Voisiko joku kertoa että mitä Diego sanoo siinä alkumusiikin lopussa? Itse kun en ymmärrä espanjaa.
Zorro
6
898
Vastaukset
- Suplicios
"Tu y yo estamos enamorados de la misma mujer" - "Sinä ja minä olemme rakastuneet amaan naiseen"
Tarkoittanee Monteroa? Vaikka ei Montero kovin rakastuneelta ole toistaiseksi vaikuttanut, yrittää paremminkin vain käyttää Esmeraldaa hyväkseen päästäkseen kuvernöörin perheeseen...- Staceyyh
Luulisin, että Diego tarkoittaa sitä, että on Esmeraldan suhteen itse itsensä pahin kilpailija, eli molemmat, sekä Zorro että Diego ovat rakastuneet Esmeraldaan. Esmeralda on ajoittain kiinnostuneempi Zorrosta, ja jättää tavallisen Diegon huomiotta. Diego taas ei voi paljastaa salaisuuttaan, joten ei ainakaan vielä voi olla Diegona yhdessä Esmeraldan kanssa.
Sekava selitys, toivottvasti tajusitte. - ldiufhli aib
Staceyyh kirjoitti:
Luulisin, että Diego tarkoittaa sitä, että on Esmeraldan suhteen itse itsensä pahin kilpailija, eli molemmat, sekä Zorro että Diego ovat rakastuneet Esmeraldaan. Esmeralda on ajoittain kiinnostuneempi Zorrosta, ja jättää tavallisen Diegon huomiotta. Diego taas ei voi paljastaa salaisuuttaan, joten ei ainakaan vielä voi olla Diegona yhdessä Esmeraldan kanssa.
Sekava selitys, toivottvasti tajusitte.Johan Diego paljasti Esmeraldalle, että on Zorro.
- Staceyyh
ldiufhli aib kirjoitti:
Johan Diego paljasti Esmeraldalle, että on Zorro.
Tarkoitin siis vain sitä, että Diego haluaa Esmeraldan sekä Zorrona että itsenään.
- Oribel
Tottakai Diego puhuu "Zorrolle" siinä alussa, miksi se muute puhuis zorron naamiolle et olemme rakastuneet samaan naiseen?. Ja eihän alkutunnaris mee ne kohtaukset just siinä järkässä :P
Mäki tajusin sen diegon puheesta vaa sen että "sinä ja minä, rakastaa, nainen." Muut oli hämärän peitossa. - Jonna24
Teille jotka vastasitte kysymykseeni =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1223481
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282556- 242106
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.91956Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291560Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151535Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?29994- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai63900