Sain vähän aikaa sitten uuden läppärin. kun käynnistin sen ekaa kertaa, niin siihenhän pitää laittaa "tietokooneelle nimi" tai siis käyttäjän nimi tai joku semmonen.Kirjoitin oman nimeni, mutta se meni VÄÄRIN!!! painoin vahingossa enteriä ja sitten se jäi siihen...
nyt ärsyttää, kun tallentaa jotain tiedostoa tai jotain muuta tekee, niin siinä näkyy ihan väärä nimi "C:\Users\hert...."
tietäisikö joku, miten sen voi korjata?!:/
Tietokoneen käyttäjän nimi VÄÄRIN!
6
641
Vastaukset
- joku vaan
moi.
eli mene "käynnistä valikkoon" ja oikeasta reunasta klikkaa "tietokone" sit sieltä yläreunasta "järjestelmän ominaisuudet" sit siitä "muuta asetuksia" sitten sitten valitset "muuta" siitä tietokoneen nimi kohdasta ja sitten siitä se löytyy- bläääää
eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(
- joku vaan
bläääää kirjoitti:
eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(
mene ohjauspaneeliin ja sieltä käyttäjätilit ja siitä "tilin nimen vaihtaminen"
- tilin nimi väärä
bläääää kirjoitti:
niin luo uusi tili oikealla nimellä.
Vanhan tilin nimen voit muuttaa, mutta users kansiossa oleva kansion nimi ei silloin vaihdu (muistaakseni ei vaihtunut xp:ssä).
Joudut kopioimaan vanhalta tililtä kaikki tiedostot ja asetukset.
Asetukset voi tietysti tehdä uudestaan uudella tililläsi.
Voit lopuksi poistaa vanhan tilin. Muista luoda uusi tili järjestelmänvalvojan oikeuksille.
Ohjaupaneelin kautta hallitaan tilejä.
Sähköpostien ja muiden siirtämiseen löytyy ohje microsoftin sivuilta.
http://support.microsoft.com/kb/811151/fi
Tuo on xp:lle pitäisi muokata ohjetta vistalle tai löytää vistan ohje.
- Talitoomitko?
Sain kannettavan tietokoneen lahjaksi siihen oli laitettu mieheni nimi nyt kun koetin mennä pankkiin en päässyt tunnusluvuillani.Firefox on pepusta!Kyllä on hullua luulevat minua lapseksi 57 vuotiasta naista.Mistä muutan tään mööpelin omalle nimelleni????????????????????????
- Ihan niin
No nimet ei vaikuta mitään pankkiasiointiin. Vika on luultavasti näppiksen ja tuolin selkänojan välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850