kuinka kauan olette seuranneet kyseistä sarjaa? pitä mieltä olette sarjasta? katsotteko mielummin salkkareita? sori, pikkuinen galluppi.=D
hei päikkäri fanit!
8
511
Vastaukset
- jasmineeehh
oon alottanu päivien veimään katsomisen aika vasta...noin 4 kk sitten..=) sarja on ihan ookoo. ja en seuraa salkkareita, katson mielummin sydän jäätä....;D
- Döö
Kattonu molempia. Salkkarit ja Days of Our Lives.
En muista kuinka kauan oon seurannu DOOL:ia. Mun mielestä se on parempi kuin kotimainen Salkkarit. Jenkit osaavatkin yleensä paremmin näytellä kuin suomalaiset, pistävät enemmän tunnetta peliin. Siksi olen koukussa DOOL:hin ja senkin takia, että se on jännittävämpi. Salkkareiden katsomisessa minulla oli tauko. Rupesin taas seuraamaan, kun Aaro palasi kuivioihin. Ei jaksa pelkkää ihmissuhde vatvontaa, jos ei tapahdu mitään muuta jännittävää. Vai mitä mieltä te muut siitä olette? - mä oon ihk
Döö kirjoitti:
Kattonu molempia. Salkkarit ja Days of Our Lives.
En muista kuinka kauan oon seurannu DOOL:ia. Mun mielestä se on parempi kuin kotimainen Salkkarit. Jenkit osaavatkin yleensä paremmin näytellä kuin suomalaiset, pistävät enemmän tunnetta peliin. Siksi olen koukussa DOOL:hin ja senkin takia, että se on jännittävämpi. Salkkareiden katsomisessa minulla oli tauko. Rupesin taas seuraamaan, kun Aaro palasi kuivioihin. Ei jaksa pelkkää ihmissuhde vatvontaa, jos ei tapahdu mitään muuta jännittävää. Vai mitä mieltä te muut siitä olette?ooon samaa mieltä =) mutta tämä ei liity tavallaan päikkäreihin, mutta kuinka kauan olet kirjoitellut täällä,nick: päivien viemää ? =D
- Döö
mä oon ihk kirjoitti:
ooon samaa mieltä =) mutta tämä ei liity tavallaan päikkäreihin, mutta kuinka kauan olet kirjoitellut täällä,nick: päivien viemää ? =D
Olen täällä kirjoitellu. Tosin eri nickillä eri saiteissa. Elikkäs tämä ei ole rekisteröity nicki. (Döö) ;)
- kattonu...
oon kattonu n. 2 vuotta ehkä...
- päivien viemää
mua ei vois salkkarit enää vähempää kiinnostaa ne juonenkäänteet on ihan huonoja ollu jo kauemman aikaa.katon päikkärit lähes joka päivä se on paras sarja.
- mä oon ihk
onhan päikkärit paras ohjelma.=)
- Juuuhuuu
En muista kauan oon kattonu mut päikkärit on tosi hyvä sarja!:) No joskus katon salkkarit mut katon päikkärit mielummin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826