Tietokoneen käyttäjän nimi VÄÄRIN!

blääää

Sain vähän aikaa sitten uuden läppärin. kun käynnistin sen ekaa kertaa, niin siihenhän pitää laittaa "tietokooneelle nimi" tai siis käyttäjän nimi tai joku semmonen.Kirjoitin oman nimeni, mutta se meni VÄÄRIN!!! painoin vahingossa enteriä ja sitten se jäi siihen...
nyt ärsyttää, kun tallentaa jotain tiedostoa tai jotain muuta tekee, niin siinä näkyy ihan väärä nimi "C:\Users\hert...."
tietäisikö joku, miten sen voi korjata?!:/

6

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

moi.

eli mene "käynnistä valikkoon" ja oikeasta reunasta klikkaa "tietokone" sit sieltä yläreunasta "järjestelmän ominaisuudet" sit siitä "muuta asetuksia" sitten sitten valitset "muuta" siitä tietokoneen nimi kohdasta ja sitten siitä se löytyy

• bläääää

eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(

• joku vaan
        bläääää kirjoitti:

eikun siis tietokoneen nimi on oikein mulla. mutta kun käynnistin tän koneen ekaa kertaa ja sit se kysyy aika alussa siinä jotain nimee, niin siihen laitoin väärän. mulla on toshiban kannettava ja vista käyttöjärjestelmä. niin ihan aluks sehän kysyy jotain nimee ja siihen tavasin nimeni väärin..:(

mene ohjauspaneeliin ja sieltä käyttäjätilit ja siitä "tilin nimen vaihtaminen"

• tilin nimi väärä
        bläääää kirjoitti:

niin luo uusi tili oikealla nimellä.

Vanhan tilin nimen voit muuttaa, mutta users kansiossa oleva kansion nimi ei silloin vaihdu (muistaakseni ei vaihtunut xp:ssä).

Joudut kopioimaan vanhalta tililtä kaikki tiedostot ja asetukset.
        Asetukset voi tietysti tehdä uudestaan uudella tililläsi.

Voit lopuksi poistaa vanhan tilin. Muista luoda uusi tili järjestelmänvalvojan oikeuksille.
        Ohjaupaneelin kautta hallitaan tilejä.

Sähköpostien ja muiden siirtämiseen löytyy ohje microsoftin sivuilta.
        http://support.microsoft.com/kb/811151/fi
        Tuo on xp:lle pitäisi muokata ohjetta vistalle tai löytää vistan ohje.

• Talitoomitko?

Sain kannettavan tietokoneen lahjaksi siihen oli laitettu mieheni nimi nyt kun koetin mennä pankkiin en päässyt tunnusluvuillani.Firefox on pepusta!Kyllä on hullua luulevat minua lapseksi 57 vuotiasta naista.Mistä muutan tään mööpelin omalle nimelleni????????????????????????

• Ihan niin

No nimet ei vaikuta mitään pankkiasiointiin. Vika on luultavasti näppiksen ja tuolin selkänojan välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe