no ymmärtäähän sen kun eivät koskaan menesty oikeasti ja fanitkin on surkeita kuten puhelinkopin tunnelma .
vellu on möllin esikuva.
Lukkolaisia vituttaa.
3
152
Vastaukset
- punaniska märisee
Ymmärtääköhän tuo punaniska kuinka naurettavalta itkijältä se vaikuttaa. Ei kait se Lukon vika ole, jos Ässät on täysi floppi kaudesta toiseen :)
- Mägi ole hyvvä.
floppi.
Kannattaiskohan sun oikeasti harkita lajin vaihtoa kun et tästäkään mitään tiedä.
Lukolla on mahdollisuudet olla top6 joukkue joka vuosi mutta aina seura on enintään 8 ja tippuu sitten sääleissä eikä mitaleista voida haaveillakkaan.
Porissa taas oltiin länsirannikon kunkkuja aina vuoteen 1998 asti kunnes talous meni paskaksi ja nälkävuodet alkoi mutta ässät ylisuoritti aina paitsi 1999,2001 ja hopeakevät on osoitus katkeran kettutytön paskajauhannoille.
kyllähän minä aina olen tiennyt etteivät kettutytöt viitsi tunnustaa olevansa huonompia mutta tämä on jo suorastaan säälittävää. - edes tajua
Mägi ole hyvvä. kirjoitti:
floppi.
Kannattaiskohan sun oikeasti harkita lajin vaihtoa kun et tästäkään mitään tiedä.
Lukolla on mahdollisuudet olla top6 joukkue joka vuosi mutta aina seura on enintään 8 ja tippuu sitten sääleissä eikä mitaleista voida haaveillakkaan.
Porissa taas oltiin länsirannikon kunkkuja aina vuoteen 1998 asti kunnes talous meni paskaksi ja nälkävuodet alkoi mutta ässät ylisuoritti aina paitsi 1999,2001 ja hopeakevät on osoitus katkeran kettutytön paskajauhannoille.
kyllähän minä aina olen tiennyt etteivät kettutytöt viitsi tunnustaa olevansa huonompia mutta tämä on jo suorastaan säälittävää.lopettaa jo tuota turhaa paskanjauhantaasi jota alapääsi tuottaa ylikierroksilla toimien.
Muista ettei kukaan jää kaipaamaan paskaasi näillä palstoilla!
Kyllä ässät on ollut vuosikaudet peräpään vartijana, tuota pari vuotta sitten tapahtunutta vahinkoa lukuun ottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826