Catania-Udinese.......... 1 2.15
Chelsea-Reading.......... 1 1.20 Canal SportExtra
ManU-Pompey.............. 1 1.22 Canal Sport2
Juve-Inter................... X 3.05
Kerroin betsson.comin kautta pelattuna 9,60
Panos 77,56 euroa, mahdollinen voitto 744,58 euroa
Fiorentina-Lazio.......... 1 1.65
Derby-City................... 2 1.68
Juve_Inter................... X 3.05
ManU-Pompey.............. 1 1.22
Kerroin betsson.comin kautta pelattuna 10,31
Panos 20,00 euroa, mahdollinen voitto 206,20 euroa
En edes ajatellut tuota catania kohdetta, kiitos teille täällä..
Tarkemmin ajateltuna sehän oli hyvä kohde, vaikka tosi tiukille vetikin.
Briteistä hain nyt varmat kotivoitot ja aina kun Derbyä vastaa saa
jonkin kertoimen kannattaa pelata.. Vaikka City nyt heikko vieraissa on ollutkin.
Luotan Buffoniin ja Juven puolustukseen, ainoa riski on Inter Zlatan.. Toivottavasti nappulat ovat yhtä vinossa kuin Udineseä vastaan sunnuntaina.. 0-0 tulosvetoon ei olisi paha veto.
Harmi vain ettei Canal näytä coppa italiaa.
No West Ham - Liverpool kelpo matsi. Ja sille satasen veikkaajalle pikku vinkki, että tolla pelillä et ikinä jää voitolle vedonlyönnissä.
Välillä täällä katselen vinkkejä (tosin usein teillä kaikki kusee :)
Jos kaikki keskittyisi asiaan tämäkin palsta voisi olla järkevä.
Tiukka alku, helppo loppu
3
325
Vastaukset
- pois
et sillei hei
- sleve
En ole huomannutkaan..?
Onko se loukkaantunut, kuinka pitkään?
No kotimatsi on aina kotimatsi, varsinkin
italiassa tuo 0-0 on aina lähellä.
Rocchi vei ainakin toisen lapun.. Yllättävää
et taivaansiniset vei kummatkin matsit. sleve kirjoitti:
En ole huomannutkaan..?
Onko se loukkaantunut, kuinka pitkään?
No kotimatsi on aina kotimatsi, varsinkin
italiassa tuo 0-0 on aina lähellä.
Rocchi vei ainakin toisen lapun.. Yllättävää
et taivaansiniset vei kummatkin matsit.eka osa päättyi 2-2 joten tuskin maaleitta jäädään..
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=28520&L=en
http://www.juventus.it/site/eng/NEWS_newstimcup_71F4F10477EF4CECA75A0380DF7F6D4B.asp
siinä linkit seurojen kotisivuille ja liittyen aiheeseen..zlatan ei ole myöskään interin vahvuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483