Rakkaus ei ilotse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.1.Kor.13:4.6.Rakkaus,et koskaan soimaa,totuudessa vapahdat.Rakkaus,näin annat voimaa,virvoitat ja uudistat.Rakkaus,nyt itseni annan sinun haltuusi.
Rauhan tervehdys!
5
273
Vastaukset
- ystäväsi täällä
Jumala sinua runsaalla kädellä siunatkoon, olet vilpitön, hyvä ja lapsenkaltainen hieno ihminen, sen olen huomannut.
- merim.raimo
kirjoitat ... Rakkaus,nyt itseni annan sinun haltuusi. tuossa ylempänä oleva "Pride"(homo) on antanut "himorakkaudelle" itsensä.
Viittasin jossain kirjoituksessani Sinua pysymään ainakin KR 33/38 käännöksessä. Poistit ehkä aloituksesi, en tiedä. Käytä kirjoituksissasi Jumalan Sanaa, ei sen väärennöstä.
"Taivas ja maa katoavat" sanoi Jeesus, "mutta Minun Sanani eivät koskaan katoa". Jos käytät KR-92 käännöstä niin se ei vastaa alkutekstejä. Jumalan Sanan väärennös johtaa lukijoitaan harhaan. Sen lukeminen on tosin mieluista ajassamme. Mutta Jumalan Sana se ei ole.
Jeesus on Jumalan rakkaus ja siihen kuljetaan ristin kautta."Taivas ja maa katoavat" sanoi Jeesus, "mutta Minun Sanani eivät koskaan katoa".
Uskotko, j.f., että lainaamasi Jeesuksen sanat
ovat voimasssa kaikkiin Jeesuksen sanoihin, myöskin näihin?:
Joh. 10:29
"ISÄNI, joka on heidät minulle antanut, on SUUREMPI KUIN KUKAAN MUU, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."
Joh. 14:28
"Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä ISÄ ON MINUA SUUREMPI."ekivaari kirjoitti:
"Taivas ja maa katoavat" sanoi Jeesus, "mutta Minun Sanani eivät koskaan katoa".
Uskotko, j.f., että lainaamasi Jeesuksen sanat
ovat voimasssa kaikkiin Jeesuksen sanoihin, myöskin näihin?:
Joh. 10:29
"ISÄNI, joka on heidät minulle antanut, on SUUREMPI KUIN KUKAAN MUU, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."
Joh. 14:28
"Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä ISÄ ON MINUA SUUREMPI."Meidän välillämme on sellainen ongelma, että omasta mielestäni et huomioi Jeesuksen puhumia sanoja siinä alennustilassa, jossa Hän ihmiseksi tulleena Jumalan Poikana oli, kun Hän puhui Isästään. Hän syntyi kaltaiseksemme, kuitenkin ilman syntiä, lunastaakseen meidät.
Kumpa ihmiset ymmärtäisivät mistä Jeesus luopui ottaessaan ihmisen hahmon ja olemuksen. Ensimmäinen Aadam oli Jumalan poika Matteuksen sukuluettelon mukaan. Viimeinen Aadam, Jeesus, oli hänen kaltaisensa ja täytti kaiken, lunastaen meidät. Ihmisen Poikana Hän myös pysyy kautta ikuisuuksien ja on antava Valtakunnan Isällensä. Mistä Jumala pyysikään Poikaansa luopumaan saattaakseen paljon poikia (lapsia) kirkkauteen. Mutta valta ja valtikka ei Hänen kädestänsä lähde. Jumala on tuomitseva ihmiskunnan sen mukaan, miten he ovat suhtautuneet Jeesukseen. Hän on ainoa tie Isän luokse.
Tiedän Sinun tutkineen paljon raamattua, mutta ymmärrät Jeesuksen alennustilassa puhumat sanat eri tavalla kuin minä. Rakkaus-sana on kärsinyt ajassamme ennen kokeman inflaation. Vaikka on totta, että Jeesus rakasti ihmisiä ja yhä rakastaa, niin Hän ei tullut tänne mitään muuta kuin ristiä varten ja tekemään Ihmisen Poikana Isänsä tahdon. Jumalan Poika havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen ja tuli "lihasta ja verestä" osalliseksi kuten kaikki meistä Aadamin jälkeläisistä.
Tämä kaikki ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että Jeesus on Jumalan ainosyntyinen Poika, ei luotu vaan Isästä syntynyt. Kun sanoit jossain, että Hän on luomakunnan alku, niin se on totta, mutta Hän oli Isän luona jo ennen luomakunnan syntyä.
Pyydän anteeksi, etten aikaisemmin ehtinyt lukea kirjoitustasi enkä vastata siihen ja nytkin kirjoitan suurella kiireellä. Se, että en laittanut tähän raamatun kohtia kirjoitukseni tueksi ei liene suuri ongelma, sillä tunnet raamatun.
Voin aivan aukottomasti todistaa raamatusta, että Jeesus Kristus on Jumala, joka puhui Jahvena (JHVH) vanhassa testamentissa ja myös sen samoista kirjoituksista, että noin 6600 Jahveen viittaavista kirjoituksista noin 600 tekstiä viittaa Jeesuksen sijasta Isään Jumalaan.
Toivoisin saavani jakaa mielipiteitä kanssasi raamatun pyhistä kirjoituksista sähköpostitse. Tällaiset väittelyt, jotka kohdistuvat suoraan Jeesuksen persoonaan (joka ei kreikan kielen kehittyessä suinkaan tarkoittanut vain näyttelijän kasvonaamaria), pitäisi arvioida tällaisen yleisen palstan ulkopuolella.
Pahoittelen vielä, että en ehdi edes oikolukemaan kirjoittamaani. Kello 18 on tapaaminen Jehovantodistajien kanssa ja klo 19.30 rukoushetki narkomaaninuorten kanssa.
Jumalan rakkaus ja Herran Jeesuksen armo olkoon kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653