Katsoin viimeisen jakson

nyt riittää

Enää en katso jaksoakaan. Ihan joka jaksossa lässytetään samaa puutaheinää. Ja ketä kiinnostaa näiden poliisien huokailut, jota on kuitenkin kiitettävästi joka jaksossa. Sen uuden kaiffarin jorinat, voi hyvää päivää.

Oho, Onni meni ja otti viunaa, jopas oli jännää.

Katson ennemmin vaikka pokemoneja.

3

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono sarja.

Olen seurannut vuosia, sarja mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Käsikirjoitus mättää, ei yllätyksiä, ei käänteitä, ei jännitteitä, puuduttavaa soopaa. Mun 80 vuotias mummoni pystyisi kirjoittamaan saman tasoista. "Hui" kauheita tapahtuu, yks joi kaljaa, toinen pääsi linnasta, kolmas möi asunnon . neljäs jäi perinnöttömäksi...onpa mukaansa tempaavaa.
      Ainoa pelastus sarjalle olisi vaihtaa käsikirjoittajat ja ennen kaikkea tuottaja jonka täytyy olla varsinainen puusilmä koska päästä tälläistä materialia läpi. No toimittajan taustalla kun pääsee tuottajaksi niin tässä lopputulos. Kiitos ja näkemiin KOTIKATU.

• tulisi väriä

jos käsikirjoittajissa olisi vaikka Auli Mantila ja Kaarina Hazard...vai ovatko kenties olleet enkä ole huomannu..?
        Olen samaa mieltä, että tapahtumat junnaa, jahkaillaan ja pähkäillään liikaa...ei jää mitään katsojalle. Olen katsonut lähinnä launantaisin uusinnan...jos olen jaksanut katsoa sitäkään.

• On kyllä tosiaan kotikatukin mennyt melko ilmanaikoseksi jappasuksi. Välillä turhauttaa katsoakin, kun asiat pyörivät siinä muutenkin aika toisarvoisissa asioissa. Se Onnin kännien ottaminenkin tosiaan, eli onko nyt niin maailman kumma asia, jos joku kännit vetää. Myös niiden poliisien, Roopen, Osmon ja Seijan jahkailut yhdestä ja samasta asiasta ovat kyllä kaiken huippu. Taitaa johtua nämä kaikki siitä, että käsikirjoittajilla alkaa loppuun aiheet. Onhan sarjaa väännettykin jo toistakymmentä vuotta, eli ei ihmekään jos ne alkaa loppumaan, kun eihän hyviä aiheita voi loputtomiin keksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe