Miksi kiusaat itseäsi. Miksi annat ajatusten viedä sinut mukanaan ja haavoittaa tuskaisella kosketuksellaan. Etkö uskalla tarttua hetkeen ja rakentaa todellisuutta, jossa haaveet eivät pärjää oikealle elämälle. Vai turvaudutko haaveisiin, koska niitä voi itse ohjata, eikä tarvitse pelätä menetyksen tuskaa ja kipua. Vapaudu ja anna elämän koskettaa sinua. Joskus se voi tehdä kipeää, mutta haavat paranevat aina ja tilalle tulee entistä eheämpi kuori. Älä kuitenkaan piiloudu tämän kuoren taakse, vaan näytä maailmalle kuka olet ja mitä elämältä haluat. Muista olla kuitenkin tarpeeksi nöyrä kulkiessasi elämän polkuja, koska nöyryys ja muiden kunnioitus vie sinut pitkälle.
-JP-
Lainattu
Päivän mietelause
1
182
Vastaukset
Pitää oikein lukea pariin kertaan. Antaa ajattelemisen aihetta.
Tämä lyhyt savolainen ajatelma kulkee aina mukanani:
"Epäonnen kohdalla tuumaile : eilen sitä ei ollut ja huomenna se on ohitse."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671