Missä suhteessa kannattaa sekoittaa Cokista ja Leijonaa. Haluan, että menee hiukan nopeemmin päähän, ku olut, mut en mitää sellasia, et menee jalat alta. Oon jo 25 vuotias, mut en oo ennen lantrannu alkoholijuomien kans, joten oon viel aika ummikko. Kertokaas hyvii vinkkei, miten leijonaa kantsii lantrata.
Mullon leijonapullo ja cokista kaapis. keskiviikkona opiskelijabileet ja aion ottaa vähän jotain, ku meen sinne..
Cokis ja Leijona
25 vuotias ennen täysraitis
4
744
Vastaukset
- on suunnilleen
4-5cl alkoholia ja noin 4-5 kertaa alkoholin määrä blandista. Loppuillasta kannattaa juoda vain blandista, ei mene tolkuu eikä tule kamalaa kankkusta.
Eli perus drinksuihin 4-5cl alkoholia ja 20-25cl limua sekä jäitä.- Viinaa enempi
Alkuun kannattaa laittaa 1 osa viinaa ja 2 osaa kokista. Sit ku alkaa käymään päähän nii voiki laittaa huoletta 50/50 ku ei se kännissä maistu miltään.
- ok
Onko opiskelijabileissä opittu läträämään?
- niisaatana
50/50 on paras. Kuka vittu jaksaa koko illan pelkkää limpparia lipittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219