Löysin tuollaisen keskustelupalstan, jossa joku kertoo ja vissiin itse uskookin?, että ihmiset ovat tulleet avaruudesta...
Tuolta löytyy: http://www.phpbbserver.com/elama/index.php?mforum=elama
Avaruusihmiset
5
206
Vastaukset
- koulun
terveysopin kirja esille ja kertaa sieltä kohta ihmisen lisääntyminen - voit yllättyä :)
- Anonyymi
Uskoisin että maapallolla ihmisen lisääntyminen loppuu kun tulee lopullinen ymmärrys rikkaan eliitin kovaan rahastukseen ja orjatyövoimaan? Ihme että se kestää näinkin kauan? Itsellä olisi piisannut jo antiikin Kreikka!!
- Anonyymi
Koko maapallon elämästä eroon pääseminen lopullisesti on ihaninta mitä koskaan voi tapahtua ja kuvitella, ehkä mm. Andromeda Galaksissa sitten paremmin.. Maapallo on kokonaisvaltainen Helvetti.
- Anonyymi
Suomessa on kaikki aina niin ennallaan vaikka olisi koko maa viimein erämaata ja jos avaruudesta tulleet ihmiset veisi lähes koko kansan niin poliitikot hurraa silloinkin kuorossa että vain yksittäistapaus..
- Anonyymi
Hihihhii jotkut luulee että me ollaan avaruutessa, ei semmosta ole, hihhiihhii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1882201
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391527Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56952Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol263934- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20862Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis235762Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745