yteisk. kiellot

melk..kaikki koken.

kun ihmiselle määrätään ns. lähestymiskielto,joka on yhteiskunnan taholta varmin tapa hajottaa perhe..et saa mitenkään pitää yhteyttä, vaikka olisi ehkä mahdollisuus saada välit kuntoon..on AIVAN SYVÄLTÄ!

7

1197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zigi

      Siis lähestymiskielto on viimeinen keino saada joku rauha sen ihmisen elämään jota toinen vainoaa ihan hengenvaaraan.
      Jos olet itse sen saanut niin sitä ei todellakana kyllä määrätä ennenkuin todellisessa hädässä.
      Kyllä kannattaisi kattella peiliin että miten olen ollut vaaraksi läheisilleni, jos yhteiskunta joutuu puuttumaan asioihin.
      Mulla ystävätär tuli monta vuotta hakatuksi, sanoilla jatkuvasti mollatuksi, lapsilla kauheaa...
      Sitten vihdoinkin saivat tämän ukon ulos sieltä, mutta eihän tällä ollut yhtään sairaudentuntoa, vaan toitotti kaikkialla että vaimo on vaikea, ihmiset ympärillä ovat vaikeita.
      Ei koskaan hänessä itsessään ollut mitään vikaa.
      Jos sinulle on tällainen lähestymiskielto määrätty niin olet varmasti jo aivan tarpeeksi "yrittänyt hoitaa asioita kuntoon".
      Varmasti olisi kaikkein viisainta tutkailla mitä on oman puseron sisällä, sillä apua on kyllä nykyään saatavissa.

    • aapeli3

      oli joku jota kiinnosti..lähestymiskielto on ele jolla viestitetään että isoveli valvoo..käytännössä ei mitään merkitystä, ihan oikeesti jos joku haluaa lähestyä toista ihmistä, niin ennemmin vahtii kopallisen kirppuja kuin ko ihmistä..muutin toiseen päähän suomea..lopetin työt,nyt olen aina kotona,liian myöhäistä, olis pitäny olla aina kotona

    • syyttömiä täynnä!

    • ---

      Jos olet lähestymiskiellon saanut (oli syy mikä hyvänsä), kannattaako enää edes yrittää pelastaa suhde/perhe? Jos toista ei enää kiinnosta, lähestymiskiellon hankkiminen on jo aika varma merkki että tuskin tulee enää kiinnostamaankaan. Parhaiten korjaat välejä tähän ihmiseen kun annat vaan olla rauhassa. Tiedän että se on turhauttavaa jos sinulla itselläsi on tunteita mutta et sinä toisen tunteita pysty pakottamaan. Kaikesta huolimatta parempaa jatkoa sinulle.

      • kielto

        älkööt ystävät olko liian kaukana toisistaan


      • Mä vaan
        kielto kirjoitti:

        älkööt ystävät olko liian kaukana toisistaan

        Kyl näin on, lähestymiskieltoo joutunu harkitteen jopa hänen tahdostaan jota kohtaan se tulis, mut ystävät... siinä on elämän a ja o sillonku ei muuta oo.


    • Oo tyytyväinen

      Ettei sulla itellä ollu mitään tekemistä asian kans. Jos sun ex ois "kusipää" sä oisit istumas jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe