Anita Konkka kirjoittaa 1997 ilmestyneessä kirjassaan Rakkaus kestävä kiusaus: "Nyt se on nähty, esiäitieni Lapua.Ei se tuntunut omalta paikalta, sellaiselta että sinne kaipaisin ja siellä haluaisin elää. Se oli kuin nyrkinisku sydämeen. Alan ymmärtää, miksi isoäidistä tuli kova nainen. Lapualla eivät pehmeät pärjää, heistä tulee juoppoja tai heidän on lähdettävä pois."
Taitaa pitää Konkan havainto paikkansa tänäkin päivänä.
Kovuus tulee Lapualta
14
980
Vastaukset
on yhtä suurta koulukiusaajien asuinpaikkaa, joten ei ihme, että tuntee normaali ihminen olonsa siellä tukalaksi:(
- Pelle!
Tai suksi muualle määkimään.
Älä tule tänne kimittämään noita luokattomia rääpäisyjä. Pelle! kirjoitti:
Tai suksi muualle määkimään.
Älä tule tänne kimittämään noita luokattomia rääpäisyjä.taas repes jollain kalsarit
- perusteellisen
mave kirjoitti:
taas repes jollain kalsarit
luokattomasti
- Tuleeko
mave kirjoitti:
taas repes jollain kalsarit
lisää tommosta vai niitä kaivattuja perusteluja?
Tuleeko kirjoitti:
lisää tommosta vai niitä kaivattuja perusteluja?
Ollu aikoinani Lapualla koulussa ja nähnyt paikalliset "sankarit" ja yleisen asennevamman. :D
- mä sitte
oon hemmetin KOVA JUOPPO buahahaa!
- pehmeät
pärjää, joilla ei omia ole mielipiteitä ja jotka pitävät parhaana elämänohjeenaan kaiken hyväksymistä. Voi tietenkin olla, että nykyisen halvan viinan aikana heistä tulee juoppoja. Ennenvanhaan ei tullut, kun ei ollut edes viinakauppaa Lapualla.
- väittää
ettei lapualaiset olisikaan itsenäisiä ja omilla jaloillaan seisovia henkilöitä, vaan laumasieluja ilman omia mielipiteitä ja vielä muiden vietävissä?
Aika uutta, tai ainakin erilaista siitä, mitä olen aina luullut. - että lapualaiset
väittää kirjoitti:
ettei lapualaiset olisikaan itsenäisiä ja omilla jaloillaan seisovia henkilöitä, vaan laumasieluja ilman omia mielipiteitä ja vielä muiden vietävissä?
Aika uutta, tai ainakin erilaista siitä, mitä olen aina luullut.mitään lammaslaumaa olisivat. Aktiivisia ja osallistuvia kerrassaan, hyvässä ja pahassa. Aivan kuten kaikki suomalaiset.
- tarkkaan?
että lapualaiset kirjoitti:
mitään lammaslaumaa olisivat. Aktiivisia ja osallistuvia kerrassaan, hyvässä ja pahassa. Aivan kuten kaikki suomalaiset.
Kaupunginvaltuusto on lapualaiset pienoiskoossa.
Näkyykö mainitsemasi "aktiivisuus ja osallistuminen" valtuuston toiminnassa?
Entäs edellisen kirjoittajan mainitsema itsenäisyys? - oikein luit.
väittää kirjoitti:
Aika uutta, tai ainakin erilaista siitä, mitä olen aina luullut.Täällä on paljon sellaisia nurkantakana kovia ja sanovaasia ihmisiä. Pikku piireissä ollaan yhtä mieltä ja julkisesti ei oikein mitään mieltä. Ei kantti kestä ottaa oikeata vastuuta mielipiteistään. On turvallisempaa elää, ei joudu silmätikuksi eikä toisten hampaisiin. (Kyllä sen ittekin ymmärsit!)
- tällä sivustolla on
oikein luit. kirjoitti:
Täällä on paljon sellaisia nurkantakana kovia ja sanovaasia ihmisiä. Pikku piireissä ollaan yhtä mieltä ja julkisesti ei oikein mitään mieltä. Ei kantti kestä ottaa oikeata vastuuta mielipiteistään. On turvallisempaa elää, ei joudu silmätikuksi eikä toisten hampaisiin. (Kyllä sen ittekin ymmärsit!)
aijoittain kovaakin mielipiteen ilmaisua. Ainakin yksi idioottivaltuutettu on pistänyt oikein nimensäkin alle.
- surkimuksia
väittää kirjoitti:
Aika uutta, tai ainakin erilaista siitä, mitä olen aina luullut.yritätkö väittää.....pyääähää näin se on joka asias lapualla kuljetaan niin kuin mullilauma, ja ihmisten päällekin mennään porukalla ku ei yksin uskalleta.Mutta ei se minua haittaa olenhan itsekin lapualainen ni tiedän mistä puhun.Onhan sitä hyppiny yks sun toinen munkin nenän eres mutta senhän ny tietää jokainen kuinka siinä käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784