Olen kiinnostunut perintätoimiston perustamisesta. Onko kellään kokemuksia asiasta ja mitä pitäisi ottaa etukäteen huomioon.
Perintätoimiston perustaminen
4
5831
Vastaukset
- juustossa löytyy
tai oikeastaan onhan sitä kokemusta hmm... asiakkaana ts. perittävänä. Kysy rohkeesti vain. On tuossa tullut monesti lyötyä luu kurkkuun parkkiintuneellekin perintätoimiston nylkyrille.
- V. Erottaja
Sinulla pitää olla ainakin:
- riittävästi kokemusta perintätoiminnasta tai perintätoimintaan soveltuva koulutus; näistä kirjallinen selvitys
- vahva perintälainsäädännön ja hyvän perintätavan tuntemus
- kirjallinen suunnitelma siitä, miten aiot suojata toimeksiantajan lukuun perittävät varat
- kirjallinen suunnitelma siitä, miten aiot suojata velallista koskevat tiedot
- kirjallinen suunnitelma rahanpesun ehkäisystä ja siitä miten aiot toteuttaa omavalvontaa rahanpesun ehkäisemiseksi
Sinulla ei saa olla:
- maksuhäiriöitä tai muita ongelmia taloudellisten velvoitteidesi kanssa - ei nyt eikä menneisyydessä
- maksamattomia erääntyneitä velkoja eikä veroja
- vankeusrangaistuksia viimeisen viiden vuoden aikana
- sakkorangaistuksia viimeisen kolmen vuoden aikana
Tämän jälkeen voit hakea toimilupaa Etelä-Suomen lääninhallitukselta, joka arvioi pätevyysi kyseiseen toimeen. - omaat tietyn
ulkonäön!
HD
PARTA
NAHKALIIVIT
tyhjä pää.
toimisto avattu!- jlkjlk
.. ja monesti tehokkain perintä tapa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760