hei päikkäri fanit!

mä oon ihk

kuinka kauan olette seuranneet kyseistä sarjaa? pitä mieltä olette sarjasta? katsotteko mielummin salkkareita? sori, pikkuinen galluppi.=D

8

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasmineeehh

oon alottanu päivien veimään katsomisen aika vasta...noin 4 kk sitten..=) sarja on ihan ookoo. ja en seuraa salkkareita, katson mielummin sydän jäätä....;D

• Döö

Kattonu molempia. Salkkarit ja Days of Our Lives.
        En muista kuinka kauan oon seurannu DOOL:ia. Mun mielestä se on parempi kuin kotimainen Salkkarit. Jenkit osaavatkin yleensä paremmin näytellä kuin suomalaiset, pistävät enemmän tunnetta peliin. Siksi olen koukussa DOOL:hin ja senkin takia, että se on jännittävämpi. Salkkareiden katsomisessa minulla oli tauko. Rupesin taas seuraamaan, kun Aaro palasi kuivioihin. Ei jaksa pelkkää ihmissuhde vatvontaa, jos ei tapahdu mitään muuta jännittävää. Vai mitä mieltä te muut siitä olette?

• mä oon ihk
        Döö kirjoitti:

Kattonu molempia. Salkkarit ja Days of Our Lives.
        En muista kuinka kauan oon seurannu DOOL:ia. Mun mielestä se on parempi kuin kotimainen Salkkarit. Jenkit osaavatkin yleensä paremmin näytellä kuin suomalaiset, pistävät enemmän tunnetta peliin. Siksi olen koukussa DOOL:hin ja senkin takia, että se on jännittävämpi. Salkkareiden katsomisessa minulla oli tauko. Rupesin taas seuraamaan, kun Aaro palasi kuivioihin. Ei jaksa pelkkää ihmissuhde vatvontaa, jos ei tapahdu mitään muuta jännittävää. Vai mitä mieltä te muut siitä olette?

ooon samaa mieltä =) mutta tämä ei liity tavallaan päikkäreihin, mutta kuinka kauan olet kirjoitellut täällä,nick: päivien viemää ? =D

• Döö
        mä oon ihk kirjoitti:

ooon samaa mieltä =) mutta tämä ei liity tavallaan päikkäreihin, mutta kuinka kauan olet kirjoitellut täällä,nick: päivien viemää ? =D

Olen täällä kirjoitellu. Tosin eri nickillä eri saiteissa. Elikkäs tämä ei ole rekisteröity nicki. (Döö) ;)

• kattonu...

oon kattonu n. 2 vuotta ehkä...

• päivien viemää

mua ei vois salkkarit enää vähempää kiinnostaa ne juonenkäänteet on ihan huonoja ollu jo kauemman aikaa.katon päikkärit lähes joka päivä se on paras sarja.

• mä oon ihk

onhan päikkärit paras ohjelma.=)

• Juuuhuuu

En muista kauan oon kattonu mut päikkärit on tosi hyvä sarja!:) No joskus katon salkkarit mut katon päikkärit mielummin. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 420
      6084
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      22
      2413
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      204
      2294
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1658
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      121
      1628
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1082
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1073
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1049
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      978
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      826
    Aihe