Voimattomana pyöriminen

Kuulepas nyt sinä adventisti, joka olet tyytymätön tilaasi, mutta pyörit typertyneenä, masentuneena ja voimattomana nurkissasi tuskaillen tilannettasi.

Kristuksessa on sinunkin pelastuksesi, kunhan nöyrryt tunnustamaan hänelle syntisi ja kelvottoman kulkusi omin avuin kohti helvettiä.

Kunhan pyydät Kristusta elämäsi Herraksi ja uskot, että hän on kärsinyt sinulle kuuluvan rangaistuksen.

Ja kunhan annat hänelle koko loppuelämäsi ehdoitta maksoi mitä maksoi.

13

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näköjään,,

      tyytymätön tilaansa kun ei saa edes öitään nukutuksi, on raukka niin masentunut ja voimaton,minä kehoitan anna Jeesuksen puhdistaa sydämmesi kaikesta vääryyden puhumisesta, nöyrry niin paljon että tunnustat syntisi Jumalalle ja ihmisille niin nukut rauhassa yöt, ja aamulla heräät virkkuna.

      • Ai onkos valvominen sinulla masennuksen merkki! No otapa sitten vaarin tuosta mitä kirjoitin.

        Minä taas tykkään valvomisesta ja valvon aina kuin vain suinkin mahdollista.


      • huomenta vaan

        "Kaikki jotka haluavat vetäytyä pois Jumalan
        JÄÄNNÖSKANSASTA [adventtikirkosta], seuraamaan
        omia turmeltuneita sydämiään, tulevat VAPAAEHTOISESTI ANTAMAAN ITSENSÄ SAATANAN KÄSIIN,
        ja heille tulisi antaa tämä erivapaus."


    • Älkää uskoko väärän profeettanne valeita:

      ” Mutta, erehtymättömän Jumalan sanan mukaan, jokainen ihminen tuomitaan ja palkitaan sen mukaisesti kuin hänen tekonsa ovat olleet. Ja meitä kehotetaan niin puhumaan ja niin tekemään ´niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva´. Kun synti on kaduttu, tunnustettu, ja hylätty, silloin anteeksianto kirjoitetaan synnintekijän nimen viereen MUTTA HÄNEN SYNTEJÄÄN EI PYYHITÄ POIS ENNEN KUIN VASTA TUTKIVAN TUOMION JÄLKEEN.” The Signs of the Times, May 16, 1895

      Raamattu sanoo aivan päinvastaista eli että meidän syntimme pyyhitään pois kun me niitä kadumme ja pyydämme anteeksi:

      ”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven, sinun syntisi kuin pilviverhon. Palaa minun luokseni, minä olen lunastanut sinut vapaaksi.” Jes. 44:22

      ” Katukaa siis syntejänne, jotta ne pyyhittäisiin pois, kääntykää, jotta Herra antaisi tulla virvoituksen ajan ja lähettäisi Jeesuksen…” Apt.3:19,20

      ”… hänen Poikansa veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.” 1.Joh. 1:7

      • noita sinun

        kirjoituksiasi niin sinulla on hyvääkin niissä, mutta yksi sinulla on jätä pois mielestäsi tuo E.White niin pääset kasvamaan paremmin uskossa, se näyttää olevan painajainen sinulle, miksi?


      • On se saatanan valhevoima käsittämättömän suuri.
        Kun se saa ihmisen niin ylpistymään, ettei kelpaa
        ILMAINEN Jes 53 mukainen armolahja:

        Hepr 9:28
        Samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois kaikkien synnit, ja hän ilmestyy vielä kerran, mutta ei enää synnin tähden vaan pelastaakseen ne, jotka häntä odottavat. [Room. 5:10; Fil. 3:20; 1. Tess. 1:9,10]

        Tuossahan apostoli opettaa, että synti on poissa
        ja seuraavaksi Jeesus ilmestyy Kuninkaana.


      • noita sinun kirjoitti:

        kirjoituksiasi niin sinulla on hyvääkin niissä, mutta yksi sinulla on jätä pois mielestäsi tuo E.White niin pääset kasvamaan paremmin uskossa, se näyttää olevan painajainen sinulle, miksi?

        Juu kyllä se Ellen White onkin noin teille noin kolmelletuhannelle adventistille Suomessa painajainen:

        "Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jäännösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta."

        Tuossa teidän painajaisenne alku ja loppu - adventtikirkkonne virallinen opinkohta numero 17. Siitä painajaisestahan juuri yritän teitä herätellä - pois Ellenistä ja pois adventtikirkosta Kristusta seuraamaan.

        Mutta kun te ressut ette halua herätä, vaan yritätte valehdella meille hereillä oleville, että te näette hyvää unta ja samalla kuitenkin uinutte Ellen-painajaisessa.


      • en ole siellä
        uskova_1 kirjoitti:

        Juu kyllä se Ellen White onkin noin teille noin kolmelletuhannelle adventistille Suomessa painajainen:

        "Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jäännösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta."

        Tuossa teidän painajaisenne alku ja loppu - adventtikirkkonne virallinen opinkohta numero 17. Siitä painajaisestahan juuri yritän teitä herätellä - pois Ellenistä ja pois adventtikirkosta Kristusta seuraamaan.

        Mutta kun te ressut ette halua herätä, vaan yritätte valehdella meille hereillä oleville, että te näette hyvää unta ja samalla kuitenkin uinutte Ellen-painajaisessa.

        suomessa, niin minulla ei ole niitä painajaisia kuin sinulla tuntuu olevan, olen aivan vapaa kristitty ei mitään painajaisia, palvelen Herraa ilolla ei pakosta.


      • adventistejakin
        en ole siellä kirjoitti:

        suomessa, niin minulla ei ole niitä painajaisia kuin sinulla tuntuu olevan, olen aivan vapaa kristitty ei mitään painajaisia, palvelen Herraa ilolla ei pakosta.

        Jospa adventisti osaisi nöyrtyä Jumalan kasvojen edessä ja tunnustaa syntinsä ja tehdä parannuksen hapatuksesta.
        Eiköhän tuo kehoitus adventistille ole puhtaasti Raamatullinen mutta vastoin adventtitotuutta.


      • anti-adventisti
        AnttiVKantola kirjoitti:

        On se saatanan valhevoima käsittämättömän suuri.
        Kun se saa ihmisen niin ylpistymään, ettei kelpaa
        ILMAINEN Jes 53 mukainen armolahja:

        Hepr 9:28
        Samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois kaikkien synnit, ja hän ilmestyy vielä kerran, mutta ei enää synnin tähden vaan pelastaakseen ne, jotka häntä odottavat. [Room. 5:10; Fil. 3:20; 1. Tess. 1:9,10]

        Tuossahan apostoli opettaa, että synti on poissa
        ja seuraavaksi Jeesus ilmestyy Kuninkaana.

        >> ... vaan pelastaakseen ne, jotka häntä odottavat. >>

        Eikös tuo nyt ole sellainen raamatunpaikka, johon adventistitkin voivat tarrautua, siilä eivätkö he juuri ole näitä odottajia?


      • omillesi ja lakkaa
        uskova_1 kirjoitti:

        Juu kyllä se Ellen White onkin noin teille noin kolmelletuhannelle adventistille Suomessa painajainen:

        "Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jäännösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta."

        Tuossa teidän painajaisenne alku ja loppu - adventtikirkkonne virallinen opinkohta numero 17. Siitä painajaisestahan juuri yritän teitä herätellä - pois Ellenistä ja pois adventtikirkosta Kristusta seuraamaan.

        Mutta kun te ressut ette halua herätä, vaan yritätte valehdella meille hereillä oleville, että te näette hyvää unta ja samalla kuitenkin uinutte Ellen-painajaisessa.

        kiusaamasta Jeesuksen omia.


      • katetta ja me emme
        adventistejakin kirjoitti:

        Jospa adventisti osaisi nöyrtyä Jumalan kasvojen edessä ja tunnustaa syntinsä ja tehdä parannuksen hapatuksesta.
        Eiköhän tuo kehoitus adventistille ole puhtaasti Raamatullinen mutta vastoin adventtitotuutta.

        niillä korvaamme lopsauta.


      • anti-adventisti kirjoitti:

        >> ... vaan pelastaakseen ne, jotka häntä odottavat. >>

        Eikös tuo nyt ole sellainen raamatunpaikka, johon adventistitkin voivat tarrautua, siilä eivätkö he juuri ole näitä odottajia?

        Vai odottavat Jeesusta - ei se palstalla näytä niin.

        Eivätköhän adventistit odota kiihkeästi sitä pedon
        merkkiä ja jotkut väittävät, että se on jo, vaikkei
        itse petoakaan ole vielä nähty.
        Toiseksee he odottavat saavansa sen sapattimerkin
        otsaansa ja joka aamu kaiketi peilin eteen siksi
        menevät. Adv.Ilm.kirjaseminaarissahan on malli.

        Kolmanneksi he odottavat tuhatvoutista - että
        saatana siellä veisi autioon erämaahan heidän
        syntinsä. Siinäpä odottavat veretöntä sovitusta,
        sillä ei Jumala milloinkaan valmista saatanalle
        ruumista.

        Mutta Jeesus on todellakin ikäänkuin pelastusrengas, joka varjelee hukkumasta sine
        helvetin tulimereen. Renkaan sisälle vaan ja
        sitten odottelemaan pelastuskoptria - joka
        kuvatkoon sitä, että Jeesus saapuu pilvissä
        omansa noutamaan.

        Ei hän tullessaan tuomarina tutki, kellä on
        jonkinlainen pyhäkoululapsen sinetti otsassa.
        Vaan hän näkee ne, jotka ovat pelastusrenkaan
        sisällä ja käsi pystyssä merkkinä, että täällä
        ollaan.

        Konkretisoidakseen pelastusta, Jeesus sanoi, että
        täytyy syödä Hänen lihansa ja juoda Hänen verensä.
        Mutta eihän adventisti saa edes ajatella lihaa.
        Minä sitävastoin syödessäni lihaa voin ajatella,
        että tällä lailla minä uskon kautta syön Jeesusta.

        Jeesus sanoi myös, että ellemme juo Hänen vertansa, emme ole osalliset Hänestä.
        Kun advetisti kiinnittää uskon silmänsä siihen
        EGW:n keksimään pelastukseen, että saatana kantaa
        verta vuotavana syntipukkina pahat tekomme sinne
        erämaahan tuhannen vuoden ajan - niin tyhjiin
        raukeaa sekin toivo, sillä eihän saatanalla ole
        ruumista. Se voisi tietysti lainata ihmisruumista,
        jos ihmisiä muka autiossa ja tyhjässä maassa
        olisi - mutta lainaverellä ei sovitusta aikaansaa.

        Jeesuksen veri oli ylhäältä - eihän hänellä ollut
        maallista isää. Sekä veri että siemen oli ylhäältä.
        Kun adventisti palaa takaisin liian pitkälle
        mielikuvituksen puolelle menneestä EGW:opista, on
        hänellä mahdollisuus nähdä Jeesus sellaisena, kuin
        Jeesus on ja laittaa toivonsa yksin Häneen.

        Pelastusrengas on kokonaan ihmisen ulkopuolelta,
        eihän sinetti otsassa kannattele maailman meressä.
        Sinetin varaan ei voi mitään laskea, mutta kaikki
        tulee asettaa Jeesuksen varaan - pelastajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      420
      9106
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2416
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      39
      1785
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1639
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1408
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1339
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      363
      1225
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      132
      1112
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1093
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1032
    Aihe