"Rommijogurtti ei kelpaa selitykseksi"
Tuhti mies on oltava, jos pystyy syömään jogurttia niin paljon, että tulee siitä humalaan.
Näin väittää kuitenkin tehneensä loppilainen mieshenkilö. Hän sanoo kolmen rommipommijogurtin aiheuttaneen humalatilansa.
Helsingin yliopiston oikeuslääketieteen professori Antti Alha pitää väitettä mahdottomana: "Vastaavanlaisia verukkeita on esitetty aiemminkin. Laitoksellemme tuli kerran mies, joka väitti humaltuneensa punaviinissä uitetusta kanasta."
- Aamulehti 14.2.1972
Enhän minä tiedä, mutta isot pojat kertovat, että on niitä nopeampiakin tapoja - muistan kerran eräät synttäribileet, joissa olin juhlakalun pyynnöstä videoimassa illan tapahtumia.
Kuistilla nukkui viltin alla jo tullessani eräs tyyppi - kysyinkin, että mitä mitä - tähän aikaan jo noin? Oli kuulemma tyhjentänyt kolmevarttisen Martiniquen puolessa tunnissa....*se niistä nopeista tavoista*
Mutta voikohan ihan aikuisen oikeasti humaltua syömällä jogurttia tai jotain muuta?
Huomenta kaikille, toinen aloitus tulossa hiukka myöhemmmin.....
T. MM.
Jogurttitölkin kyljestä kopsattua:
19
1142
Vastaukset
- hilda-hymy
Oltiin laivalla, porukasta yksi mies otti aika tukevan kännin.
No sitten istuttiin aamupalalla, kun tää mies tuli reippaana, ja virkeenä, ns. suihkunraikkaana.
Pikkasen sen vaimo oli pollea.
Huikkas tämä mies huomenet ja tempas lasillisen vettä.
Tuli meinaan armottomaan känniin, ettei pysynyt tarjotin kädessä.
Vaimon ilme oli tymistynyt.
Ai niin, huomenta sinulle.alan taitajille, jos vettä juomalla...., no - olihan tuossa wanhoja pohjalla.....
Huomenta vaan ja onnea uudelle nikille, nyt vasta pääsin sanomaan.....!
T. MM.- hilda-hymy
Man-of-Mystery kirjoitti:
alan taitajille, jos vettä juomalla...., no - olihan tuossa wanhoja pohjalla.....
Huomenta vaan ja onnea uudelle nikille, nyt vasta pääsin sanomaan.....!
T. MM.se varmaankin edesauttoi, oli kyllä nopein känni jonka olen eläissäni nähnyt.
Kiitos sinulle, tuli vain monien sattumien summista eteen nikinvaihto. Ja hurjistelu alkoi kyllästyttää. Näin iloista ja positiivista ihmistä kuin minä. Nyt ollaan sitten pelkkää herttasta hymyä, *Wirnistää*
- ex_er1
että ainakaan sekään väite pitää paikkansa että liköörikonvehteja syömällä känniin tulee. Vaikka on sitä kuulemma sokerihumalakin, eipä ole kokemusta sellasesta.
Huomenta vaan;o)enkä tiedä tuosta sokerihumalastakaan, mutta syntymähumalasta olen kuullut puhuttavan......
Huomenta sinnekin päin Suomenmaata, t. MM.- ex_er1
enkä tiedä tuosta sokerihumalastakaan, mutta syntymähumalasta olen kuullut puhuttavan......
Huomenta sinnekin päin Suomenmaata, t. MM.mulla sit sellanen osittainen syntymähumala kun kolmen kaljan jälkeen alkaa jo kieli takerrella;) Eipä tuu kalliiks mun juomiseni=0)
ex_er1 kirjoitti:
mulla sit sellanen osittainen syntymähumala kun kolmen kaljan jälkeen alkaa jo kieli takerrella;) Eipä tuu kalliiks mun juomiseni=0)
sulla on sitten samaa vikaa kun lempparimuusikollani E.P:lla, joka totesi kerran omasta "ottamisestaan" jotain tähän tapaan:
"Ei sitä enää sillai jaksa - nyt jo parin kaljan jälkeen alan sössöttään...."
On tää vaikeeta - näin lyhyttä viestiä piti väsätä turhan kauan.....*mä vihaan kirotusvhretitä*- ex_er1
sulla on sitten samaa vikaa kun lempparimuusikollani E.P:lla, joka totesi kerran omasta "ottamisestaan" jotain tähän tapaan:
"Ei sitä enää sillai jaksa - nyt jo parin kaljan jälkeen alan sössöttään...."
On tää vaikeeta - näin lyhyttä viestiä piti väsätä turhan kauan.....*mä vihaan kirotusvhretitä*välitä, mäkin tääl sekoilen näppiksen kanssa ja painelen väliin mitä sattuu;) eka viesti lähti ennen aikojaan ja oli pakko vetää se takas.
No puolustelen sillä etten ollut kunnolla viel herännyt, vai johtuko sit just siitä syntymähumalasta, mene ja tiedä=0)
- kbasa
lieneeko johtunut sokerista joka runsain mitoin nautittuna saanee alkometrin aktivoitua. toisaalta, jos oli lightkamaa niin sitten ei ehka..
- kbasa
niin sitten tuo ex-errän sokerihumalateoria pitäisi paikkansa......*huomenta vaan*
jotta jo litran kokakolapullo nostaisi veren alkoholipitoisuutta mitattavissa maarin. mutta tama siis toisen kaden tietoa :-)
kbasa kirjoitti:
jotta jo litran kokakolapullo nostaisi veren alkoholipitoisuutta mitattavissa maarin. mutta tama siis toisen kaden tietoa :-)
tietona voin kertoo, et jos oikein tosissaan vetää makeeta, hetken on sellanen häsyilevä olo... sitä seuraa armoton väsymys... tuttu homma shoppailureissuilta, niillä tulee aina sorruttua siihen kaikkein äklömakeimpaan leivokseen. Ja monta kertaa;)
- kbasa
a-v kirjoitti:
tietona voin kertoo, et jos oikein tosissaan vetää makeeta, hetken on sellanen häsyilevä olo... sitä seuraa armoton väsymys... tuttu homma shoppailureissuilta, niillä tulee aina sorruttua siihen kaikkein äklömakeimpaan leivokseen. Ja monta kertaa;)
onnistuneella shoppailureissulla mulla pørhøttaa..
semmosella reissulla emanta viuhtoo kaupassa viuh
isanta lukee iltasanomia pubissa lurps :-) kbasa kirjoitti:
onnistuneella shoppailureissulla mulla pørhøttaa..
semmosella reissulla emanta viuhtoo kaupassa viuh
isanta lukee iltasanomia pubissa lurps :-)sille voin jos sulla on täysin vääristyny kuva onnistuneesta shoppailureissusta?!;)))
- kbasa
a-v kirjoitti:
sille voin jos sulla on täysin vääristyny kuva onnistuneesta shoppailureissusta?!;)))
enka ma opi enaa
shoppailemaan
oon jo liian vanha koera oppimaan tuommoisia asioita :-) kbasa kirjoitti:
enka ma opi enaa
shoppailemaan
oon jo liian vanha koera oppimaan tuommoisia asioita :-)en mäkään siitä shoppailusta välitä. Mut kiva käpytellä ympäriinsä ja käydä vartin välein leivoskahveilla;)
Oot sie koera? Tosissaan? Mie en uso...
- Alien-8
sokea reettakaan yhden purkin syömisellä;))
Kyllä se totuus taitaa olla niin,että ukkeli on ensin tempassut litran pullon rommia nassuunsa,ja sen jälkeen koittanut selvittää päätänsä jugurttipurkin syömällä.Mutta taisi olla vaan liian myöhäistä,ja känni ehti kolahtamaan päälle..eikä vanha erkkikään.
Mutta JOS itse pystyisin tuohon urotekoon mitä tuossa aloituksessa kerroin - siis puoleen tuntiin kolmevarttinen tummaa rommia, voltteja lienee joku 45% - olisin kuollut......
"Harjoitus tekee mestarin" - toisaalta, valitettavan usein totta.....*liika on aina liikaa*
- flim-flam
Vuosia sitten kaverini isällä oli tapana tehdä kiljua, johon hän laittoi ruisleivän siivuja makua antamaan ja edistämään käymistä. Pari limppua kait se siihen keitokseen uhrasi.
Oltiin jotain 13-vuotiaita naapurin pojan kanssa ja kokeilla piti kaikkea. Eräänä päivänä löydettiin kaverin isän autotallista kiljutonkka jossa oli jäljellä jotain litran verran kiljua ja pohjalla ne leipäsiivut. Eikös me pojat päätetty, että maistellaan hieman sitä kiljua. Pianpa nesteet oli lipitetty astiasta ja leivät oli jäljellä. Pienessä nousuhiprakassa jano vaan yltyi, mutta nesteet oli nautittu ja astian pohjalla vain märät leipäsiivut. Tuumittiin, että rohkea rokan syö ja eiku leipien kimppuun. Siinä "ruokaillessa" nälkä vaan yltyi ja leipä kipusi päähän kohtalaisen nopeasti. Pian oli vatsa ja pää niin täynnä, että leivät pyrki ulos yläkautta. Marjapuskissa kimpassa huudettiin yrjöö, ja yrjöthän tulikin vuorovedoilla. Pari tuntia siinä lepäiltiin ja herättiin sellaiseen jysäriin, että oksat pois.
Jostain kumman syystä ei ruisleipä maistunu ruokailun yhteydessä pitkiin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450