jonka tiedän - löysin tämän ollessani 16-vuotias.
Omistin tämän jo silloin hänelle, jota odotin ja kaipasin - ja niin teen vieläkin.
Olet sitten kuka tahansa ja missä tahansa, tämä on vain Sinulle omistettu - vaikka tiemme eivät koskaan kohtaisikaan:
- http://youtube.com/watch?v=RcUgfQVafMo&feature=related
Laulun sanat löytyvät siitä ruudun oikeasta reunasta, kun klikkaat "About This Video"-kohdasta "more"-linkkiä......
Videosta en niinkään välitä - suljen silmäni....
Ei tätä osaa liikuttumatta kuunnella vieläkään.....ehkei koskaan....
Yksi kauneimmista lauluista,
5
919
Vastaukset 5
- musiikkimakusi.
Kaunis, olematta imelä. Asiallinen.
- orvokki-ooo
"köyhänä" tunnustan jot en o kappaletta kuullu. Hyvä ja tossa "videossa" My man... Mel on sitten niin ihqu :o)
- Mr.Nylkynen
musiiki on minun minun terapeuttini niin surun kuin ilonkyynel vierii helposti kuunellessa.
Kuulokkeet korvilla kuvitelen olevani en rikas vaan rakas ihminen jolta riittää lämpöä muille.
Vaan minä olen vittumainen minä jolle ei mitään voi.- mikhaildenisov
mä en oo vi*****nen!
- hilda-hymy
herkkä kappale, olen kuunnellut sitä nyt useamman kerran. Joka kerta vain tuntuu kauniimmalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut116703- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545