löytyy tavallaan tuolta Solan "Rauha maassa?"-ketjusta - katsoin parhaaksi laittaa sen sinne jo aiheensakin puolesta.
Toki tähänkin saa vastailla......
En keksi tämän henkevämpää tähän, joten tässä kaikki.
Terveisin, MM sekä arvon herrat:
Double O`Seven
Topi
Xantos
MandschurianBeat
Neksu
Osahar
Tämänpäiväinen aloitukseni
18
1573
Vastaukset
juupa juu aikasa kutakii....
noooo almaki tyksii rauhasta........=:0))))
ihan vaan huviksee tulin vastailemaan....huvikseni mäkin näpyttelen, ei tällä tienaa kun joskus pahan mielen - nyt ehkä suunta on toinen, I hope so....
- haiseva vastalause
hahahaahaaaa
- nettimaailmassa
haiseva vastalause kirjoitti:
hahahaahaaaa
sentään on hyvä, että haju ei pääse tuleen pitkin johtoja, eihän me kauaakaan siinä lemussa kestettäis, aatelkaa ny kuinka monta henkee haisee yhtä aikaa pitkään samassa tilassa
jos se kaikki tungettaisiin pieneen johtoon niin johan ois väkevää :( - on ne
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
mee pesee hampis....
pesty ja sun hampaat on likaset aina,hyi hyi katso peiliin, hyi
on ne kirjoitti:
pesty ja sun hampaat on likaset aina,hyi hyi katso peiliin, hyi
alma kahtoo peiliin joka aamu....
tähänkin vois sanoa jotta kaikkia ei voi miellyttää...;))- ainaskin
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
alma kahtoo peiliin joka aamu....
tähänkin vois sanoa jotta kaikkia ei voi miellyttää...;))yrittänyt tehdä. Itse hän ainakin luulee niin..HAHAHAHAAA
- hiekkapallo
huomenta vaan sinnekin. Auringonpaistetta tässä odottelen, mutta turha taitaa olla toiveeni. Pitäisiköhänn ottaa käyttöön vaaleanpunaiset silmälasit, ettei tämä jatkuva harmaus ala masentaa?
ja päivähän pitenee koko ajan....
Pinkki maailma, miltähän näyttäisi - tarkoitin siis linssejä enkä pokia....
- mummo-55
sinulle. Noita kuutta muuta herraa en tunne muuta kuin yhden nimeltä :)
nyt vasta pääsin tänne. Pätkii ja jumittaa taas ah niin tuttuun tapaan.....
Minä en ainakaan ole herra *mitenkä tuo laardibonu sitten*, ja on tuossa kauniimpikin sukupuoli edustettuna.
Kaikista en voi tosin olla varma, herra vai rouva vai neiti - jaa, on siellä yksi NeitiImpivaara.......
Terveisin, MM.- mummo-55
Man-of-Mystery kirjoitti:
nyt vasta pääsin tänne. Pätkii ja jumittaa taas ah niin tuttuun tapaan.....
Minä en ainakaan ole herra *mitenkä tuo laardibonu sitten*, ja on tuossa kauniimpikin sukupuoli edustettuna.
Kaikista en voi tosin olla varma, herra vai rouva vai neiti - jaa, on siellä yksi NeitiImpivaara.......
Terveisin, MM.olen aika-ajoin epäillyt, että tämä on jokin tavaamista opetteleva sovellus :)
... no, eipä mene kaupaksi tuolla ylempänä minun virttyneet sukatkaan näillä nopeuksilla.
- Sini_siivetär
Mystic man, nuolaisee kermat päältä ja ai..niin pehmeä jalkojen lämmittäjä..kuka sitä nyt aina henkeviä jaksaa..en minä ainakaan, sen verran nuppi välillä kierteellä..ai niin iltapäiviä..
- padme_amidala
tulin käymään vain palstan täytteenä : )
- Äijänkäppänä
Kovin Häkäistä täälläpäin
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450