Olisiko kohtalotovereita nuorista joilla on terveydillisistä syistä johtuvaa karkailua.
Itse joudun käyttämään suojia en kumminkaan säännöllisesti mutta tarpeen tullen jos ei ole mahdollista päästä veskiin pitkään aikaan.
Olisi kiva saada joku kohtalotoveri jolle voisi kertoa tästä ja muutenkin kuulumisia, kun ei nyt ihan tutuillekaan kehtaa kertoa asiasta.
Mailailkaa jos tuntuu siltä.
[email protected]
Nuoret
2
1353
Vastaukset
- minullakin..
..ollut jo n.2 vuotta, olen miltein 18 vuotias. Virtsatessa suihku ei ole heikko, ja muutenkaan ei tarvitse kovin usein käydä virtsaamassa, mutta sitten saattaa virtsaamisen jälkeen tulla tippa housuihin.
- Vaippojen "suurkuluttaja"
Elikkäs olen jo useamman vuoden kärsinyt karkailusta.
Nyt on ulosteen kanssa suuria ongelmia.
Laktoosikoe näytti aikoinaan positiivista, joten yritän jättää taas maitoa pois.
Keliakiaa esiintyy suvussa, keliakiakoe otettu, tuloksia odottelen.
Öisin esiintyy satunnaista virtsankarkailua. Vasemmalla puolella todettu nivustyrä.
Epäilen, että tyrä pääsee painamaan yöllä rakkoon. Tyräleikkaukseen ei pääsyä, koska tyrä on sisäänpäin revennyt, tästä syystä "kliinistä tyrää ei havaittavissa".
Tässä hiukan avautumistani. Kohtalotovereita?
Niin... Ja ikää minulla on 32 vuotta ja olen miespuolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei132596Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221267- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2451024Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63924Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41722
- 35719