Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kertokaapa sarjaa seuraavat

pihalla olen

En ole katsonut Kauniita ja Rohkeita moneen vuoteen ja nyt sitten sairaslomalla olen alkanut taas töllöttelemään...Muutama epäselvä juttu, johon haluaisin sarjaa seuraavilta vastauksen. Eikös Ridgellä ja Taylorilla ollut kaksostytöt? Sarjassa heiluu vaan Phoebe, missäs se toinen on? Onko Eric ja Stephanie vielä naimisissa? Ja missä ovat Thomas ja Hectorin tyttö (en muista nimeä)?

1

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna

      * Ridgellä ja Taylorilla on kaksostytöt, Steffy ja Phoebe, jotka lähtivät opiskelijavaihtoon Lontooseen. Phoebe ei viihtynyt siellä ja palasi kotiin, Steffy on edelleen Lontoossa. Tällä hetkellä sarjassa ei ole siis kuin Phoebe, jota esittää MacKenzie Mauzy. Steffyn roolia ei ole roolitettu, mutta MacKenzie on itse sanonut että jos joskus Steffy palaa, hän tulee näyttelemään tuplaroolin.

      * Meillä pyörivissä jaksoissa Stephanie ja Eric ovat naimisissa.

      * Thomas opiskelee Ledgemontin korkeakoulussa ja asuu koulun asuntolassa. Vierailee kotonaan aina silloin tällöin. Thomasia esittävä Drew Tyler Bell on tällä hetkellä sarjassa vierailijastatuksella.

      * Hectorin ja Samanthan tytär Caitlin puolestaan on muuttanut äitinsä Samanthan luo New Yorkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe