Kuvassa Rasputinin penis.

30 cm.

http://www.laflecha.net/canales/curiosidades/200406151/

Kun munkki Grigori Rasputin murhattiin, hänen murhaajansa leikkasivat myös munkin elimen talteen. Myöhemmin formaldehydiin säilötty penis myytiin ranskalaiselle antiikin keräilijälle. Pietariin äskettäin perustettu erotiikkamuseo osti elimen Ranskasta ja liitti kokoelmiinsa. Kuten kuvasta näkyy, elin on kartion muotoinen. Pituutta sillä on toisten laskujen mukaan 28,5 cm., toisten taas 30 cm. Löysänä. Voimme vain kuvitella, minkä kokoinen se on ollut työn touhussa.

6

6271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖPÖÖÖÖ

      tai on ainaki nahistunu vanhuuttaan. Ihme pökkelö. Veikkaan että rasputininkin mulkusta elää se urbaani legenda niinku holmesinki mahtimelasta. Pituutta väitetty olevan 10cm enemmän kuin totuus on.
      MUTTA VAMMASILLAHAN SAATTAA OLLA 20CM LEPOTILASSAKIN.

      • Anna tulla vaan

        Oletko sinä se heebo, joka uskottelee että kaikki 20-senttisen omaavat
        ovat vammaisia? Kai se sitten rauhoittaa sinun mieltäsi, kun niin
        itsellesi uskottelet. Tottahan se ei ole, mutta usko mitä haluat.


    • Alotofv Agina

      On se ollut aikanaan melko kova jannu tuo Rasputin, kun kalu se vaan seisoo irtileikattuna ja veri on pakkaantunut niin kovasti paisuvaisiin että ei valu millään pois. Tai sitten se salamurhaaja oli vaan niin hottis tapaus että erektiota pukkas Rasputinille kun sen näki :D

      • 30 cm.

        Itse asiassa se iso ei seiso. Se sukeltaa formaldehydiin. Löysänä.


      • AlotofV Agina

      • 30 cm.
        AlotofV Agina kirjoitti:

        http://www.st-petersburg-life.com/st-petersburg/rasputins-penis

        Tuon artikkelin mukaan eläinlääkärit näki jotain ammatistaan tuttua siinä lasipurkissa.

        Tuo antamasi sivusto on kuin joku venäläisten 7-päivää-lehti. Siinä keskitytään lähinnä keksittyjen kohu-uutisten ja muka-hauskojen, yläastetasoisten sanaleikkien esittelyyn. Tuostakin jutusta löytyi kymmenkunta hassunhauskaa, näsäviisasta sanaleikkiä. "Useiden eläintieteilijöiden mukaan elin mukaan näytti hevosen elimeltä". Aha. Saisiko sitten näiden 'useiden eläintieteilijöiden' nettisivut ja lausunnot? Ai ei löydy? No yllätys!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe