Sain vähän aikaa sitten uuden läppärin. kun käynnistin sen ekaa kertaa, niin siihenhän pitää laittaa "tietokooneelle nimi" tai siis käyttäjän nimi tai joku semmonen.Kirjoitin oman nimeni, mutta se meni VÄÄRIN!!! painoin vahingossa enteriä ja sitten se jäi siihen...
nyt ärsyttää, kun tallentaa jotain tiedostoa tai jotain muuta tekee, niin siinä näkyy ihan väärä nimi "C:\Users\hert...."
tietäisikö joku, miten sen voi korjata?!:/
Tietokoneen käyttäjän nimi VÄÄRIN!
6
762
Vastaukset
- joku vaan
moi.
eli mene "käynnistä valikkoon" ja oikeasta reunasta klikkaa "tietokone" sit sieltä yläreunasta "järjestelmän ominaisuudet" sit siitä "muuta asetuksia" sitten sitten valitset "muuta" siitä tietokoneen nimi kohdasta ja sitten siitä se löytyy- bläääää
eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(
- joku vaan
bläääää kirjoitti:
eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(
mene ohjauspaneeliin ja sieltä käyttäjätilit ja siitä "tilin nimen vaihtaminen"
- tilin nimi väärä
bläääää kirjoitti:
niin luo uusi tili oikealla nimellä.
Vanhan tilin nimen voit muuttaa, mutta users kansiossa oleva kansion nimi ei silloin vaihdu (muistaakseni ei vaihtunut xp:ssä).
Joudut kopioimaan vanhalta tililtä kaikki tiedostot ja asetukset.
Asetukset voi tietysti tehdä uudestaan uudella tililläsi.
Voit lopuksi poistaa vanhan tilin. Muista luoda uusi tili järjestelmänvalvojan oikeuksille.
Ohjaupaneelin kautta hallitaan tilejä.
Sähköpostien ja muiden siirtämiseen löytyy ohje microsoftin sivuilta.
http://support.microsoft.com/kb/811151/fi
Tuo on xp:lle pitäisi muokata ohjetta vistalle tai löytää vistan ohje.
- Talitoomitko?
Sain kannettavan tietokoneen lahjaksi siihen oli laitettu mieheni nimi nyt kun koetin mennä pankkiin en päässyt tunnusluvuillani.Firefox on pepusta!Kyllä on hullua luulevat minua lapseksi 57 vuotiasta naista.Mistä muutan tään mööpelin omalle nimelleni????????????????????????
- Ihan niin
No nimet ei vaikuta mitään pankkiasiointiin. Vika on luultavasti näppiksen ja tuolin selkänojan välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3178827Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat825402Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3094856SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703370Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32822Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42182Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal472112Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72098- 1132066
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401963