Se jäi päälle!

Siis tuo eilisen, jälkimmäisen aloitukseni kaunis laulu jäi soimaan mieleen, en osannut tehdä oikein mitään järkevää - no, ainakin totesin taas sen, että musiikki on kaiken muun ohella myös erittäin henkilökohtainen asia....

Ja odotin siihen vain yhtä vastausta - mutta en tiedä, keneltä......*mitä tää kaikki on*

Ajattelin jo siirtää sen toiselle palstalle aiheensa puolesta, mutta eihän tuo ketään ainakaan provosoinut - kiitos siitä.

"Asioilla on tapana järjestyä" - tuon mietelauseen lähettäjälle lämmin kiitokseni.

Uusi päivä taas edessä - huomenta kaikille, t. MM.

15

1100

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

..siis mun täytyy nyt ihan varovasti ja hiljaa kuiskata, et mua se ei mitenkään..siis se biisi..lämmittänyt..sorry*, että minä se en ainakaan ollut..tykkään kyllä vanhoista graneista..tää vois olla jotain sellaista..
      http://www.youtube.com/watch?v=sbFEnoITiWE

• padme_amidala

yllytyshulluna avasin videon. Musiikki ei niin ollut mieluinen, mutta AH ne SUUTELOT *huoks*
      nyt menee koko päivä niistä haaveillessa...

• ex_er1

vaan täältä lumisateesta;o)
      Kaunis laulu olikin, ehdin kuunnella sen vasta tänään mut haitanneeko tuo mitään.
      Musiikki tallentaa joskus mukavia muistoja mieleen;o)

• itse kuulin sen ensi kerran tosiaan 16-kesäisenä, eilen ensi kerran perehdyin youtuben arkistoihin, ja löytyihän se - musiikki on alkuperäiseltä levyltä, tuo video on mielestäni nykyaikaa - mä kun olen niin p*******n vanhoillinen...

Huomenta vaan - talvi siis tulee taas? Alkaa kyllästyttää jo. Tulisi kerran ja kunnolla.....

• ex_er1
        Man-of-Mystery kirjoitti:

itse kuulin sen ensi kerran tosiaan 16-kesäisenä, eilen ensi kerran perehdyin youtuben arkistoihin, ja löytyihän se - musiikki on alkuperäiseltä levyltä, tuo video on mielestäni nykyaikaa - mä kun olen niin p*******n vanhoillinen...

Huomenta vaan - talvi siis tulee taas? Alkaa kyllästyttää jo. Tulisi kerran ja kunnolla.....

tulla juu. Ärsyttävää pientä tihruu sataa. Kiva lähtee tonne liukastelemaan mut jääkaapissa ei ole kun valot joten pakko mennä;o)
        Hyvää päivän jatkoo sulle ja muillekkin=0)

• kbasa

on useasti esitetty kaannosruusu zeppien biisista
      the song remains the same
      eikos tuo kaanny vaikkapa laulu sailyy ennallaan tms..
      hutera aasinsilta viestiisi, ylitys turvakoyden kera
      huomenet!

• 70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli....

Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.

Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.

Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....

• kbasa

70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli....

Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.

Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.

Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....

sanovat etta herran rumpusoundi oli niita raskaimpia..
        løytyisiko tuupista bonzos montreaux? katsotaanpa...
        no toki!
        http://www.youtube.com/watch?v=wK9FBBrff3A

• kbasa kirjoitti:

sanovat etta herran rumpusoundi oli niita raskaimpia..
        løytyisiko tuupista bonzos montreaux? katsotaanpa...
        no toki!
        http://www.youtube.com/watch?v=wK9FBBrff3A

en ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on.

Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."

Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*

• kbasa

en ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on.

Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."

Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*

leppardin ykskatisen rumpalin.. muita ei ole tiedossa.
        itse joskus kellarisetilla paasin peruskomppiin kiinni, siita eteenpain kaput.
        oma guruni on myos rumpusoittajien taivaallisessa patteristossa
        eli cozy powell
        joka urheiluautomiehena ajoi henkensa ysitonnisella saabilla...

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      47
      957
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      943
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      795
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      117
      746
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      100
      712
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      36
      633
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      631
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      21
      564
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      543
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      70
      533
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      532
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      107
      493
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      477
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      46
      471
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      457
    Aihe