Nilkat

Ohutnilkkainen

Onko teistä kukaan ikinä kuullut, että liian ohuet nilkat voivat aiheuttaa itsetunnon menetyksen ja ikuisen kammon kaikkeen, missä nilkat pitäisi paljastaa.
N. 15 sitten kävin eräällä kirurgilla ja silloin ei ollut siihen mitään apua saatavilla...
Nyt olisin kiinnostunut kuulemaan, joko nykyisin tähänkin epämuodostumaan olisi keinot keksitty.

9

2026

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaan

      en oikein ymmärrä ongelmaa mutta juuri teini-iässä kaikki tuntuu isommalta ongelmalta kuin on. itse mietin samassa iässä nenäleikkausta koska se on jonkin verran kyömy osaksi parista nenänmurtumasta. voin sanoa että parin vuoden päästä ongelmat muuttuu ja tälläiset asiat eivät enää ole niin isoja. sitä se aikuistuminen on.

      pari juttua on mitä voit tehdä. en tiedä miten laiha olet mutta jos olet alipainoinen lihominen auttaa. toinen on sitten jänteiden ja lihaksien vahvistaminen. nouseminen päkiöille on hyvä harjoitus. kannattaa myös pyöritellä nilkkoja. nilkkojen ojentaminen on hyvä harjoitus.

      • Ohutnilkkainen

        Kiitos, kun vastasit, mutta tämä asia ei ole siitä kiinni, ettenkö olisi kaikkeni yrittänyt asian suhteen.
        En ole enää nuori, koska olen jo kypsässä keski-iässä, ja tuntuu, että se vaivaa enemmän ja enemmmän...sanotaan, että kaikki vartalossa muuttuu iän myötä, paitsi jalat.
        Olen ollut hoikka, mutta tällä hetkellä normaalipainoinen, eikä ne jalat ole paksuuntuneet.
        Nenä on mielestäni toinen juttu, sille tosiaan voi tehdä jotain, jos se kovasti vaivaa, mutta nilkat,
        se onkin jo toinen juttu.

        Minulta otettiin vatsasta ja reisistä rasvaa ja siirrettiin nilkkoihin, mutta ei se pysynyt siellä.
        Lääkäri sanoi kyllä etukäteen, että se ei tule pysymään, mutta halusin kuitenkin yrittää.

        Kuntosalilla olen käynyt jo vuosia, muut paikat muuttuvat jonkun verran, mutta ei nilkat.
        Olen tosiaan kärsinyt niistä iät ajat, eli siitä lähtien, kun olin jotain 14v....nyt olen jo yli 40.
        Kyllä niistä on ollut paljon harmia, en voi käydä uimahalleissa, en kylpylöissä, puhumattakaan, tästä muodista, mikä on valloillaan myös housuissa, siis nilkat paljastava muoti.
        Itse toki käytän täyspitkiä housuja, on pakko.

        Ei tätä minun ongelmaa kukaan muu ymmärrä, kuin muutamat läheiseni.
        Onneksi lapseni ovat poikia, en ainakaan ole heille tätä perintöä "antanut"....sillä omalla äidilläni on sama ongelma.
        Taidan olla ainut ihminen maailmassa, joka on tosiaan saanut perintönä nämä tosi ohuet nilkat.
        Tässä ihmetyttää, että ei tunnu kellään olevan sinnepäinkään olevaa ongelmaa...
        Haaveilen vain jostain etelän matkasta....


      • kiinnostaisi
        Ohutnilkkainen kirjoitti:

        Kiitos, kun vastasit, mutta tämä asia ei ole siitä kiinni, ettenkö olisi kaikkeni yrittänyt asian suhteen.
        En ole enää nuori, koska olen jo kypsässä keski-iässä, ja tuntuu, että se vaivaa enemmän ja enemmmän...sanotaan, että kaikki vartalossa muuttuu iän myötä, paitsi jalat.
        Olen ollut hoikka, mutta tällä hetkellä normaalipainoinen, eikä ne jalat ole paksuuntuneet.
        Nenä on mielestäni toinen juttu, sille tosiaan voi tehdä jotain, jos se kovasti vaivaa, mutta nilkat,
        se onkin jo toinen juttu.

        Minulta otettiin vatsasta ja reisistä rasvaa ja siirrettiin nilkkoihin, mutta ei se pysynyt siellä.
        Lääkäri sanoi kyllä etukäteen, että se ei tule pysymään, mutta halusin kuitenkin yrittää.

        Kuntosalilla olen käynyt jo vuosia, muut paikat muuttuvat jonkun verran, mutta ei nilkat.
        Olen tosiaan kärsinyt niistä iät ajat, eli siitä lähtien, kun olin jotain 14v....nyt olen jo yli 40.
        Kyllä niistä on ollut paljon harmia, en voi käydä uimahalleissa, en kylpylöissä, puhumattakaan, tästä muodista, mikä on valloillaan myös housuissa, siis nilkat paljastava muoti.
        Itse toki käytän täyspitkiä housuja, on pakko.

        Ei tätä minun ongelmaa kukaan muu ymmärrä, kuin muutamat läheiseni.
        Onneksi lapseni ovat poikia, en ainakaan ole heille tätä perintöä "antanut"....sillä omalla äidilläni on sama ongelma.
        Taidan olla ainut ihminen maailmassa, joka on tosiaan saanut perintönä nämä tosi ohuet nilkat.
        Tässä ihmetyttää, että ei tunnu kellään olevan sinnepäinkään olevaa ongelmaa...
        Haaveilen vain jostain etelän matkasta....

        En olisi paksuntamassa nilkkoja, vaan pohkeita. Niihin pystyy jonkin verran salilla vaikuttamaan mutta ei tarpeeksi. En ole vielä saanut selville onko se käytännössä mahdollista plastiikkakirurgian keinoin.


      • Päinvastainen tapaus
        Ohutnilkkainen kirjoitti:

        Kiitos, kun vastasit, mutta tämä asia ei ole siitä kiinni, ettenkö olisi kaikkeni yrittänyt asian suhteen.
        En ole enää nuori, koska olen jo kypsässä keski-iässä, ja tuntuu, että se vaivaa enemmän ja enemmmän...sanotaan, että kaikki vartalossa muuttuu iän myötä, paitsi jalat.
        Olen ollut hoikka, mutta tällä hetkellä normaalipainoinen, eikä ne jalat ole paksuuntuneet.
        Nenä on mielestäni toinen juttu, sille tosiaan voi tehdä jotain, jos se kovasti vaivaa, mutta nilkat,
        se onkin jo toinen juttu.

        Minulta otettiin vatsasta ja reisistä rasvaa ja siirrettiin nilkkoihin, mutta ei se pysynyt siellä.
        Lääkäri sanoi kyllä etukäteen, että se ei tule pysymään, mutta halusin kuitenkin yrittää.

        Kuntosalilla olen käynyt jo vuosia, muut paikat muuttuvat jonkun verran, mutta ei nilkat.
        Olen tosiaan kärsinyt niistä iät ajat, eli siitä lähtien, kun olin jotain 14v....nyt olen jo yli 40.
        Kyllä niistä on ollut paljon harmia, en voi käydä uimahalleissa, en kylpylöissä, puhumattakaan, tästä muodista, mikä on valloillaan myös housuissa, siis nilkat paljastava muoti.
        Itse toki käytän täyspitkiä housuja, on pakko.

        Ei tätä minun ongelmaa kukaan muu ymmärrä, kuin muutamat läheiseni.
        Onneksi lapseni ovat poikia, en ainakaan ole heille tätä perintöä "antanut"....sillä omalla äidilläni on sama ongelma.
        Taidan olla ainut ihminen maailmassa, joka on tosiaan saanut perintönä nämä tosi ohuet nilkat.
        Tässä ihmetyttää, että ei tunnu kellään olevan sinnepäinkään olevaa ongelmaa...
        Haaveilen vain jostain etelän matkasta....

        Ymmärrän täysin, miltä sinusta ja ketjun aloittaneesta tuntuu. Tosin oma ongelmani on aivan päinvastainen: paksut nilkat. Se alkoi jo lapsuudessani, kun äitini kerran purskahti nauruun, että mitä minun nilkkani niin paksuilta näyttävät ja että kyllä noilla koivilla pystyssä pysyy.

        Monet ovat nilkoistani huomautelleet, jopa työtovereinani olleet tohtoreiksi saakka väitelleet lääkäritkin!? Ja olen jostain kuullut huumoria, että miehet arvioivat naisilla sen tiukkuuden nilkan paksuuden mukaan, kuten jotkut naiset miehen "sen" koon hänen nenänsä mukaan. Vaikka nuo eivät todellisuudessa paikkaansa pidäkään, ei ole kiva kuulla tuollaista huumoria ja havaita, miten ihmisten katseet alkavat harhailla nilkoissa.

        Talvisin pidän hameita, kun voin olla nahkasaappaat jalassa, jolloin muut eivät näe hyvin nilkkojeni paksuutta. Kesäisin käytän lähes päivittäin pitkiä housuja tai maahan saakka olevaa hametta. Uimarannalla nilkkojani ei niin huomaa, kun kokonaisuuden ollessa näkyvillä ne eivät kiinnitä huomiota.

        Nilkkani eivät enää vaivaa minua niin paljoa kuin ennen. Olin vähällä menettää jalkani ja silloin ymmärsin, miten upeaa on omistaa toimivat jalat, vaikka vähän paksumpikin nilkkaiset sellaiset. :) Siitä huolimatta naisen jalat ovat minusta sitä kauniimmat, mitä ohuemmat hänen nilkkansa ovat. Jos tämä teitä lohduttaa.


      • ohuet
        Ohutnilkkainen kirjoitti:

        Kiitos, kun vastasit, mutta tämä asia ei ole siitä kiinni, ettenkö olisi kaikkeni yrittänyt asian suhteen.
        En ole enää nuori, koska olen jo kypsässä keski-iässä, ja tuntuu, että se vaivaa enemmän ja enemmmän...sanotaan, että kaikki vartalossa muuttuu iän myötä, paitsi jalat.
        Olen ollut hoikka, mutta tällä hetkellä normaalipainoinen, eikä ne jalat ole paksuuntuneet.
        Nenä on mielestäni toinen juttu, sille tosiaan voi tehdä jotain, jos se kovasti vaivaa, mutta nilkat,
        se onkin jo toinen juttu.

        Minulta otettiin vatsasta ja reisistä rasvaa ja siirrettiin nilkkoihin, mutta ei se pysynyt siellä.
        Lääkäri sanoi kyllä etukäteen, että se ei tule pysymään, mutta halusin kuitenkin yrittää.

        Kuntosalilla olen käynyt jo vuosia, muut paikat muuttuvat jonkun verran, mutta ei nilkat.
        Olen tosiaan kärsinyt niistä iät ajat, eli siitä lähtien, kun olin jotain 14v....nyt olen jo yli 40.
        Kyllä niistä on ollut paljon harmia, en voi käydä uimahalleissa, en kylpylöissä, puhumattakaan, tästä muodista, mikä on valloillaan myös housuissa, siis nilkat paljastava muoti.
        Itse toki käytän täyspitkiä housuja, on pakko.

        Ei tätä minun ongelmaa kukaan muu ymmärrä, kuin muutamat läheiseni.
        Onneksi lapseni ovat poikia, en ainakaan ole heille tätä perintöä "antanut"....sillä omalla äidilläni on sama ongelma.
        Taidan olla ainut ihminen maailmassa, joka on tosiaan saanut perintönä nämä tosi ohuet nilkat.
        Tässä ihmetyttää, että ei tunnu kellään olevan sinnepäinkään olevaa ongelmaa...
        Haaveilen vain jostain etelän matkasta....

        Ymmärrän ongelmasi täydellisesti,koska itse kärsin myös ohuista nilkoista. Oli kuin olisin itse kirjoittanut noi tuntemukset, harmit ja kammot.Ole myös miettinyt rasvansiirtoa, en myöskään ole kuullut tai lukenut olisiko siitä nykyisinkään apua. Ottaisin myös kaikki keinot käyttöön jos jostain niitä saisi. Olen 55v. ja vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti, onhan sentään jalat millä liikkua, ei se vain tunnu auttavan.Jos saat nilkkoihisi ratkaisun niin laittaisitko vinkin tänne palstalle, samoin jos itse kuulen jotain kirjoittelen.


      • Pepepe
        ohuet kirjoitti:

        Ymmärrän ongelmasi täydellisesti,koska itse kärsin myös ohuista nilkoista. Oli kuin olisin itse kirjoittanut noi tuntemukset, harmit ja kammot.Ole myös miettinyt rasvansiirtoa, en myöskään ole kuullut tai lukenut olisiko siitä nykyisinkään apua. Ottaisin myös kaikki keinot käyttöön jos jostain niitä saisi. Olen 55v. ja vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti, onhan sentään jalat millä liikkua, ei se vain tunnu auttavan.Jos saat nilkkoihisi ratkaisun niin laittaisitko vinkin tänne palstalle, samoin jos itse kuulen jotain kirjoittelen.

        Täällä myös ohutnilkkainen kanssatoveri. Ikää lähes 25 vuotta, joten mistään teiniaikoijen yli-itsekriittisyydestä ei ole kyse. Ongelmana on myös tämä ohutnilkkaisuus, josta olen kärsinyt koko lyhyen elämäni. Pyrin välttämään tilanteita, joissa jalat ovat paljaat. Uimahalleissa en käy enää, uimaliikuntatunnit pinnasin aikoinana koulussa. Kuntosalin pukukopissa vaihdan nopeasti farkut verkkareihin, jotta kukaan ei ehtisi nähdä vilaustakaan ohuista nilkoista. Kyllä te tiedätte.

        On kyllä rassaava saada tällaiset geenit. Vaikka kuinka helvetisti treenaa jalkoja salilla, juoksee, treenaa kotona ja arkena (televisiota katsoessa / liikennevaloissa nousee päkiöille X / krt), ei tulosta synny. Pohje kyllä kasvaa hieman, mutta pohkeen alakiinnityskohdan jälkeen on vain luuta..


      • miesnäkökulma
        Pepepe kirjoitti:

        Täällä myös ohutnilkkainen kanssatoveri. Ikää lähes 25 vuotta, joten mistään teiniaikoijen yli-itsekriittisyydestä ei ole kyse. Ongelmana on myös tämä ohutnilkkaisuus, josta olen kärsinyt koko lyhyen elämäni. Pyrin välttämään tilanteita, joissa jalat ovat paljaat. Uimahalleissa en käy enää, uimaliikuntatunnit pinnasin aikoinana koulussa. Kuntosalin pukukopissa vaihdan nopeasti farkut verkkareihin, jotta kukaan ei ehtisi nähdä vilaustakaan ohuista nilkoista. Kyllä te tiedätte.

        On kyllä rassaava saada tällaiset geenit. Vaikka kuinka helvetisti treenaa jalkoja salilla, juoksee, treenaa kotona ja arkena (televisiota katsoessa / liikennevaloissa nousee päkiöille X / krt), ei tulosta synny. Pohje kyllä kasvaa hieman, mutta pohkeen alakiinnityskohdan jälkeen on vain luuta..

        Voi teitä tyttöjä! Älkää piilottelko niitä kapeita nilkkojanne. Ne ovat tärkeä osa naiskauneutta. Mitä solakammat, sen ihanammat. Ohuet nilkat korkokengissä on sitten jo henkeäsalpaavan hekumallisen näky - jota nilkkaremmillä voi edelleen korostaa.

        Niin että antakaa niiden kapeiden nilkkojenne vain vilkkua meidän miesten silmäniloksi


    • Löysin tämän kauan sitten aloitetun ketjun. Minulla on myös ohuet nilkat ja jalatkin. Kesä on kauneimmillaan. Muut naiset kulkevat shortseissaan, capreissaan ja kesähameissaan. Haluaisin niin itsekin kesämekon päälleni laittaa. Vältän sen takia menojakin, kun en tiedä mitä päälleni laittaisin. Minulla ei edes ole ketään kenelle sanoa, kuinka pahalta tämä tuntuu, että joku lohduttaisi. Mitenhän tämän asian kanssa pääsisi eteenpäin?

      • Anonyymi

        Minä olen hyvin tyytyväinen kun minulla on ohuet nilkat. On edes jotain hoikkaa kun rasvaa tahtoo kertyä tuonne keskivartaloon liian kanssa. Terveydenhoitohenkilöstökin on kiitellyt ohuita nilkkojani ja ainakin takavuosina miehet pitivät ihanana naisen ohuita nilkkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe