vuosi sitten Kirka lähti pois. Muistan häntä usein ja nyt tänään palautuvat vuoden takaiset tunnelmat erityisesti mieleen.
Siitä on nyt vuosi!
3
602
Vastaukset
- bunetti28
niin se aika vierii tuntuu kun se vasta äsken tapahtu.
minäkin olen miettinyt tänään kaikkia muistoja- why
Tänään muistellaan Kirkaa. Kynttilä palaa pöydälläni ja elävää arkistoa katselin mm.born to be wild. Kirka osasi kyllä tempaista yleisönsä mukaan menoon keikoilla! Ei tule toista samanlaista. Kirka oli myös erittäin komea mies! WHY ??
- brunetti28
why kirjoitti:
Tänään muistellaan Kirkaa. Kynttilä palaa pöydälläni ja elävää arkistoa katselin mm.born to be wild. Kirka osasi kyllä tempaista yleisönsä mukaan menoon keikoilla! Ei tule toista samanlaista. Kirka oli myös erittäin komea mies! WHY ??
niin se kyllä osas ottaa yleisönsä mukaan.
ja toista kirkaa ei tule koskaan olemaan.
ei se minun mielestäni nyt kovin komee ollut on niitä komeempiakin:) ihan hyvä mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133