". Ei taida vanha koira oppia uusia temppuja. :)

• yksi meistä
        Tätäkään. :) kirjoitti:

Olipa surkea vuodatus. Koetahan nyt vähän terästäytyä ja tuoda keskusteluun jotain, jota et olisi vielä sanonut moneen kertaan. Vai harmittaako, kun kukaan ei provosoidu tarpeeksi? :) "Plöröt housuissa" näyttää sulla edelleen olevan, "etkä edelleenkään osaa". Ei taida vanha koira oppia uusia temppuja. :)

Kato, mitä tissiposki? Veikö yötyöt taas voimasi?

Luuletko, että tällä kertaa asialla oli taas Kämpleri vai A? Vai olisiko ollut joku muu?

Yes, ponzi rulettaa!

• AdaFlink

... usko taas vähissä virityksensä suhteen, kun pitää alkaa luottamaan sellaisen henkilön sanomisiin, joka on kääntäny takkinsa muutaman vuoden kuluessa seitsemän (7) kertaa..

Ensinnäkään en koskaan ole kyseenalaistanu cluson tietämystä osake-, valuuttakaupoista ja joistakin johdannaisiata. Se osaa ne hommat ja siitä on ollu täälläkin todisteena sen verotiedot.

Jos cluso perustelee, että on se mahdollista tehdä 300...400 %:n vuosituloja valuuttakaupalla, niin uskon sen.

MUTTA

Kun cluso sanoo tuon ainoaksi perusteluksi siihen, että; WC ei ole ponzi, koska tuollaiset tuotot on mahdollisia, niin siinä se menee metsähallituksen puolelle ja kepeästi ja osoittaa selvästi, ettei ole tutustunut WC:n ansaintajärjestelmään tai yleensä koko Capitan toimintaan ollenkaan. Tuo ei vastaa mitenkään kysymykseen, jotta TULEEKO WC:n jäsenille maksamat rahat:

A) Valuuttakaupasta
        B) Uuusien jäsenten maksamista aloitus-/liittymismaksuista.
        C) Jäsenten kumuloituviksi jätetyistä kotiutuskelpoisista rahoista.

Jos joku tulee forumille ja alkaa kertomaan jotain täyttä hömppää Lontoon ja KRP:n yhteyksistään ja samaan hengenvetoon vaatii aina, että: "Ada voi vahvistaa", niin Ada ei vahvista sellaista, mitä en ole pystynyt tarkistamaan. Tässäkin viestiketjussa se käyttää juuri tuota samaa vinkumista. Ja huomatkaa millaisen raivon se sai, kun en tue sitä.

Sekö on sun mielestä takinkääntöä ja selkään puukottamista, jos en ole samaa mieltä cluson kanssa ja kävele sen talutushihnassa, niinkuin sinä näytät tekevän? Mulle piisaa vaan totuus, ei mitkään hömppä-jutut.

Ja mitaan ette voi...

• plöröt
        yksi meistä kirjoitti:

Kato, mitä tissiposki? Veikö yötyöt taas voimasi?

Luuletko, että tällä kertaa asialla oli taas Kämpleri vai A? Vai olisiko ollut joku muu?

Yes, ponzi rulettaa!

housuissa, älä unohda! ;)

• kissat naukuu
        AdaFlink kirjoitti:

... usko taas vähissä virityksensä suhteen, kun pitää alkaa luottamaan sellaisen henkilön sanomisiin, joka on kääntäny takkinsa muutaman vuoden kuluessa seitsemän (7) kertaa..

Ensinnäkään en koskaan ole kyseenalaistanu cluson tietämystä osake-, valuuttakaupoista ja joistakin johdannaisiata. Se osaa ne hommat ja siitä on ollu täälläkin todisteena sen verotiedot.

Jos cluso perustelee, että on se mahdollista tehdä 300...400 %:n vuosituloja valuuttakaupalla, niin uskon sen.

MUTTA

Kun cluso sanoo tuon ainoaksi perusteluksi siihen, että; WC ei ole ponzi, koska tuollaiset tuotot on mahdollisia, niin siinä se menee metsähallituksen puolelle ja kepeästi ja osoittaa selvästi, ettei ole tutustunut WC:n ansaintajärjestelmään tai yleensä koko Capitan toimintaan ollenkaan. Tuo ei vastaa mitenkään kysymykseen, jotta TULEEKO WC:n jäsenille maksamat rahat:

A) Valuuttakaupasta
        B) Uuusien jäsenten maksamista aloitus-/liittymismaksuista.
        C) Jäsenten kumuloituviksi jätetyistä kotiutuskelpoisista rahoista.

Jos joku tulee forumille ja alkaa kertomaan jotain täyttä hömppää Lontoon ja KRP:n yhteyksistään ja samaan hengenvetoon vaatii aina, että: "Ada voi vahvistaa", niin Ada ei vahvista sellaista, mitä en ole pystynyt tarkistamaan. Tässäkin viestiketjussa se käyttää juuri tuota samaa vinkumista. Ja huomatkaa millaisen raivon se sai, kun en tue sitä.

Sekö on sun mielestä takinkääntöä ja selkään puukottamista, jos en ole samaa mieltä cluson kanssa ja kävele sen talutushihnassa, niinkuin sinä näytät tekevän? Mulle piisaa vaan totuus, ei mitkään hömppä-jutut.

Ja mitaan ette voi...

Cluso oli weeceen äänekkäimpiä vastustajia viime syksynä, vai kiellätkö sen? Mistä ihmeen syystä hän käänsi kelkkansa? Uhkailtiinko häntä, vai ei kyllä taida olla uhkailtavissa. Kuten et sinäkään. Vai selvisikö hänelle kuin salama kirkkaalta taivaalta, että siellähän on rahaa otettavissa. Minä uskon, että hän sai kontakteillaan sisäpiirin tietoa.

Jos Cluso sanoo, että valuuttakaupalla tehdään rahaa, niin silloin sillä tehdään. Ja sinä sen myös uskot, eikös vaan. Cluso on maininnut rahanpesun yhtenä vaihtoehtona, mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että se on ihan liian kaukaa haettu. Se, mitä jäsenet ja yksittäiset kansalaiset puuhaavat, on ainakin osittain klubin hanskojen ulottumattomissa. Lisäksi Weeccee käyttää rahaliikenteessään Moneybookersia, joka on nimen omaan sitoutunut rahanpesun estämiseen.

Tämä on kuin korttitalo, joka murtuu. Jos uskot Clusoa, et usko professori Puttosta. Puttonen on väärässä, ja se tulee selviämään ihan piakkoin julkisessa sanassa. Lisäksi, miksi weecee pesisi rahaa ja huijaisi myös 4 miljoonan asiakkaan Moneybookersia.

Weeceellä on taito tehdä valuuttakauppaa tuottavasti. Se selviää viimeistään huhtikuussa, kun uusin ohjelmaversio julkistetaan. Siitä huolimatta murot väittävät, että Weecee ottaa 8000 jäsenensä rahat alhaalta ylöspäin pyramidirakenteella.

Sinäkin, Ada, tulet näkemään asian huhtikuussa uuden ohjelman ja uusien jäsenten myötä. Siihen asti karavaani kulkee ja kissat naukuu.

• Jxxx
        kissat naukuu kirjoitti:

Cluso oli weeceen äänekkäimpiä vastustajia viime syksynä, vai kiellätkö sen? Mistä ihmeen syystä hän käänsi kelkkansa? Uhkailtiinko häntä, vai ei kyllä taida olla uhkailtavissa. Kuten et sinäkään. Vai selvisikö hänelle kuin salama kirkkaalta taivaalta, että siellähän on rahaa otettavissa. Minä uskon, että hän sai kontakteillaan sisäpiirin tietoa.

Jos Cluso sanoo, että valuuttakaupalla tehdään rahaa, niin silloin sillä tehdään. Ja sinä sen myös uskot, eikös vaan. Cluso on maininnut rahanpesun yhtenä vaihtoehtona, mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että se on ihan liian kaukaa haettu. Se, mitä jäsenet ja yksittäiset kansalaiset puuhaavat, on ainakin osittain klubin hanskojen ulottumattomissa. Lisäksi Weeccee käyttää rahaliikenteessään Moneybookersia, joka on nimen omaan sitoutunut rahanpesun estämiseen.

Tämä on kuin korttitalo, joka murtuu. Jos uskot Clusoa, et usko professori Puttosta. Puttonen on väärässä, ja se tulee selviämään ihan piakkoin julkisessa sanassa. Lisäksi, miksi weecee pesisi rahaa ja huijaisi myös 4 miljoonan asiakkaan Moneybookersia.

Weeceellä on taito tehdä valuuttakauppaa tuottavasti. Se selviää viimeistään huhtikuussa, kun uusin ohjelmaversio julkistetaan. Siitä huolimatta murot väittävät, että Weecee ottaa 8000 jäsenensä rahat alhaalta ylöspäin pyramidirakenteella.

Sinäkin, Ada, tulet näkemään asian huhtikuussa uuden ohjelman ja uusien jäsenten myötä. Siihen asti karavaani kulkee ja kissat naukuu.

Huhtikuussa tulee (jos tulee) uusi ohjelma, joka ei edelleenkään ota mitään informaatiota verkosta. Tämä tullaan muropaketin sivuilla toteamaan.

• siis_1
        Jxxx kirjoitti:

Huhtikuussa tulee (jos tulee) uusi ohjelma, joka ei edelleenkään ota mitään informaatiota verkosta. Tämä tullaan muropaketin sivuilla toteamaan.

tarkoitatko että nykyinenkään ei ota?

näkisin myös sinun olevan asian ytimessä.

• Excalibur III Manaaja
        Jxxx kirjoitti:

Sanasi painaa tässä kuten moukari kuolleen miehen päässä. Murot ovat todistaneet, että APM on kytketty vm. 77 Ladan pakoputken päähän. Lasketaanko se verkoksi?

Tiedätkö muuten lainkaan, mistä puhut?

• on edelleen :)
        plöröt kirjoitti:

housuissa, älä unohda! ;)

Mähän jo sanoin, että sinulla on plöröt housuissa, etkö osaa lukea? :) Kovin on heikkoa itku ja valitus, koeta nyt oikeasti vähän terästäytyä. Tuo oppimasi uusi "tissiposki"-sana on tietysti hetken aikaa hauska, varsinkin kuin minulla ei ole mitään sitä vastaan, että on tissi vasten poskea. Oletko sinä sitten tuossa edellä selvinneiden harrastustesi mukaan vastaavasti "kassinenä"? ;)

Mutta vakavasti puhuen, koeta nyt jo oikeasti vähän kehittyä kirjoittajana. Tuo tie kun ei johda mihinkään, etkä onnistu edes provosoimaan ketään. Tsemppiä, ehkä se siitä vielä lähtee! Treenin puutteesta ei ainakaan voi olla kyse. ;)

• Huhtikuusta :)
        Jxxx kirjoitti:

Klupi on kovin hiljaa jo huhtikuussa, ellei jopa suljettu. Odotellaan, odotellaan... siihen saakka ne palstalla mönkivät kaksi klupilaista voivat koettaa vielä ottaa iloa irti. :)

• ALV-jussukka
        Huhtikuusta :) kirjoitti:

Klupi on kovin hiljaa jo huhtikuussa, ellei jopa suljettu. Odotellaan, odotellaan... siihen saakka ne palstalla mönkivät kaksi klupilaista voivat koettaa vielä ottaa iloa irti. :)

Saitko tämän tiedon prof. Puttiselta?

• Minä kun luulin
        siis_1 kirjoitti:

tarkoitatko että nykyinenkään ei ota?

näkisin myös sinun olevan asian ytimessä.

että ahtopaine hakee verkosta toteutuneen kurssin ja klubin tekemät kaupat ja pipsit ja jopa mittarin liikehdinnän, mutta nyt meidän täytyy siis herätä ja tajuta, että nehän on ohjelmoitu siihen vläshkikkareeseen valmiiksi, siis kaikki, tulevaisuuden ennustus, jopa kurssikäyräkin.

Ei voi muuta sanoa kuin että VAU!
        Mistä näitä keiloja löytyy?!

• vain..
        Jxxx kirjoitti:

muroja Jumaloiva ;o)

• AdaFlink
        kissat naukuu kirjoitti:

... mä uskon, että valuuttakaupassa voi tehdä hyviä tuottoja, mutta toinen ja merkittävä asia on se;

Että voiko niitä hyviä tuottoja tahkota vuodesta toiseen? Jatkuvasti aina vaan onnistuen? Mun on vaikea uskoa, että aina onnistutaan ja takkiin ei tule koskaan ja jos tulee, niin joku häviävän pieni %, mikä kuitataan seuraavana päivänä hirmutuloksella.

Ja mitaan ette voi...

• V D
        Minä kun luulin kirjoitti:

että ahtopaine hakee verkosta toteutuneen kurssin ja klubin tekemät kaupat ja pipsit ja jopa mittarin liikehdinnän, mutta nyt meidän täytyy siis herätä ja tajuta, että nehän on ohjelmoitu siihen vläshkikkareeseen valmiiksi, siis kaikki, tulevaisuuden ennustus, jopa kurssikäyräkin.

Ei voi muuta sanoa kuin että VAU!
        Mistä näitä keiloja löytyy?!

Pojilla on jokin APM joka kertoo kurssimuutokset ja vertaa sitä miten enne kävi, no metsään menee ja pahasti.
        Lisäksi pitää olla uutiskanavat, seurata poliitikkojen höpinöita, talouskasvua jne..

Valuuttakauppa on tiimityöskentelyä, stategian rakentelua ja nopeutta, 1 minuuutti on pitkä aika !
        Valuuttakauppa ei todellakaan tehdä silloin kuin huvittaa, kauppaa tehdään ilman ruokatunteja, eteenkin kun kurssit sahaa ees-taa.
        Jos aamulla ostat/myyt niin kurssimuutos päivän päättyessä on ehkä 1 pipsi, se menee jo kuluihin ja odotusarvoihin.

• Aina ja aina
        AdaFlink kirjoitti:

... mä uskon, että valuuttakaupassa voi tehdä hyviä tuottoja, mutta toinen ja merkittävä asia on se;

Että voiko niitä hyviä tuottoja tahkota vuodesta toiseen? Jatkuvasti aina vaan onnistuen? Mun on vaikea uskoa, että aina onnistutaan ja takkiin ei tule koskaan ja jos tulee, niin joku häviävän pieni %, mikä kuitataan seuraavana päivänä hirmutuloksella.

Ja mitaan ette voi...

tappiollisia kauppoja 181 pipsin edestä ja voitollisia 291.
        Suurin yksittäinen tappio samassa kuussa 54 pipsiä.

Vai onko minulla tässäkin asiassa väärää tietoa?
        Korjaa ihmeessä.

Ai niin, siihen aikaanhan klubi oli suljettuna uusilta.
        Siitä tuon täytyy johtua.
        Miksen heti tajunnut.
        Sori kaikille vatustelijoille turhien "faktatietojen" levittelystä.

• uutteellliaaass
        mahdoin sanoa kirjoitti:

Antilla on puhtaat jauhot pussissa :o)

• "aktiivisemmin"

loppusyksystä ja kattelin jo silloin että ei taida olla ihan kaikki kotona tyypillä...
        Sen verran outoa tekstiä tullu aina.

Ite en oo ainakaan kääntäny takkia, huvittaa vaan kun yhden nimettömän foorumi-henkilön sanaa pidetään 110%(:D) luotettavana asiassa kuin asiassa...

Klubista saa porukka rahaa, sen tiiän itekkin. Valuuttatreidauksella tekee rahaa, itekkin puuhastelen sitä MUTTA clubin toiminnassa on pieniä yksityiskohtia jotka tekevät siitä epäilyttävän.

Ja ennenkun joku alkaa vinkuu että "köyhä nössö ei uskaltanu lähteä mukaan", niin sanonpa että rahan puolesta mukaan olis voinu lähteä mutta epäkohdista johtuen en "uskaltanut".

• AdaFlink
        uutteellliaaass kirjoitti:

Antilla on puhtaat jauhot pussissa :o)

... vai? Urpo, mikä Urpo ja Ana, mikä Ana. Tossa naapurissa oli villakoira, minkä nimi oli Ana.

Ja mitaan ette voi...

• luettavaa.

Koko ketju. Onnea seriffille tämän lauman paimentamisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      231
      2112
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1386
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      49
      978
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe