Siis tuo eilisen, jälkimmäisen aloitukseni kaunis laulu jäi soimaan mieleen, en osannut tehdä oikein mitään järkevää - no, ainakin totesin taas sen, että musiikki on kaiken muun ohella myös erittäin henkilökohtainen asia....
Ja odotin siihen vain yhtä vastausta - mutta en tiedä, keneltä......*mitä tää kaikki on*
Ajattelin jo siirtää sen toiselle palstalle aiheensa puolesta, mutta eihän tuo ketään ainakaan provosoinut - kiitos siitä.
"Asioilla on tapana järjestyä" - tuon mietelauseen lähettäjälle lämmin kiitokseni.
Uusi päivä taas edessä - huomenta kaikille, t. MM.
Se jäi päälle!
15
1014
Vastaukset
- Sini_siivetär
..siis mun täytyy nyt ihan varovasti ja hiljaa kuiskata, et mua se ei mitenkään..siis se biisi..lämmittänyt..sorry*, että minä se en ainakaan ollut..tykkään kyllä vanhoista graneista..tää vois olla jotain sellaista..
http://www.youtube.com/watch?v=sbFEnoITiWEmutta video videosta - tällä kertaa:
Tässäkin yksi omalta TOP10-osastolta - ja siltä ajalta, kun se eilinenkin *samoissa tunnelmissa tämäkin menee*
http://www.youtube.com/watch?v=8Kd8xp86reY&feature=related- Sini_siivetär
Man-of-Mystery kirjoitti:
mutta video videosta - tällä kertaa:
Tässäkin yksi omalta TOP10-osastolta - ja siltä ajalta, kun se eilinenkin *samoissa tunnelmissa tämäkin menee*
http://www.youtube.com/watch?v=8Kd8xp86reY&feature=relatediki-ihania, kauniita kappaleita..musiikki on todella makua-asia ja sauna on nakuasia..niinkuin Rölli joskus mainitsi..
- padme_amidala
yllytyshulluna avasin videon. Musiikki ei niin ollut mieluinen, mutta AH ne SUUTELOT *huoks*
nyt menee koko päivä niistä haaveillessa... - ex_er1
vaan täältä lumisateesta;o)
Kaunis laulu olikin, ehdin kuunnella sen vasta tänään mut haitanneeko tuo mitään.
Musiikki tallentaa joskus mukavia muistoja mieleen;o)itse kuulin sen ensi kerran tosiaan 16-kesäisenä, eilen ensi kerran perehdyin youtuben arkistoihin, ja löytyihän se - musiikki on alkuperäiseltä levyltä, tuo video on mielestäni nykyaikaa - mä kun olen niin p*******n vanhoillinen...
Huomenta vaan - talvi siis tulee taas? Alkaa kyllästyttää jo. Tulisi kerran ja kunnolla.....- ex_er1
itse kuulin sen ensi kerran tosiaan 16-kesäisenä, eilen ensi kerran perehdyin youtuben arkistoihin, ja löytyihän se - musiikki on alkuperäiseltä levyltä, tuo video on mielestäni nykyaikaa - mä kun olen niin p*******n vanhoillinen...
Huomenta vaan - talvi siis tulee taas? Alkaa kyllästyttää jo. Tulisi kerran ja kunnolla.....tulla juu. Ärsyttävää pientä tihruu sataa. Kiva lähtee tonne liukastelemaan mut jääkaapissa ei ole kun valot joten pakko mennä;o)
Hyvää päivän jatkoo sulle ja muillekkin=0)
- kbasa
on useasti esitetty kaannosruusu zeppien biisista
the song remains the same
eikos tuo kaanny vaikkapa laulu sailyy ennallaan tms..
hutera aasinsilta viestiisi, ylitys turvakoyden kera
huomenet!70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli....
Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.
Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.
Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....- kbasa
70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli....
Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.
Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.
Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....sanovat etta herran rumpusoundi oli niita raskaimpia..
løytyisiko tuupista bonzos montreaux? katsotaanpa...
no toki!
http://www.youtube.com/watch?v=wK9FBBrff3A kbasa kirjoitti:
sanovat etta herran rumpusoundi oli niita raskaimpia..
løytyisiko tuupista bonzos montreaux? katsotaanpa...
no toki!
http://www.youtube.com/watch?v=wK9FBBrff3Aen ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on.
Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."
Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*- kbasa
en ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on.
Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."
Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*leppardin ykskatisen rumpalin.. muita ei ole tiedossa.
itse joskus kellarisetilla paasin peruskomppiin kiinni, siita eteenpain kaput.
oma guruni on myos rumpusoittajien taivaallisessa patteristossa
eli cozy powell
joka urheiluautomiehena ajoi henkensa ysitonnisella saabilla...
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873