ANN-SOPHIE

Julkinen...

rakkaudentunnustus sinulle:
Kun kuljemme raskain askelin ja aika tuo murheita tupaan, pidän sinua kädestä silloinkin ja rakastaa sinua lupaan yhä.
Minä rakastan sinua silloinkin, kun ehdimme korkeaan ikään. Olet edelleen minulle suloisin, hellyyttä ei sammuta mikään.
Mitä siitä jos ryppyjä naamaasi saat, taikka selkäsi kumaraan taipuu. Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat, taas rakkaus polvilleen painuu. - Henrikki(si)

7

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni-Sohvi

Voi Henrik, miten runolliseksi heittäydyit... Kuin silloin ennen. Soudit valkeaa venettä kuutamossa, kuiskailit kartanosi hämyisissä lehvämajoissa, ratsastit valkealla orhillasi ja tempaisit nei'en satulaan eteesi... Siinä rouskua rouskuttava hummasi laukkasi yli kasteisen maan ja tähdet pustan yli näytti tien, ratsun lento ol' kuin tulta...

Me kahvilassa istuttihin, teet nautittihin ja leivoksia... Olikohan se Kouvon baari?

Saisinpa vielä tuntea vahvat kätesi uumallani, joka on yhä hoikka kuin nuoren puuman...

Silmäni kirkkaat ja kuulakkaat tässä ihan vetistyvät.

• Henrikki

Olen koko ajan ajatellut kahden istuttavaa nojatuolia valtavan rätisevän takkatulen ääressä melodisten soidessa radiossa tulenloimun luodessa varjoja seinille.

Tuli valvomassa yötä! Kiihkeä hurma ja temmellys... sitten suloinen sopusointu... ihanan kaunis halaus ja sitten sinun syliisi, pääni rintaasi vasten...
        Jotakin mitä juuri nyt kaipaan, suudelmaa, joka saa ajan pysähtymään...

Tunnen olevani täysin rakkautesi verhoama ja kannattelema.

• padme_amidala
        Henrikki kirjoitti:

Olen koko ajan ajatellut kahden istuttavaa nojatuolia valtavan rätisevän takkatulen ääressä melodisten soidessa radiossa tulenloimun luodessa varjoja seinille.

Tuli valvomassa yötä! Kiihkeä hurma ja temmellys... sitten suloinen sopusointu... ihanan kaunis halaus ja sitten sinun syliisi, pääni rintaasi vasten...
        Jotakin mitä juuri nyt kaipaan, suudelmaa, joka saa ajan pysähtymään...

Tunnen olevani täysin rakkautesi verhoama ja kannattelema.

ettei palele

• sohvin sisko
        padme_amidala kirjoitti:

ettei palele

Ei se Henrikki palele, jos tosissaan rakastaa ja on saanut sen takkatulen viritetyksi...

Tiedä sitten, saako sen Sohvin luokseen. Tuolla alemmassa ketjussa Sophie on antautunut kahvilanpitäjäksi, mutta paikasta ei ole tietoa. Milloin antautunee Henrikin karhunsyleilyyn?

Saavatko he toisensa vai onko jutussa happy end? Ei kun nyt meni väärinpäin...

• PetrusB
        sohvin sisko kirjoitti:

Ei se Henrikki palele, jos tosissaan rakastaa ja on saanut sen takkatulen viritetyksi...

Tiedä sitten, saako sen Sohvin luokseen. Tuolla alemmassa ketjussa Sophie on antautunut kahvilanpitäjäksi, mutta paikasta ei ole tietoa. Milloin antautunee Henrikin karhunsyleilyyn?

Saavatko he toisensa vai onko jutussa happy end? Ei kun nyt meni väärinpäin...

Minkähänlainen kartano sillä Henrikillä on?

Ainakin siellä on vene, takka ja hevonen. Liekö ratsutila.

Mutta Pusta? Sehän on Unkarissa. Luetaanko Huuhaata siellä asti, vai ovatko rakastavaiset palanneet nuoruusmuistoihinsa?

Syökää nyt ne leivoksenne.

Joko kuulemme pian hääkellojen kumnahtelua?

• sss...
        PetrusB kirjoitti:

Minkähänlainen kartano sillä Henrikillä on?

Ainakin siellä on vene, takka ja hevonen. Liekö ratsutila.

Mutta Pusta? Sehän on Unkarissa. Luetaanko Huuhaata siellä asti, vai ovatko rakastavaiset palanneet nuoruusmuistoihinsa?

Syökää nyt ne leivoksenne.

Joko kuulemme pian hääkellojen kumnahtelua?

hempee helman alla!

• yrtteloora

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3081
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2976
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe