ennen oli

torstai toivoa täynnä

Kyllä, siis paljon on kotikatu muuttunut.Nyt pitäisi uskaltaa tekijöitten,uskaltaa katsella tätä maailmaa ja toteuttaa näkemäänsä.Ketä nyt siloitellaan..ja miksi,kun ei uskalleta?Mikään ei nyt kosketa,eikä tunnu oikein miltään.Katseluaika on niin hyvä että ohjelman pitäisi antaa enemmän,herättää ajatuksia,lohduttaa,viihdyttää.
Kotikatu oli ennen laatusarja mielestäni, mutta ei ole enää.

4

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin silloin

ennen halusin katsoa kaikki jaksot, oli niin mielenkiintoista ja henkilöt olivat hyviä. Nykyään tuntuu kuin kivirekiä vietäisiin eteenpäin. En katso enää jos tuo ei tuosta kummene.

• mitä pitäisi uskaltaa?

Mitä pitäisi uskaltaa? Mitä siloitellaan?

• anjapertti

Seksiä ja ryyppäämistähän nykyinen perhe-elämä on tai sitä ainakin kaivataan.
        No oikeasti nykyiset jaksot ovat todella mitäänsanomattomia vaikka vuosia sittenhän sarjassa oli kummallisia yliammuntoja esim. kun mukana oli ne upporikkaat veljekset keskenään melskaamassa.
        Toisaalta kukapa sitä keksisi viikosta toiseen aina uutta ja mielekästä jutunjuurta. Välillä vois vaikka vaihtaa uuden käsikirjoittajan niin tulisi uusia ajatuksia.

• Kotikatu on todellakin muuttunut minunkin mielestä, aikaisemmista vuosista. Nykyään siinä jauhetaan paljon samoista asioista jaksosta toiseen. Esimerkkinä vaikkapa se Roopen loukkaantuminen, jota on käsitelty kovasti viimesimmissä jaksoissa, ja muita olivat mm Jarkon polkupyörävarkaus, ja Arvo Jäniksen taloussotkut. Aina on tuntunut että yhdelle asialle ei tule loppuakaan. Toivottamalta tuntuu myös katsoa kun näytetään Mäkimailta, jossa aina jurnotetaan jostakin, ja ollaan hyvin vakavina, ja asiat eivät ole muutenkaan koskaan hyvin. Sarjassa on muutenkin oltu melko vähän iloisissa tunnelmissa nykyisin. Näistä seikoista huolimatta kotikatu pitää silti aina joka torstai katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3293
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3013
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2902
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2708
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2560
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2108
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe