Tuto varma runkosarjan voittaja ja saa play-offsin ekavaiheessa vastaansa runkosarjan 8. ja ei missään tapauksessa halua siinä vaiheessa vastaansa Sporttia jos on vaihtoehtona joku sapko tai heki.
Joten tänään Sport ja Tami saavat pisteet, kiitos ja olkaa hyvä! Ottakaa tämä huomioon veikkauksessa.
Tuto haluaa hävitä
40
820
Vastaukset
- emildsdd
ei sil oo mitää vitun merkitystä minkä ne saa vastaan joka tapauksessa ne joutuu niitä vastaan pelaamaa ja onse ny parempi pelaa heti et heikot jää sit jäljelle
- Tamisto
Kyllähän sillä on aika paljon välii saako jonkun vastaansa eka kierroksella vai jatkossa. Joku saattaa olla tyytyväinen jo "moraalisen finaalin" voitosta eka kierroksella!
- jeajaj
"ja ei missään tapauksessa halua siinä vaiheessa vastaansa Sporttia jos on vaihtoehtona joku sapko tai heki."
Joku sapko tai joku heki.. olet amatööri.. -_-- Raipe
Kun joku heittää jonkun viisaan ajatuksen, no johan räkänokat teilaa sen heti. Vetäkää Tuton korviin asti!
- C.Kunitz
Raipe kirjoitti:
Kun joku heittää jonkun viisaan ajatuksen, no johan räkänokat teilaa sen heti. Vetäkää Tuton korviin asti!
Jos tänne oman mielipiteensä laittaa, niin on valmistauduttava myös kritiikkiin - joku muuhan voi olla jopa eri mieltä (on se maailma julma paikka). Jos haluat pelkkää perseennuolentaa omiin mielipiteisiisi, niin olet aivan väärässä paikassa et sillei hei!
- Raipe
C.Kunitz kirjoitti:
Jos tänne oman mielipiteensä laittaa, niin on valmistauduttava myös kritiikkiin - joku muuhan voi olla jopa eri mieltä (on se maailma julma paikka). Jos haluat pelkkää perseennuolentaa omiin mielipiteisiisi, niin olet aivan väärässä paikassa et sillei hei!
E muuta
- Jonsu Läskipää
Mites nyt suuta pannaan?
- cjgvgj
3-0
- sddsfsaf
cjgvgj kirjoitti:
3-0
4-2
- Jonsu Läskipää
sddsfsaf kirjoitti:
4-2
5-2
- Jonsu Läskipää
Ja vaikuttaa siltä ettei tuto halua hävitä
- joko kuuluu?
mites nyt?
- mitäs läskipää
tuleekohan rahua
- Jonsu Läskipää
mitäs läskipää kirjoitti:
tuleekohan rahua
üllätüs, üllätüs. Onneks olkoon vaan.
Olen läskipää: http://fi.wikipedia.org/wiki/Johanna_Suurpää
Suomalaisten sortaja, apinain halaaja. - Anonyymi
mitäs läskipää kirjoitti:
tuleekohan rahua
tulihan sitä fyrkkaa silloin muutama satku
- ROPS
just nii normi 3-0 tilanteesta 5-6
- You know?
Tässä muuten kaikkien aikojen paras vihje mitä tällä palstalla saatu. Rahaa tuli niin että ranteita pakotti.
Ja muistattehan kuinka "Ikakin" hymyili kun Sport teki voittomaalin, heh;))
- Turust kuuluu
On se helppoo tää veikkaaminen, you know?
- Perästä kuuluu
Aika hyvin Tuton verkko heilui kun loppu alkoi lähestyä... Missäs ne tyypit nyt on, jotka sua äsken arvosteli?
- Turust kuuluu
Perästä kuuluu kirjoitti:
Aika hyvin Tuton verkko heilui kun loppu alkoi lähestyä... Missäs ne tyypit nyt on, jotka sua äsken arvosteli?
Joo nää läskipäät ja kumppanit ei muista että Turussakin ottelu kestää 60min, joskus jopa pidempään, you know?
- tami-ika
Muista elävästi tuon matsin, olin katsomassa ja vielä tv-matsi oli.
- vihjeitkijä
oisko tälle viikonlopulle yhtä varmaa vihjettä. Haluaako Suomi voittaa tänään?
- Ramminen Tutoosta
Onx näin hyviä sisäpiirivihjeitä vielä nykyisin saatavilla missään?
- Stadin kundi
Kyllähän niitä on! Teppohan sen tuonkin antoi et sillei hei! Yksityisiin sähköposteihin paukkuu päivittäin näitä vieläkin hei!
- Sällie
Matti ja Teppohan ovat Turuust joten on se Teppo saattanut vihjeen antaakin?
Antaakos Matti mitään? - Tepon Teppo
tää on Tepon paras vihje...jopa palstan paras vihje. jopa maailmankaikkeuden paras vihje. tää on niiiiiin hyvä veto Tepolta
- yösti ässällä
ai tääkin on Tepon tekeleitä. Yllätys, you know:))
- Turust_kuuluu
Tää on mun toisex paras vihje mitä pitkäveton tulee, sillon sitä rahaa tuli aika paljon, jeeee! Saanks mä taaaaas varman;))
- zägällä
onhan tää siis ihan mahtava vihje, ett sillen hei! Kuka lienee sen takana, ett silleen hei!
- Anonyymi
Onko MM-kisoihin näin hyviä vihjeitä? Haluaako Suomi hävitä kisoissa yhtään matsia? Tai edes yhtään erää?
- Anonyymi
Oho - tulipa vihjattua joskus kova vihje..
- Anonyymi
Tää on aika legendaarinen vihje. Kaikkihan tämän muistaa ja kumartaa syvään vihjeen antajalle.
- Anonyymi
TuTo-Sport 5-6 (4-2, 1-0, 0-4)
- Anonyymi
TUTO Liigaan ja Sport Suomi-sarjaan niin pelikirjat on kohillaan lätkämaailmassa. Asia on pläkki.
- Anonyymi
Ett silleen hei! You know?
- Anonyymi
muistin virkistämisexi
- Anonyymi
Ikävä suuri. Tepi, tule takaisin! Koko pitkävetopalsta rakastaa sinua! Täälä kirjoittaa yksi tepifani.
- Anonyymi
Eix gukaan anna nygyisin näin hyvii tipsii.
- Anonyymi
Ja tänään TUTO haluaa voittaa!!! Jesss eka erä jo 4-1 TUTO-FPS, jessss!
- Anonyymi
Ruotsissa kohisevat heti sopupelistä jos joku joukkue nousee voittoon 0-3 tilanteesta(Björklöven-Mora....3-0:sta 4-8:aan). TUTO-Sport ei ainakaan ollu sopuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569