Catania-Udinese.......... 1 2.15
Chelsea-Reading.......... 1 1.20 Canal SportExtra
ManU-Pompey.............. 1 1.22 Canal Sport2
Juve-Inter................... X 3.05
Kerroin betsson.comin kautta pelattuna 9,60
Panos 77,56 euroa, mahdollinen voitto 744,58 euroa
Fiorentina-Lazio.......... 1 1.65
Derby-City................... 2 1.68
Juve_Inter................... X 3.05
ManU-Pompey.............. 1 1.22
Kerroin betsson.comin kautta pelattuna 10,31
Panos 20,00 euroa, mahdollinen voitto 206,20 euroa
En edes ajatellut tuota catania kohdetta, kiitos teille täällä..
Tarkemmin ajateltuna sehän oli hyvä kohde, vaikka tosi tiukille vetikin.
Briteistä hain nyt varmat kotivoitot ja aina kun Derbyä vastaa saa
jonkin kertoimen kannattaa pelata.. Vaikka City nyt heikko vieraissa on ollutkin.
Luotan Buffoniin ja Juven puolustukseen, ainoa riski on Inter Zlatan.. Toivottavasti nappulat ovat yhtä vinossa kuin Udineseä vastaan sunnuntaina.. 0-0 tulosvetoon ei olisi paha veto.
Harmi vain ettei Canal näytä coppa italiaa.
No West Ham - Liverpool kelpo matsi. Ja sille satasen veikkaajalle pikku vinkki, että tolla pelillä et ikinä jää voitolle vedonlyönnissä.
Välillä täällä katselen vinkkejä (tosin usein teillä kaikki kusee :)
Jos kaikki keskittyisi asiaan tämäkin palsta voisi olla järkevä.
Tiukka alku, helppo loppu
3
292
Vastaukset
- pois
et sillei hei
- sleve
En ole huomannutkaan..?
Onko se loukkaantunut, kuinka pitkään?
No kotimatsi on aina kotimatsi, varsinkin
italiassa tuo 0-0 on aina lähellä.
Rocchi vei ainakin toisen lapun.. Yllättävää
et taivaansiniset vei kummatkin matsit. sleve kirjoitti:
En ole huomannutkaan..?
Onko se loukkaantunut, kuinka pitkään?
No kotimatsi on aina kotimatsi, varsinkin
italiassa tuo 0-0 on aina lähellä.
Rocchi vei ainakin toisen lapun.. Yllättävää
et taivaansiniset vei kummatkin matsit.eka osa päättyi 2-2 joten tuskin maaleitta jäädään..
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=28520&L=en
http://www.juventus.it/site/eng/NEWS_newstimcup_71F4F10477EF4CECA75A0380DF7F6D4B.asp
siinä linkit seurojen kotisivuille ja liittyen aiheeseen..zlatan ei ole myöskään interin vahvuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754377
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163203Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm331585Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli831136