Pursiani uskollisesti 12v. palvellut Volvo Penta 2003 on alkanaut savuttamaan aika lailla eikä normaali venttiilien säätö tai suodattimien vahito auta.
Onkos kenelläkään mielessä laadukas paja jossakin Hesan/Espoon alueella joka tekee huollot kesällä ja laiturissa? Olen joskus käyttänyt Pencentraa mutta olen valmis kokeilemaan pienempiä yrittäjiä.
Onko kokemuksia Volvo Penta MD2003 huollosta?
10
922
Vastaukset
- Anonyymi
Löysitkö Antero jo huoltomiehen? Kestävä paras kone toi. Hyviä tuulia!
- Anonyymi
Mitään kiirettä Anterolla, pientä savustelua vasta 20 vuotta.
- Anonyymi
No ei, jäin odottamaan vastauksia. Savuttaa pahasti etenkin keväällä, kesällä ja syksyllä.
- Anonyymi
Jos moottori on rikki, niin eihän se huoltoa kaipaa vaan korjausta.
- Anonyymi
Miksi Antero ei tule kertomaan mikä tilanne on tällä hetkellä.
Tämmöinen jännitysnäytelmä on hermoja kutkuttava. - Anonyymi
Hyvin toimii ja huollot tehty, nykyään olen kuollut, joten en enää veneile, otakaa ihan rennosti vaan.
Antero haamu- Anonyymi
Olipa huojentava tieto.
Otetaan sitten rennosti
- Anonyymi
Mulla väheni tosta moottorista savutus kun tein öljynvaihdossa moottorin sisäpesun ”Engine Flush”. Ilmeisesti puhdisti ja irrotti pikeentyneet männänrenkaat männistä ja tiivisti renkaiden toimintaa vähentäen moottoriöljyn ohivirtausta palotilaan. Lämmin suositus ko. pesusta jos et ole vielä kokeillut sitä iäkkäämpään dieseliin.
- Anonyymi
Itse käyttäisin jos spelsit sopisi tätä öljyä säännöllisesti, niin ei lietteet tuki tai renkaat jumita...
https://www.valvolineglobal.com/en/restore-protect/
- Anonyymi
Kun tuota on noinkin paljon veivattu vielä viime päivinäkin, niin oireiden mukainen hoito on suutin remontti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115327Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923282Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403196- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281607Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431590Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311576Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1411276- 161169