Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä ahmitte?

bullimikko

Elikkä siis kun pahin ahmintakohtaus iskee niin mitä kaikkea syötte ja kuinka paljon?

Itseeni mätän millon mitäkin, usein menee näitä:
keksejäkeksejäkeksejä, lihapiirakka fetajuustoa välissä muita juustoja mitä kotoa löytyy, jäätelö puikko (harvoin löytyy kotoa), leipääleipääleipää megana rasvaa juustoa, muroja, mannapuuroa, hmm.. ruokaa ja edellispäivien ruokia jos jääkapista vain löytyy, muromysliä, pikkukorvapuusteja ja vaikka mitä muuta oikeastaan kaikki mitä kaapeista löytyy,
kelpaa.. paitsi sillon kun ahmin en kyllä vahingossakaan syö yhtään kasvista/hedelmää, kaikkea paskaa vain. hyi :/

26

3939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahmija

      mulla menee kans kaikkee muuta mut ei vaan hedelmiä ja vihanneksia eikä yleensäkkään mitään terveellistä vaan....karkki ehkä eniten koska oon enempi makeen perään ku taas suolasen mut suolasta menee kans kyllä...
      karkkia,pullaa sipsejä ja dippiä,leipää kaikkine mahdollisin täyttein,keksejä suklaa muroja..pizzaa jos vaan sitä löytyy...kaikkea mitä hyvää vaan löytyy

      • tytsii

        Just kaikkee tollasta mäki vedän. Huomasin et ku vetää siin välissä puol litraa cocista ni johan ne tulee sit helpommin ulos ku tulee niin paljon hiilihappoa mahaan. Usein sekotan jotain mysliä ja muroja kuppiin ja päälle hunajaa ja hilloa ja jugurttia ja vedän semmosta kunnon läjän ja paahtoleipää juustolla. ja kahvia varmaa litran ja lisäää leipää. Miten paljon oikeesti menee hukkaan kaikkee ruokaa ku tiiän et laattaan ne heti sen jälkee ulos! Miten oikeesti vetää ihan kaikkee paskaa mitä kaapeista löytyy. Kerran vedin makeenhimoon jonku ihme pussillisen jotain kakunkoriste strösseleitä.
        Normaalisti en käytä voita ollenkaa leivän päällä mut kerran iski himo ja laitoin varmaa sentin sitä leivälle. En kyllä enää ku tuntu ettei sitä saa oksennettua pihalle ja kaikki rasva jää suuhun maistuu loppupäiväks ja viiikoks..
        Sipsejä ei kyl pysty vetää ku ne on liian suolasia


      • drop_dead_gorgeous
        tytsii kirjoitti:

        Just kaikkee tollasta mäki vedän. Huomasin et ku vetää siin välissä puol litraa cocista ni johan ne tulee sit helpommin ulos ku tulee niin paljon hiilihappoa mahaan. Usein sekotan jotain mysliä ja muroja kuppiin ja päälle hunajaa ja hilloa ja jugurttia ja vedän semmosta kunnon läjän ja paahtoleipää juustolla. ja kahvia varmaa litran ja lisäää leipää. Miten paljon oikeesti menee hukkaan kaikkee ruokaa ku tiiän et laattaan ne heti sen jälkee ulos! Miten oikeesti vetää ihan kaikkee paskaa mitä kaapeista löytyy. Kerran vedin makeenhimoon jonku ihme pussillisen jotain kakunkoriste strösseleitä.
        Normaalisti en käytä voita ollenkaa leivän päällä mut kerran iski himo ja laitoin varmaa sentin sitä leivälle. En kyllä enää ku tuntu ettei sitä saa oksennettua pihalle ja kaikki rasva jää suuhun maistuu loppupäiväks ja viiikoks..
        Sipsejä ei kyl pysty vetää ku ne on liian suolasia

        Tavallisesti menee sipsejä ja dippiä, leipää (ja päällä SAIRAASTI margariinia/tuorejuustoa/leikkeleitä jne), pitsaa, jäätelöä, pullaa, keksejä, kakkuja, donitseja... joskus suklaata tai muita karkkeja. Välillä myös ihan ruokaa, jos sellaista sattuu olemaan, kuten jotain pastaa. Paremman puutteessa kelpaa kuitenkin melkein mikä vaan; kuten tänäänkin ahmin näkkileipää , kun ei muuta kaapeista löytynyt.


    • läski!!!!

      2 munkkia, 2 suklaapiirakanpalasta.pikkukeksejä ainaki 20,karkkijäärelöä,ja muutama lämmin voileipä..ja ähky on kokta laattaan ne ulos..huh!!! tyhmä minä tyhmä!!!!!

    • nancycallahan

      mä ainakivedän yleensä leipääleipääleipää kiloittain muroja jogrttia vettä vitusti karkkia paljon karjalanpiirakoit banaaneja kaikkee saatana kaapit tyhjäks aina. vedän yleensä ruokaa aamust asti ja oksennan vast iltapala njälkeen ja kaikki tulee ulos.... asun ryhmäkodis ja siel olikerran ruokan lasagnee imasin melkeen kaiken eikä muille nuorille jääny mitää, väh'n vitutti ku ajattelee et oksennan kuitenki ja ,muutki ois halunnu syödä mut joo :S

      millä rahoilla te oikeen ostatte noit herkkuja?? itellä ei ainakaa oo ikinä rahaa.

      • ahmija..

        ja meill menee muutenki ruokaan kauheesti rahaa no onhan meillä kyllä lapsiki et tulee ostetuu kaappiin kaikkee hyvää...vaikka siel ei tarttis mun mieletä olla mitää ku mä muuten ne ahmin jossin välis naamaan


      • paremman puutteessa
        ahmija.. kirjoitti:

        ja meill menee muutenki ruokaan kauheesti rahaa no onhan meillä kyllä lapsiki et tulee ostetuu kaappiin kaikkee hyvää...vaikka siel ei tarttis mun mieletä olla mitää ku mä muuten ne ahmin jossin välis naamaan

        ensin tietysti jotain oikeeta namia, mitä kotiin on jäänyt, yleensä miehen jäljiltä.. sen jälkeen, kun kauppaan en viitsi mennä teen voista ja sokerista kakkutaikinoita (suklaa on paras taikina). ja koska tiedän että niitä teen, en osta voita/munia kotiin. mutta hätä keinot keksii.. eli teen pelkästä vedestä, sokerista ja jauhosta lättytaikinan ja paistan öljyssä. niitä menee sitte varmaan kaks kiloa. kerran mättäsin sohvalla taikinaa ja mies tuli yllättäen kotiin. yritin tunkea kulhoa sohvan ja viltin alle piiloon ja muistan sen äärettömän häpeän. eihän siinä muuten mitään mutta kun se tiesi sairaudesta niin.. vittu mitä touhua, myönnän..


      • kuiskaus83

        Vedän leipää,leipää,leipää, etenkin paahdettuna extra rasvan kera. Sit menee jugurtit, pullat jos on, keksit jos on, kakut jos on. Kaikki rasvanen ja makea. Jopa suklaa murot. Ihan kaikki menee ja sitä menee ihan jumalattomasti.. =´( Mä en voi enää mitään ostaa kotiin kun kaikki menee alas, mä en saa kaikenlisäks ulos kunnolla taas mitään.. Näitä kausia tulee. Oon kohta hirvee läski.


      • cchhristine
        kuiskaus83 kirjoitti:

        Vedän leipää,leipää,leipää, etenkin paahdettuna extra rasvan kera. Sit menee jugurtit, pullat jos on, keksit jos on, kakut jos on. Kaikki rasvanen ja makea. Jopa suklaa murot. Ihan kaikki menee ja sitä menee ihan jumalattomasti.. =´( Mä en voi enää mitään ostaa kotiin kun kaikki menee alas, mä en saa kaikenlisäks ulos kunnolla taas mitään.. Näitä kausia tulee. Oon kohta hirvee läski.

        Mulla menee karkkia ja suklaata alas eniten.
        Sitten pizzaa menee, keksejä , joita "lämmitän" kaakaossa, pullaa , jätski on kaikista paras mitä voi oksentaa sen saa niin helposti ulos eikä maistu kamalalle, sitten vanukasta ja silleen kaikkee muuta ,joskus sipsejä, eniten menee kumminkin makeeta.


    • minäminävaan25

      Makeata ja rasvaista. Roskaruokaa. Vakio on jäätelöä, suklaata ja irtokarkkeja. Joskus myös vanukkaita ja jotain leivosta. Sellasta jonka tiedän kokemuksesta tulevan hyvin ylös.

    • Ja paljon!

      Heselle tai mäkkiin ja drive inin kautta kun ei kehtaa tiskillä tilata niin suuria määriä. Yleensä kotimatkalla autossa syön jo yhden hampurilaisen. Ajan hiljaisempaa kiertotietä kotiin jottei ketään näkisi esim. liikennevaloissa että syön autossa. Joskus haen pizzaa tai kebabia. Ostan aina kaksi annosta ettei vaan lopu kesken. Kaupassa kärryyn tulee sipsejä,nakkeja, lihapullia, ranskalaisia karkkia, jäätelöä, suklaapatukoita, munkkeja, keksejä ym ym. Mitä rasvaisempaa sen parempi. Joskus teen kotona "ihan tavallista" ruokaa esim. nakkikeittoa tai jauhelikastiketta ja pastaa. Myös ne tulee syötyä. Ei jää mitään seuraavalle päivälle kuten olin suunnitellut. Ruoan mukana menee yleensä paketillinen leipää. Juomaksi maitoa tai limsaa. Oksentamisen jälkeen juon vettä noin litran verran.
      Kerran kun sain ahmimiskohtauksen eikä kotona ollut muuta kuin tortillalettuja, söin ne kaikki kun olin ensin voidellut ne paksusti margariinilla.

    • ahm, ahm

      Tänään söin normaalisti hernekeittoa päivällä, äsken sitten paketillisen keksejä, neljä leipää lisukkeina kaikkea mitä kaapista löytyi, hilloa, kokonaisen pizzan ja kebabin, -> purge. Viime kerralla meni litra jäätelöä, suklaalevy, puuroa, hilloa, lettuja, juustoja aivan sairaasti, suolakeksejä. Tää on kauhein tunne maailmassa kun tuntuu ettei kaikki tullut ulos.

    • idiootti2

      Kaikki makea menee tosta noin vaan. Ja oon ihan huippu keksimään kaikkee ja käyttämään mielikuvitusta.. se on ihan kamalaa. En osta sokeria, valkosia jauhoja tai kananmunia just ton taikinan ahmimisen takia. Mutta kyllä jotain aina onnistuu taikomaan, yleensä kaapista löytyy esim. ruisjauhoja ja teen sitte jonku lättytaikinan tai pannukakun niistä ja jostain muusta tms. Ja muutenhan tommonen oiskin terveellinen herkku mutta ei ne enää kauheen terveellisiä oo siinä vaiheessa ku kattoo sitä määrää minkä teen...Jäätelö on kanssa mun yks lemppari koska seki on niin helppo oksentaa. Leipää en saa millään pihalle enkä normiruokaa, mutta koska mun hampaat on oikeesti kärsiny aika paljon oksentelusta niin en enää uskalla tehdä sitä joten vedän ihan sikana leipää ja ruokaa ja kaikkea mitä en voi oksentaa ehkä jopa tahallani..---> eli lihon ihan v******* ja itseinho senkun kasvaa.

    • salmipizza

      Tilasin pizzan ja salaattikebabin...törkeen hyvää ja helppo oksentaa. Nopeesti alas ja hetkessä ylös. Tietenkin lisäksi 1,5litraa limpparia. Voisin ottaa huomenna uusiksi....

    • twinklelittlestar

      oletteko ikinä laskeneet kaloreita ahmimistanne annoksista?
      minä olen ja isoimmat lukemat ovat aika kauhistuttavaa luokkaa..

      yhdessä illassa menee joskus 10 000 kcal.. (taukoina oksennan)
      ennen tuota iltaa siis olen syönyt suht normaalisti..

      • back to bulimia

        en oo ikinä kyllä tota tehnyt.. ei se mua oo niinkään kiinnostanut - mutta nyt kun mainitsit niin taidan tehdä tämän illan sessiosta laskelman ihan vaan huviksi


    • mörkö

      Tänään meni kokonainen pizza majoneesikatkarapujen kanssa sekä hasselpähkinävanukasta kermavaahdolla, lisukkeena energiajuomaa.. ._. monesti vedän tolkuttomasti kaakaota, juustopastaa, nuudeleita, jäätelöä, leipää voilla, suklaata.. tulipa kerran syötyä myöskin jotain kakunkoristelu makeisia ja sokerin ja voin sekoitus varsinkin keksien päällä on yksi suosikeistani!

    • wehrt

      Joo kaikkee mitä kaapista löytyy, mutta joskus on tullu pakko lähtee kauppaan ostamaan mättötarpeet eli just jäätelöä, keksiä, pullaa, sipsiä, suklaata, pitsaa, leipää ja sen sellasta...
      Tosin jos kauppa on ollu jo kiinni nii melkee mikä vaan mitä kaapista löytyi kelpasi. Joskus jopa keitin järjettömän määrän makaronia, jonka söin ketsupin kera (!), että nam vain :DD Tai sitten iso kattilallinen puuroa, joka meni sokerin kanssa näppärään alas ja ylös. huhhuh miten sairasta :D

    • pettynytt

      Jos mulla on suklaata syön kaiken kerralla ja sit sen jälkeen sipsejä (jos on) ja keksejä. Meillä ei yleensä oo mitään roskaruokaa jos en sitten ite osta :(

    • hardcorebulle

      Mulla on kaapit AIVAN tyhjinä aina, koska ei mikään säily. Puuroa menee kun rahat on loppu. Lemppari ahmittavaa on sipsit ja jogurttimansikka-muromysli kuivilteen. Karkit kanssa, makaronia ja lihapullia ja ketsuppia. Pullat kans tosi jees.
      Vihaan tätä.
      En voi elää ilman tätä :(
      Vihaan siis elämää : D

    • kaikkee herkkuu

      yleensä pakastekakkuja, leivonnaisia, keksejä, valmiita mikroaterioita joihin lisään voita ja mausteita, riisipuuroa voilla ja sokerilla ja hillolla, mitä nyt kaapeista löytyy.

    • vieras3

      leivoin pellillisen pullaa ja nyt tekisi mieli vain tunkea ne kaikki kurkusta alas ja oksentaa ulos. Pitiki mennä eilen leipomaan. Sipsi ja jäätelö ovat itselle tyypillisimmät, helppo oksentaa.
      Pelottaa että alkaa taas vatsaan koskemaan jos oksennan. Onneksi on kämppis kotona nii ei voi alkaa sekoilemaan

    • kurnausa

      Oon töissä pikaruokaravintolassaa ja jos mätöt iskee sillon päälle ni se on oikeesti tosi karua toimintaa. Valehtelematta sillon menee ainakin 2 litraa jäätelöä helvetillisillä määrillä kastiketta, pirtelöä toiset pari litraa, ranskalaisia yhteensä varmaan puolisen kiloa majoneesiin uitettuna, pullaa, keksiä, hampurilaisia, pihviä, pekonia, pastaa. Joskus oon laskeskellu että saan helposti 10 00 kcal rikki näinä päivinä. Jos oon jossain muualla ku töissä ni perus kaava: terveelliset alkumätöt koska luulen että hallitsen tilanenteen jotenkin, eli monta omenaa, puuroa pari lautasellista, porkkanaa puol kiloa, kurkkua, vesimeloonia, hunajaa suoraan purkista, ateriankorvikepirtölöitä, pähkinöitä.. sitten tajuun että GAME OVER ja kauppaan ostamaan sipsiä, karkkia, jäätelöä, valmisruokaa. Niiden mättämisen jälkeen vielä usein jonnekki roskaruokalaan mättämään pizzat tai hampparit päälle ♥

    • tyty vm-93

      Voi teitä, surullista luettavaa.
      Itse olen täällä koska haluan tietoa oireista, epäilen eräällä ystävälläni bulimiaa. Hän on taitava salaamaan kaiken, mutta minä tiedän. Ja olen huolissani.
      Hän on normaalipainossa, mutta eivätkös bulimikot yleensä ole? Vai sekoitanko nyt BED:hen? Hampaat hänellä ovat myös "pilalla".
      Kerran kysyessäni suoraan, ei hän tietenkään sitä myöntää voinut. Mutta mitä tässä tehdäkään voi, ei voi auttaa.
      Itse olen terve nuori nainen,treenaan, syön terveellisesti, voin myös nauttia herkuista. Kroppa hyvässä kunnossa silti ja pidän mitä vaatteita ikinä haluan.

    • herkkari

      kyllähä toi herkkumättö menis, mut sit ku ei oo sitä pätäkkää iha niihi enää niin mun herkkumättö on makarooni muutama purkki tonnikala hernekeitto kastikkeeks... eli siis sellain IISSOO kattila täytee ja nopeest alas, nopeest ylös

    • 2+3

      Tänään:
      5 levyä suklaata
      2 purkkia ben&jerry's-jäätelöä
      Toblerone-kakku
      6 banaania
      lautasellinen puuroa
      4 sämpylää täytteineen
      kolme pakettia keksejä
      5 riisifruttia
      paketillinen juustoviipaleita
      pyttipannua
      valmistonnikalasalaattia 400g
      5 suklaapatukkaa
      2 omenaa
      läckerol-pastilleja
      toffeeta 300g
      4 myslipatukkaa
      pågen-pullapussi
      3 irtopullaa
      ^^ enempää en tältä päivältä muista... Ja pätkissä siis ahmin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe