noinko paljon wihaa :=)

mitä luin kirjoituksia lohjalaisista?
ja miksi

esim lohjalainen jalankulkia?
on oikeus mennä suojatietä pitkin tien yli ja autoilijan on welwollisuus pysähtyä?

olemmeko edelläkäwelijöitä :=)

jos lohjalla jää joku auton alle on todennäköisesti yliajaja ulkopaikkakuntalainen joka ei tunne tieliikenne asetuksia :=)
ja alle jäänyt lohjalainen :=/

entäs sama tilanne jossain muualla ?
yliajaja ei ole koskaan lohjalainen :=)

juna lohjalle?
miksi ja mistä :=)
tuo moottoritie riittää kunhan se joskus walmistuu :=(
ei tarwi ajaa anää typerästi suunitellun keskustan läpi :=)

prisma keskustassa?
miksi käwisin siellä kun muutenkin keskusta on aina tukossa ja muutenkin huonosti suuniteltu koknaisuus

lidli?
kuka haluaa saksalaista roskaruokaa?
myywät wäljähtynyttä kaljaa jopa :=)

esso siis nykyinen sso saa ympäristöluwan jatkaa kun on iso ketju?
kallein polttoaine siellä ja helwetin huono palwelu :=/
tb joutuu/joutui lopettaa koska ei mielyttänyt ympäristöwirkailijaa?
ei lahjonut?
en tiedä?

on täällä wikoja mut ei sen kummenpia kuin muuallakaan :=)

ps lohja on pieni paikka mut tääl asuu willi kansa

11

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti!

      Uudenmaan liiton ja kaikkien muidenkin asiantuntijatahojen kanta on, että ensiksikin Suomi tarvitsee paremman ratayhteyden Helsingin ja Turun välille. Ja suora reitti menee Lohjalta. Toiseksi Turunväylä ei riitä enää missän tapauksessa sen jälkeen kun Espoo rakentaa Histan alueen. Jo nyt on vaikeuksia, onnettomuuksia jatkuvasti ja työmatkaan kuluu aikaa aivan minkä verran sattuu. Rata on kaikin tavoin parempi vaihtoehto kuin moottoritien levennys Espoossa.

      • waan työpaikat pois pääkaupunkiseudulta ja wältetään enimmät ruuhkat :=)
        aletaan werottaa ruuhkasuomen työllistäjiä ja kohta on maakunnissa töitä ja liikenne wähenee siinä kylkiäisenä
        nyt jo werotetaan autoilijaa mutta ei tehdä mitään sille että työpaikat sailyis kotikunnissa?

        no kiinas on wiel tilaa eikä mitää ympäristöweroja :=)

        eikä espoo rakenna histan aluetta waan kirkkonummi?
        wai missä se raja meni :=)

        mihin pääset junalla hesassa?
        ja siitä linja-autolla :=)


      • Elvi S.
        A.DONIS kirjoitti:

        waan työpaikat pois pääkaupunkiseudulta ja wältetään enimmät ruuhkat :=)
        aletaan werottaa ruuhkasuomen työllistäjiä ja kohta on maakunnissa töitä ja liikenne wähenee siinä kylkiäisenä
        nyt jo werotetaan autoilijaa mutta ei tehdä mitään sille että työpaikat sailyis kotikunnissa?

        no kiinas on wiel tilaa eikä mitää ympäristöweroja :=)

        eikä espoo rakenna histan aluetta waan kirkkonummi?
        wai missä se raja meni :=)

        mihin pääset junalla hesassa?
        ja siitä linja-autolla :=)

        Ollanpa realisteja nyt. Lohja ei kasva sen takia että täällä olisi työpaikkoja vaan siksi että on kohtuuhintaista tonttimaata ja hyvät yhteydet pääkaupunkiseudulle. Tämä on fakta.

        Samoin on fakta, että Hista on Espoossa.

        Ja mihin pääset Lohjan bussilla Hesassa? Kamppiin. Ja jatkat siitä ratikalla ...

        Juna on nopeampi, mukavampi, turvallisempi ja saastuttaa vähemmän kuin bussi.

        Ajatuksesi maakuntien työpaikoista on kaunis ja ihana, mutta aivan utopistinen. Ei voi "alkaa verottaa ruuhkasuomen työllistäjiä ..."! Mutta junaradan voi rakentaa.


      • kumipäämummeli
        Elvi S. kirjoitti:

        Ollanpa realisteja nyt. Lohja ei kasva sen takia että täällä olisi työpaikkoja vaan siksi että on kohtuuhintaista tonttimaata ja hyvät yhteydet pääkaupunkiseudulle. Tämä on fakta.

        Samoin on fakta, että Hista on Espoossa.

        Ja mihin pääset Lohjan bussilla Hesassa? Kamppiin. Ja jatkat siitä ratikalla ...

        Juna on nopeampi, mukavampi, turvallisempi ja saastuttaa vähemmän kuin bussi.

        Ajatuksesi maakuntien työpaikoista on kaunis ja ihana, mutta aivan utopistinen. Ei voi "alkaa verottaa ruuhkasuomen työllistäjiä ..."! Mutta junaradan voi rakentaa.

        junarata joskus rakennettaisiin, miksi se vedettäisiin Lohjan kautta kun helpompi olis tehdä se suoraan Turkuun? Sitä paitsi nykyrata toimii aivan riittävän hyvin, ei mitään rataa ole järkevää rakentaa sen takia että Lohjalle tulis ratayhteys


      • jiwe
        Elvi S. kirjoitti:

        Ollanpa realisteja nyt. Lohja ei kasva sen takia että täällä olisi työpaikkoja vaan siksi että on kohtuuhintaista tonttimaata ja hyvät yhteydet pääkaupunkiseudulle. Tämä on fakta.

        Samoin on fakta, että Hista on Espoossa.

        Ja mihin pääset Lohjan bussilla Hesassa? Kamppiin. Ja jatkat siitä ratikalla ...

        Juna on nopeampi, mukavampi, turvallisempi ja saastuttaa vähemmän kuin bussi.

        Ajatuksesi maakuntien työpaikoista on kaunis ja ihana, mutta aivan utopistinen. Ei voi "alkaa verottaa ruuhkasuomen työllistäjiä ..."! Mutta junaradan voi rakentaa.

        lohjan kaswaa tjn waan wähentää liikennettä :=)
        mikä pakko se on ajaa kaikki työt pääkaupunkiseudulle?
        ja lisätä muutenkin ruuhkautunutta aluetta ?

        se mihin minä tarwin pussia on juuri tuo kamppi ja siinä on kaikki paarit lähellä :=)
        en pysty junalla tai pussilla tekemään työmatkojani :=/
        en waikka kuinka olisi monta junaa tai pussia

        miksi ei woisi alkaa werottaa ruuhkauttajia?
        miksi ei woisi werottaa aitoja saastuttajia :=)
        työssä omaa autoa tarwitsewat käyttäwät sitä pakosta ei siksi että haluaisiwat saastuttaa :=)


      • jiwe
        kumipäämummeli kirjoitti:

        junarata joskus rakennettaisiin, miksi se vedettäisiin Lohjan kautta kun helpompi olis tehdä se suoraan Turkuun? Sitä paitsi nykyrata toimii aivan riittävän hyvin, ei mitään rataa ole järkevää rakentaa sen takia että Lohjalle tulis ratayhteys

        mut miksi sen pitäis mennä turkuunkaan :=)
        kuka sinne haluu matkustaa ja mistä syystä :=)


      • aika moni muu
        jiwe kirjoitti:

        lohjan kaswaa tjn waan wähentää liikennettä :=)
        mikä pakko se on ajaa kaikki työt pääkaupunkiseudulle?
        ja lisätä muutenkin ruuhkautunutta aluetta ?

        se mihin minä tarwin pussia on juuri tuo kamppi ja siinä on kaikki paarit lähellä :=)
        en pysty junalla tai pussilla tekemään työmatkojani :=/
        en waikka kuinka olisi monta junaa tai pussia

        miksi ei woisi alkaa werottaa ruuhkauttajia?
        miksi ei woisi werottaa aitoja saastuttajia :=)
        työssä omaa autoa tarwitsewat käyttäwät sitä pakosta ei siksi että haluaisiwat saastuttaa :=)

        Lohja nyt kuitenkin kasvaa ja aika monen pitää mennä töihin Helsinkiin. On yleismaailmallinen ilmiö että tietyt työt keskittyvät pääkaupunkeihin ja niiden ympäristöön. Jos tähän löydät ratkaisun, olet aika epeli.

        Vihje: verotuksen kiristäminen ei ole ratkaisu ... sillä tavoin kyllä saadaan tuhotuksi yksityiset työpaikat pääkaupunkiseudulta, mutta uusia ei silti synny maalle. Lisäksi pääkaupungissa on työpaikkoja virastoissa ja korkeakouluissa, joita ei ole mitään järkeä siirtää maaseudulle.

        Ja suurin osa ihmisistä päsee junalla töihin, vaikka sinä ehkä et pääse.


      • kumipäämummeli
        jiwe kirjoitti:

        mut miksi sen pitäis mennä turkuunkaan :=)
        kuka sinne haluu matkustaa ja mistä syystä :=)

        mennä Turkuun on mennä katsomaan kuinka tepsi saa turpiinsa kotipelissä ;)


    • käytät

      Wtä? Et ole kuitenkaan se w-mies Hese, tiedät kyllä miltä palstalta.

      • aikojen takaa :=)

        ei en tiedä kuka hese ja miltä palstalta ?


    • Lohjan taksikuskit

      saa kirkkoa vastapäätä olevalla parkkitolpallaan seisoskella keskellä katua.
      Lähes joka kerta kun ajan siitä ohi seisoo 3-4 äijjää ajoradan puolella kädet taskussa ja jaarittelee leveen näkösenä joutavia.
      Missä POLIISI?
      Jos minä seisoskelisin keskellä ajotietä kädet taskussa olisin alta aikayksikön sakkolappu kourassa.
      Mitä erioikeuksia taksikuskeilla on?
      Onko he tehneet diilin poliisin kanssa,että saavat seisoskella autojen tiellä?
      Menkää nyt sinne koppiinne istumaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe