Minulla oli lyhyt suhde viime syksynä mieheen, jolta sain luullakseni jonkin pöpön.
Alapääni alkaa haisemaan melko pian sen pesusta ja haju on pistävä. Vuoto ei ole kovin runsasta ja se on enemmän kellertävää, kuin kirkasta tai valkoista. Vaiva alkoi syksyn suhteesta ja se on siis kestänyt tänne asti. Minua ei oikein kiinnosta kokeilla, josko jokin reseptivapaa emätinpuikko rauhoittaisi tilanteen, sillä kuitenkin jäisin ajattelemaan, josko jonnekin onkaloihin jäi pöpö muhimaan oireettomana.
Minulla oli heti suhteen alussa myös n. viikon verran valkoista töhnää kurkussa, suuhunoton seurauksena ja kurkku oli kipeä.
Olen pitkittänyt lääkärille menoa, koska minua jännittää ja hävettää yhtä aikaa. Olen juuri tavannut ihanan miehen, enkä tahdo tartuttaa häntä. Olemme rakastuneita, mutta emme ole vielä suudelleet ja pelkäänkin, että jos suutelemme (kunnolla), hän voisi saada minulta vaikka nielutippurin.. ??
Mitä teen, minne soitan lääkäriajan? Lähimmälle terveysasemalle, vai yksityiselle iho-ja sukupuolitautien erikoislääkärille?
Tutkitaanko alapääni, vai otetaanko vain verikokeita ja vaikka se nielunäyte?
Kuinka kauan tuloksissa menee?
Entä jos tosiaan otetaan verikokeita, niin miten rahoitan sen vähävaraisena? Ei minulla ole varaa mennä näyttämään edes nenääni yksityiselle.
S-tauti??
9
982
Vastaukset
Ehkä on parempi ettet mene lääkäriin ollenkaan.
- Näin on
Kuolee tollaset pois kuleksimasta.
- miten etenen?
toi mieleen yläasteen hikiset ajat. Dödöä!!
- miten etenen?
Näin on kirjoitti:
Kuolee tollaset pois kuleksimasta.
Joukossa tyhmyys tiivistyy!
- onnistu..
omassa terveyskeskuksessa. Pissanäytteestä selviää ainakin klamydia ja tippuri. Viikossa selviää tulos. Soita terv. keskukseen ja kerro tilanne. Hoitajakin voi laittaa lähetteen ja voi olla, että ilman lähetettäkin pääsisi. Jos uskallat, ota hiv-testi myös.
- miten etenen?
asiallisesta vastauksesta.
On täällä sittenkin joku, joka välittää. - Laborantt-i
miten etenen? kirjoitti:
asiallisesta vastauksesta.
On täällä sittenkin joku, joka välittää.On täällä sittenkin joku joka välittää?? Jos sinä välittäisit itsestäsi, olisit mennyt hoitoon jo kauan sitten. Kuvottavaa että joku voi noin kauan katsella haisevaa tuheroaan. Sukupuolitaudit eivät ole pikkujuttu, niillä voi olla vakaviakin seurauksia. Jos kehtaa harrastaa seksiä ja tuntee olevansa valmis siihen, on kyettävä myös pitämään omasta seksuaaliterveydestään huolta.
- miten etenen?
Laborantt-i kirjoitti:
On täällä sittenkin joku joka välittää?? Jos sinä välittäisit itsestäsi, olisit mennyt hoitoon jo kauan sitten. Kuvottavaa että joku voi noin kauan katsella haisevaa tuheroaan. Sukupuolitaudit eivät ole pikkujuttu, niillä voi olla vakaviakin seurauksia. Jos kehtaa harrastaa seksiä ja tuntee olevansa valmis siihen, on kyettävä myös pitämään omasta seksuaaliterveydestään huolta.
Kun tulin tälle palstalle rehellisen kysymykseni kanssa, johon toivoin neuvoa minua kokeneemmilta, niin huomasin, että täällä kiertääkin vielä pahempi pöpö kuin se, minkä itse sain mahdollisesti syksyllä. Täällä haukutaan sitä, jolla on muutenkin hankalaa. Se jos mikä on kuvottavaa!
- klamydia
miten etenen? kirjoitti:
Kun tulin tälle palstalle rehellisen kysymykseni kanssa, johon toivoin neuvoa minua kokeneemmilta, niin huomasin, että täällä kiertääkin vielä pahempi pöpö kuin se, minkä itse sain mahdollisesti syksyllä. Täällä haukutaan sitä, jolla on muutenkin hankalaa. Se jos mikä on kuvottavaa!
Rohkeesti vain sukupuolitauti klinikalle. Ovat todella mukavia eikä tuomitse, etenkään Turun seudulla. Mulla todettiin eilen klamydia.
Zithromax 4 tablettia kerrallaan. Laittaa muuten mahan aika koetukselle. Etenkin kun syön samaan aikaan toista antibiottia trikomonakseen.
Nyt testeihin niin ei jää mitään hoitamatonta vaivaa jylläämään!!
Rohkeutta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561550Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541235Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1821009Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50968Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76944Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36885- 57815
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy205808Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153779Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze110765