Päivän mietelause,

tuosta vähän alempaa tämä löytyi:

>Näinhän se on että mitä huonoksi sanotaan siellä ihmiset ovat.<

Ajattelin vaan sitä eilistä aloitustani, kun sitä ketjua kuitenkin on luettu - miten käy tämän kanssa?

Aiheista ei niin väliä - kunhan kirjoitatte jotain, tai sitten ette.

Jaa niin, klisee meinasi unohtua:

HUOMENTA kaikille!

Terveisin, MM.

32

1685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

tämähän on kuin kielletty hedelmä..siis tämä palsta, mitä vähemmän yrität haukata, sitä suurempina palasina nielet..))

• Santra-Suhmura

niinkun hämähäkin seitti: mitä enemmän kärpänen irti yrittää, sitä tiiviimmin jää kiinni ;).

• Sini_siivetär
        Santra-Suhmura kirjoitti:

niinkun hämähäkin seitti: mitä enemmän kärpänen irti yrittää, sitä tiiviimmin jää kiinni ;).

todella hyvä vertaus..

• kielletty hedelmä aina kiinnostaa.

Tuosta tulikin mieleeni tositarina yhdestä huoltamonpitäjästä, joka sydämistyi lopullisesti sotkettuihin vessanseiniin - täynnä ties mitä mietelauseita, kaikkihan tietävät.

Hän remontoi seinät kuntoon ja laittoi ovenpieleen kynän ja piirustusvihon roikkumaan varustettuna tekstillä "Tähän, mutta vain tähän saa piirtää ja kirjoittaa ihan mitä vaan".

Aivan oikein - vihko pysyi tyhjänä.

Mitä opimme tästä? Kielletystä tehtiin sallittua, siksi se ei kiinnostanut!

T. MM.

• Santra-Suhmura
        Sini_siivetär kirjoitti:

todella hyvä vertaus..

kapteeni Koukullakin ollu tapan napata kiinni sillä koukulla?, ja irti ei pyristelemälläkään päässyt?

• Sini_siivetär
        Man-of-Mystery kirjoitti:

kielletty hedelmä aina kiinnostaa.

Tuosta tulikin mieleeni tositarina yhdestä huoltamonpitäjästä, joka sydämistyi lopullisesti sotkettuihin vessanseiniin - täynnä ties mitä mietelauseita, kaikkihan tietävät.

Hän remontoi seinät kuntoon ja laittoi ovenpieleen kynän ja piirustusvihon roikkumaan varustettuna tekstillä "Tähän, mutta vain tähän saa piirtää ja kirjoittaa ihan mitä vaan".

T. MM.

näin kerran tällaisen vihkojutun yleisessä käymälässä, se oli tyhjä ja alapuolella luki kauniisti..älä uskokaan, että osuisi..

• Sini_siivetär
        Santra-Suhmura kirjoitti:

kapteeni Koukullakin ollu tapan napata kiinni sillä koukulla?, ja irti ei pyristelemälläkään päässyt?

minä en ole oikein itse perehtynyt tähän kapteeni Koukkuun..Aku ankka on tutumpi herra..))

• Santra-Suhmura
        Sini_siivetär kirjoitti:

näin kerran tällaisen vihkojutun yleisessä käymälässä, se oli tyhjä ja alapuolella luki kauniisti..älä uskokaan, että osuisi..

bongattu tääkin. Huoltiksella yhteinen naisten- ja miesten vessa,,aikaa kulunut jo jokun verran. Lappu pytyn takana seinässä (varmaankin miehille tarkotettu ;)): Astu askel likemmäksi, luulet ehkä pitemmäksi ;).

• bongattua tämäkin

kielletty hedelmä aina kiinnostaa.

T. MM.

Pytylle istahdettuasi näet edessäsi isolla tekstin "katso vasemmalle", siellä on teksti "katso oikealle" ja siellä taas on teksti "katso ylös". Katossa luki "siinä sitä istut paskalla suu auki".

Miksi muuten melkein jokainen avaa suunsa, kun katsoo ylöspäin?

• padme_amidala

huomasin itsekin hymyilleeni eiliselle lukijamäärällesi. Sitä ei monikaan juttu pysty päihittämään. Välillä tuntuu, että olet palstan puhutuin aihe myös.
      Tsemppiä päivääsi.
      P.S Voin lähettää postissa uuden delete-näppäimen, jos se vanha on liian kulunut (tämä on olevinaan vitsi)

• kiitos tuosta loppukevennyksestä - kulunut on, mutta toimii, vielä.....*tuo oli hyvä*

En tiedä tuosta "puhutuin aihe"-tittelistä, voi ollakin noin - minä kun olen joka päivä äänessä......

Kiitos hauskasta viestistä, t. MM.

• nokikeppi

Niin kaunis on maa! tai sit ei.

• http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000022007984#22000000022007984

Pääsi ihan etusivulle ja viikon palstalla oltuaan lukukertoja oli jotain 12500......*tietääkseni palstan ennätys*

Ei täällä mikään haise, ainakaan mun nenääni?

• hiekkapallo

Taitaa olla ensitapaamisemme :)

Minun mietelauseen voi käydä lukaisemassa galleriassani, Södergrania - tietenkin.

• ensitapaaminen tällä palstalla....*sen toisen tärväsi yksi seinähullu, jos muistat*

T. MM.

• hiekkapallo

ensitapaaminen tällä palstalla....*sen toisen tärväsi yksi seinähullu, jos muistat*

T. MM.

"rauha hänen sielulleen", toivottavasti saa asianmukaisen hoidon jossakin rauhallisessa ympäristössä.

• Mr.Nylkynen

Mietelause joka tuli mieleen Mainos jota sanotaan huonoksi on mennyt perille,sillä
      sen on tarjkoitus miellyttää tai ärsyttää.

aloitusten teko on osaltani ohi ainoastaa
      lopetus on tekemättä sekin tosi lähellä.
      Lääkkeiden avulla mennään
      ja pärjätään 23 pilleriä päivässä

• paremmaksi

mulla menee 32 pilleriä päivässä, mutta aloituksia tehtailen edelleenkin enkä todellakaan ole ajatellut lopettaa

iloista päivän jatkoa kaikille!

• Alien-8

Hyvä sentään,että lääkkeet pitävät sairautesi kurissa.

Jaksamisia:)!

• Alien-8

seriffi.Kiva nähdä täällä pitkästä aikaa sinunkin viestejäsi.

Eikös se joku sananlasku sanokin,että"huono seura se huonot tavat parantaa"?..Tai jotain sinnepäin;)

• päivän sananlaskusta - tuo oli paha.....

Siis jos se sananlasku meni juuri noin.....

Täytyi yrittää taas, kun painostettiin - vaikea vielä nyt sanoa, kannattiko? Aika näyttäköön....

T. MM.

• HerrHarmi

Kyllä se on niin M-o-M, että kyllä sun aloituksia on aina luettu ja tullaan lukemaan jatkossakin, sillä niissä on aina se"jokin".

• itse kyllä tiedän mikä omissa viesteissäni on "se jokin" - aina lipsuu mieliaiheeseen, minkä sille voi.....

En tuota epäilekään, ettei aloituksiani luettaisi - se eilinenkin *en odottanut moista vastaanottoa*

T. MM.

• ex_er1

mietelauseista en niinkään tiedä mut mun elämän motto on että: Elämä tasapainossa, asiat punnitaan tasan tarkkaan;o)
      Päivää vaan sefu, ei oikein voi enää huomenta sanoo=0)

• tai iltapäivää - tuo mietelause oli varastettu toisesta ketjusta, en olisi muuten keksinyt....

Hyvä motto olisi "unohdan huolet, muistan vain puolet" - mutta kun ne kaikki roikkuu puserossa kuitenkin....*grrrrr*

T. MM.

• ex_er1

tai iltapäivää - tuo mietelause oli varastettu toisesta ketjusta, en olisi muuten keksinyt....

Hyvä motto olisi "unohdan huolet, muistan vain puolet" - mutta kun ne kaikki roikkuu puserossa kuitenkin....*grrrrr*

T. MM.

varastin sen tosta kortista joka on mun muistitaulussa ja on vaa'an horoskooppi kortissa;o)
        toi sun on kyllä hyvä motto mut meikäläinen kun muistaa aina yleensä ne huonot puolet;O(

• muisti joutaa
        ex_er1 kirjoitti:

varastin sen tosta kortista joka on mun muistitaulussa ja on vaa'an horoskooppi kortissa;o)
        toi sun on kyllä hyvä motto mut meikäläinen kun muistaa aina yleensä ne huonot puolet;O(

romukoppaan *huiskis* :)

• ex_er1
        muisti joutaa kirjoitti:

romukoppaan *huiskis* :)

mulla taitaa olla jotenkin kieroutunut muisti;o( Kyllä mäkin mielummin ne hyvät asiat muistaisin=0)

• ex_er1 kirjoitti:

jako valmiina, mitkä viskataan unohdettujen osastoon, ja mitkä kulkee mukana - mutta eihän se noin toimi.....

Tuo mottokin on lainakamaa - sanoittajavelho Juha Vainion tekstistä "Mä uskon huomispäivään".
        Sen tarinan päähenkilöllä menee kaikki metsään, mutta optimismi ei petä - "tyttöni nätti, minut jo jätti, mut päivä kerrallaan..." jne.

• ex_er1

jako valmiina, mitkä viskataan unohdettujen osastoon, ja mitkä kulkee mukana - mutta eihän se noin toimi.....

Tuo mottokin on lainakamaa - sanoittajavelho Juha Vainion tekstistä "Mä uskon huomispäivään".
        Sen tarinan päähenkilöllä menee kaikki metsään, mutta optimismi ei petä - "tyttöni nätti, minut jo jätti, mut päivä kerrallaan..." jne.

mä yritän nyt imuroida sitä yhtä biisii mut saa nähdä löydänkö;O) Oikee suur rikollinen oon, eikös imurointi ole laitonta nykyään ees omaan käyttöön=0)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe