Lifestyle

aftershave

Mikähän on ollut tämän palstan tarkoitus alun perin ? Olisikohan se mahdollisesti keskustella erilaisista elämäntavoista ? Elämän tavoista ? Mitäköhän niihin kuuluu ?

Itsellä tulee mieleen esim. elämäntapaintiaanit ja viherpiiperöt, mutta voihan lifestylenä pitää myös köyhäilyä, tuhlailua, wattuilua, valittamista ja miksei myös tälläistä kyselemistä ?

20

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan tarkoituksesta

      Miten tää muka joskus on ollut elämää? Täysin kuollut palsta.
      Täälä kirjoittelesat vain itseänsä tärkeänä pitävät katkerat ihmiset.
      Mikään ei kosketa, kunhan saan vain oman mielipiteeni esille. Ei ihme et kato on käynyt.

      • aftershave

        sinä kirjoitat ? Katkerat ?


    • mia.mellow

      on vastata kysymykseen miksi ja mitä varten,koska siihen ei ole yhtä vastausta koskaan:)
      Selittäessä menee selkäranka ja vastatessa puolet elämää...

      Ps.pistäös pikkiriikkisen pienemmälle kysymyksien virtaa...kummarrus kuitenkin;)

      Ennakkoluuloissa saattaa kyteä se toinen puoli elämää!

      • joskus ollut elämää

        Viisastelu ei auta, kun palsta kuolee.


      • aftershave

        Toisen kysymysryppään vasta tein ja jo pitäisi muka virtausta pienentää ? ;)

        "Selittäessä menee selkäranka ja vastatessa puolet elämää..." Tämän muistan. Aika hyvä heittää moneen kohtaan.


    • Puhurix

      me kaffeelta tultiin, oli tarkoitus rakentaa Laiffi-niminen virtuaalimaailma baareineen, kylpytynnyreineen sun muine vermeineen.

      • aftershave

        Täällä ne baarit ja tynnyrit olivatkin


      • Puhurix
        aftershave kirjoitti:

        Täällä ne baarit ja tynnyrit olivatkin

        piti kuitenkin rakentaa.


    • perskuti

      Tämä palsta on "vara huuhaa".
      Huuhaa palsta oli niin tukossa,ettei muita vaihtoehtoja enirolta löytynyt...

      Huuhaa oli monen monta kertaa eniten kirjoitettu palsta, joten jotain piti tehdä, mutta mukavaahan täälläkin...

      Tuo naisten iloinen "tirskunta" ei häiritse minua ollenkaan.
      Vai onkohan sittenkin vika oman koneen teknisellä puolella?
      Kun käännän kajarit kaakkoon, niin kuuluu voimakasta tirskuntaa, ja tehdessäni päinvastoin...Koko kone hiljenee.

      Ei muuta kuin kone huomenissa huoltoon:=)

      • aftershave

        Senhän loi Martti Innanen joka kyllästyi siihen, että ei saanut keikkaa rakastamansa jatsin tiimoilta, ja päätti alkaa tekemään huttua aivottomille.
        Brandi sisälsi jossain vaiheessa monen moista sälää, mm. alkoholisoituneen pässin, jota Innanen kuljetti ympäsi valtakuntaa näytillä, ja suksee oli mahtava.

        Suomi-Isännät raahasivat emäntänsä pällistelemään tanssilavoille, kuinka kännissä oleva pässi kusi pitkin lavaa, voiko olla mitään hauskempaa?

        Huuhaa-palsta lienee jatkumoa tälle hauskanpidolle, ja sillä tuskin on mitään tekemistä lifestylen kanssa. Pikemminkin geenien.


    • hengailua? Elämantapa...jokaisella ihmisellä on jonkilainen tapa elää eli elämäntapa. ;)

      • aftershave

        Voihan sitä olla hyvä tavaton sentään. ;)


      • aftershave kirjoitti:

        Voihan sitä olla hyvä tavaton sentään. ;)

        elämäntapa....elää tavatta... onnistuisikohan?
        Mutta, aika hämäräksi tän palstan alkuperäinen merkitys on ainakin minulle jäänyt. Onkohan maalaisuus elämäntapa?


      • mia.mellow
        TaikisN kirjoitti:

        elämäntapa....elää tavatta... onnistuisikohan?
        Mutta, aika hämäräksi tän palstan alkuperäinen merkitys on ainakin minulle jäänyt. Onkohan maalaisuus elämäntapa?

        kaukokaipuille,meren äärille,pienille kalliokummuille,lintujen jättöille,kuumille kiville,kuiville maille ja tuskien teille.


      • mia.mellow kirjoitti:

        kaukokaipuille,meren äärille,pienille kalliokummuille,lintujen jättöille,kuumille kiville,kuiville maille ja tuskien teille.

        tuosta kertomastasi tuli mieleen Myrskyluodon Maija :)


      • mia.mellow
        TaikisN kirjoitti:

        tuosta kertomastasi tuli mieleen Myrskyluodon Maija :)

        ja hienoa,että Lindman sai palkinnot:)


    • kunhan partavesi ei haise Mennenille.

      No jaa, on siin toinenki ja kolmaski vaihtoehto. Meinaan noille lemuille. Toinen on Old Spice ja se kolmas on joku Diörin tai jonku muun kauheen hianon suunnittelijan haju.

      Palstan tarkotuksena on saada S24:lle lisää käyttäjiä et saavat myytyy lisää mainostilaa.

      Eks sää sitä viäläkään oo tajunnu? HÄH, taidat olla joku idealisti.

    • aftershave

      Melkein kolmen ja puolen vuoden jälkeen on todettava, että eipä näytä tämän palstan tarkoitus avautuneen. :)

    • NNNNNNNNNNOL

      A

    • J K

      EI MIKÄÄN

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe