Olisiko kohtalotovereita nuorista joilla on terveydillisistä syistä johtuvaa karkailua.
Itse joudun käyttämään suojia en kumminkaan säännöllisesti mutta tarpeen tullen jos ei ole mahdollista päästä veskiin pitkään aikaan.
Olisi kiva saada joku kohtalotoveri jolle voisi kertoa tästä ja muutenkin kuulumisia, kun ei nyt ihan tutuillekaan kehtaa kertoa asiasta.
Mailailkaa jos tuntuu siltä.
[email protected]
Nuoret
2
1381
Vastaukset
- minullakin..
..ollut jo n.2 vuotta, olen miltein 18 vuotias. Virtsatessa suihku ei ole heikko, ja muutenkaan ei tarvitse kovin usein käydä virtsaamassa, mutta sitten saattaa virtsaamisen jälkeen tulla tippa housuihin.
- Vaippojen "suurkuluttaja"
Elikkäs olen jo useamman vuoden kärsinyt karkailusta.
Nyt on ulosteen kanssa suuria ongelmia.
Laktoosikoe näytti aikoinaan positiivista, joten yritän jättää taas maitoa pois.
Keliakiaa esiintyy suvussa, keliakiakoe otettu, tuloksia odottelen.
Öisin esiintyy satunnaista virtsankarkailua. Vasemmalla puolella todettu nivustyrä.
Epäilen, että tyrä pääsee painamaan yöllä rakkoon. Tyräleikkaukseen ei pääsyä, koska tyrä on sisäänpäin revennyt, tästä syystä "kliinistä tyrää ei havaittavissa".
Tässä hiukan avautumistani. Kohtalotovereita?
Niin... Ja ikää minulla on 32 vuotta ja olen miespuolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055104Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy414595Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022749Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352328- 651962
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121841- 671794
- 2081674
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964