Tietokoneen käyttäjän nimi VÄÄRIN!

blääää

Sain vähän aikaa sitten uuden läppärin. kun käynnistin sen ekaa kertaa, niin siihenhän pitää laittaa "tietokooneelle nimi" tai siis käyttäjän nimi tai joku semmonen.Kirjoitin oman nimeni, mutta se meni VÄÄRIN!!! painoin vahingossa enteriä ja sitten se jäi siihen...
nyt ärsyttää, kun tallentaa jotain tiedostoa tai jotain muuta tekee, niin siinä näkyy ihan väärä nimi "C:\Users\hert...."
tietäisikö joku, miten sen voi korjata?!:/

6

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

moi.

eli mene "käynnistä valikkoon" ja oikeasta reunasta klikkaa "tietokone" sit sieltä yläreunasta "järjestelmän ominaisuudet" sit siitä "muuta asetuksia" sitten sitten valitset "muuta" siitä tietokoneen nimi kohdasta ja sitten siitä se löytyy

• bläääää

eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(

• joku vaan
        bläääää kirjoitti:

eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(

mene ohjauspaneeliin ja sieltä käyttäjätilit ja siitä "tilin nimen vaihtaminen"

• tilin nimi väärä
        bläääää kirjoitti:

niin luo uusi tili oikealla nimellä.

Vanhan tilin nimen voit muuttaa, mutta users kansiossa oleva kansion nimi ei silloin vaihdu (muistaakseni ei vaihtunut xp:ssä).

Joudut kopioimaan vanhalta tililtä kaikki tiedostot ja asetukset.
        Asetukset voi tietysti tehdä uudestaan uudella tililläsi.

Voit lopuksi poistaa vanhan tilin. Muista luoda uusi tili järjestelmänvalvojan oikeuksille.
        Ohjaupaneelin kautta hallitaan tilejä.

Sähköpostien ja muiden siirtämiseen löytyy ohje microsoftin sivuilta.
        http://support.microsoft.com/kb/811151/fi
        Tuo on xp:lle pitäisi muokata ohjetta vistalle tai löytää vistan ohje.

• Talitoomitko?

Sain kannettavan tietokoneen lahjaksi siihen oli laitettu mieheni nimi nyt kun koetin mennä pankkiin en päässyt tunnusluvuillani.Firefox on pepusta!Kyllä on hullua luulevat minua lapseksi 57 vuotiasta naista.Mistä muutan tään mööpelin omalle nimelleni????????????????????????

• Ihan niin

No nimet ei vaikuta mitään pankkiasiointiin. Vika on luultavasti näppiksen ja tuolin selkänojan välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4159
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2355
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      953
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe