hellarit vauhdissa

puusilima_

perkele. olivat poistaneet täysin asiallisen kysymykseni, jonka linkitin tännekin. siinä oli se mielipide kysely ateistien massahyökkäyksestä hellaripalstalle.
mikähän siinäkin oli niin pahaa?
ehkä se ei kelvannut sinne kun siinä ei jeesusteltu ja ylistetty orjuuttajia?

8

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J-oo-o

      Taidat olla fundis ate?

      • puusilima_

        silläkö että kysyin siellä mielipidettä, että pitäisikö ateimtipalstan attejen tehdä roskaposti-invaasio hellaripalstalle kuten ne tekevät tänne?

        j-oo-ooo taidan tosiaan olla tuon perusteella...


    • vaan kaikille tasapuolisesti. Olen ollut flunssatoipilaana viime aikoina ja ajatus juoksee vieläkin tavallista hitaammin, mikä ei nyt varsinaisesti ole mitään uutta, MUTTA säpsähdin, kun tulin vierailemaan palstalle, että mikäs palsta nyt olikaan kysessä... :) Vai ootteko kaikki muutkin virusten kourissa :(

      • Kössönöm

        tai muuten vaan häiriintyneiden invaasio käynnissä.

        Ehkäpä me, joiden mukaan tämä palsta on nimetty lähdemme joukolla vierailemaan hihhulipalstoilla. Mitä luulet, tuntuisiko kivalta, jos ateistit lähtisivät lässyttämään tuollaista samanlaista törkyä, mitä teikäläiset ovat tänne monta päivää suoltaneet?

        Olette te sairasta sakkia, en voi muuta sanoa.


      • firerose

        flunssat ja lentsut. Eipä tässä ole semmosista tietoa...muuten kyllä käveleminen ja kotiaskareiden suorittaminen hankalaa...oli tossa eilenä yksi toimenpide joka saa aika kipeeksi :/

        Virkeetä tiistaita sinnekkin :)


      • galluppekka
        Kössönöm kirjoitti:

        tai muuten vaan häiriintyneiden invaasio käynnissä.

        Ehkäpä me, joiden mukaan tämä palsta on nimetty lähdemme joukolla vierailemaan hihhulipalstoilla. Mitä luulet, tuntuisiko kivalta, jos ateistit lähtisivät lässyttämään tuollaista samanlaista törkyä, mitä teikäläiset ovat tänne monta päivää suoltaneet?

        Olette te sairasta sakkia, en voi muuta sanoa.

        Joka ei avaa silmiään tajuamaan että on Jumalan henkilapsi ja maan päällä suorittamassa valintoja ja ottamassa vastaan pelastusta, on heittävä elämänsä Kankkulan kaivoon. Siksi olemme täällä. Myös MAP- kirkosta, joka julistaa palautettua aitoa evankeliumia, jossa on pelastus, on edustajia. Täällä on paljon lukijoita, ja joku voi olla mukana vahingossa ja haluaakin löytää parempaa. Sitä on tarjolla. Jeesuksen syli on vielä avoinna!!


      • puusilima_
        galluppekka kirjoitti:

        Joka ei avaa silmiään tajuamaan että on Jumalan henkilapsi ja maan päällä suorittamassa valintoja ja ottamassa vastaan pelastusta, on heittävä elämänsä Kankkulan kaivoon. Siksi olemme täällä. Myös MAP- kirkosta, joka julistaa palautettua aitoa evankeliumia, jossa on pelastus, on edustajia. Täällä on paljon lukijoita, ja joku voi olla mukana vahingossa ja haluaakin löytää parempaa. Sitä on tarjolla. Jeesuksen syli on vielä avoinna!!

        (M)ulkkua (A)rmotta (P)erseeseen ?


      • aito totuus
        puusilima_ kirjoitti:

        (M)ulkkua (A)rmotta (P)erseeseen ?

        Kyllä nyt hymyilyttää, mutta se kuuluu pirun suunnitelmaan. hymysi hyytyy kuoleman jälkeen, ellet ota vastaan pelastusta. Ajattele ajoissa asioitasi ettei tarvitse itkeä ikuisesti. Tämä on ihan rakkaudellinen, aito, välittävä neuvo, josta minä en saa mitään palkkaa enkä boonusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe