Keskustapuolue oikeuteen

Uusi-Ukki

Nyt pitäisi vakavasti alkaa harkita Kekustapuolueen Ministereitä haastamisesta oikeuteen, syy taloudellisen tappion tuottamista maallemma. kuten muistamme Keskustan Matti Vanhasen johdolla tyrmättiin uuden ydinvoimalan rakentaminen maahamme. Jos silloin ei Kepu olisi vastuatanut nyt jauhaisi jo täyttä päätä ydinvoimala kallisarvoista Energiaa jopa myyntiin asti. Keskusta on näitten Miljrditulojen saamatta jäämisen ainoa syyllinen.

Tuossa juuri Pikku Pekkarinen julistaa, ei missään tapauksessa kahta voimalaa yksikin kuulemma taas Kepulle riittää. Pekkarinen vaan suunnittelee Biovoimaloita Kepuviljelijöiden onneksi ja menestykseksi. Voi piru tätä Kepulaista typeryyttä, miksi Suomen kansa tällaista typerää politiikkaa hyväksyy, pitänee lähteä täältä Oulusta valistamaan näitä Reppanaministereitä.

7

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juueijuukääriäinen

      Metri-Mauri on laskenut tupee savuten, että sähkön kulutus ei kasva tulevaisuudessa niin, että kahta voimalaa tarvitaan.

    • Ukkiki hypännyt

      porvarien leiriin. Oletko päässyt juoksupojaksi?

      Sittenpähän näet, miten käy, kun voimaloita on rakennettu, halpeneeko sähkö?

      Ei tietenkään, pitää hän sen voimalan rakentaminen maksattaa kuluttajilla, ja vielä Jakaa "liliuksille" optioita sekä osaakkenomistajille osinkoja.

      Sitten kun näiden voimaloiden käyttöikä tulee täyteen, nnin vielä yhteiskunnan harmiksi jää voimaloisen jälkihoito. Eivät niitä osakkeiden omistajat ala purkamaan, älä unta näe.

      Vielä kun kehitetään uusia enerkiantuottosysteemejä, niin sinnehän nuo keinottelijat rahansa siirtävät oitis, ja vanha firma on perseauki tekemään enään yhtään mitään paskojensa siivoamiseksi.
      Siinä sulle aluksi mietittävää siitä edullisuudesta.

      Kyllähän vesivoima on edullisin ja kaikkein uusiutuvin, sekä turvallisin.

      Kyllä vesivoimaloiden kehittäminen on vielä lapsenkengissä. Siitä voidaan varmasti saada tehoja enemmänkin.
      Lisäksi tuleva led- valo ym. uudet vähemmän energiaa säästävät systeemit pienentävät kulutusta.

      Nythän nämä päättäjät, kulutuksen kasvattamiseksi, katuvalottavat erämaita, että eläimetkään ei saa nukutuksi.

      Kyllähän demarit olette pöljiä, ei ihme että vihreätkin viuhahti teistä ohi nuorten keskuudessa.

      Tyhmyys on ainoa uusiutuva voimavara demareiden keskuudessa.

      • Uusi-Ukki

        Demareiden piikkiin kaikki paha, Ydinvoiman jälkisiivouksia myöten, vaikka siihen vielä 50-ntä vuotta meneekin, ennenkuin näitä vanhempia voimaloita aletaan alasajaa. Kyllä se on niin pirun vaikeaa, myöntää noita Kepulaisten töppäilyjä, vaiika nehän on Eduskunnan pöytäkirjoissa selvästi nähtävissä. Mutta eikun vaan Demaeien syyksi, olette te yksiä pököpäitä, te kepulireppanat, siinäpä olkaa, mutta kun teidäntakianne saa kärsiä koko kansa,ja se ei paljon naurata.


      • niukkasanaiseksi
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Demareiden piikkiin kaikki paha, Ydinvoiman jälkisiivouksia myöten, vaikka siihen vielä 50-ntä vuotta meneekin, ennenkuin näitä vanhempia voimaloita aletaan alasajaa. Kyllä se on niin pirun vaikeaa, myöntää noita Kepulaisten töppäilyjä, vaiika nehän on Eduskunnan pöytäkirjoissa selvästi nähtävissä. Mutta eikun vaan Demaeien syyksi, olette te yksiä pököpäitä, te kepulireppanat, siinäpä olkaa, mutta kun teidäntakianne saa kärsiä koko kansa,ja se ei paljon naurata.

        taitaa alkaa jo nyt omatunto kolkuttaa.
        Kuntavaalien jälkeen sitten nähdään, miten demupellet ovat pudonneet pienpuolueeksi, kun vielä kommarit vasemmistoliittokin pyhkäisee ohi, demareiden ja nukkuvien nostattamien Soinilaisten kanssa.

        Onko tuo nyt niin yliymmärryksen menevä juttu, että vaikka pantaisiin nuo nykyisetkin atomivoimalat kiinni, niin ei meidän vielä pimeäässä tarvitsisi olla. Rosvousta koko touhu.
        Sinäkö haluat, että kansa kuolee syöpiin, kun yksi noista epävarmuuksista pettää.
        Se voi olla edessä vaikka huomenna.
        Se on hallitsematonta tekniikkaa vielä.

        Sittenhän sossujen riemu alkaisi. Olis kaikki tasa-arvoisesti yhtä sairaita.
        Ahneilla on paskanen loppu.
        Nythän pitäisi maailman pelastamiseksi kulutusta hillitä, eikä kiihdyttää. Kohta hukkuu kaikki paskaan ahneuttaan, mikä on suurimmaksi osaksi demariaatteen aikaansaamaa.


      • tupsukorva-Ukista
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Demareiden piikkiin kaikki paha, Ydinvoiman jälkisiivouksia myöten, vaikka siihen vielä 50-ntä vuotta meneekin, ennenkuin näitä vanhempia voimaloita aletaan alasajaa. Kyllä se on niin pirun vaikeaa, myöntää noita Kepulaisten töppäilyjä, vaiika nehän on Eduskunnan pöytäkirjoissa selvästi nähtävissä. Mutta eikun vaan Demaeien syyksi, olette te yksiä pököpäitä, te kepulireppanat, siinäpä olkaa, mutta kun teidäntakianne saa kärsiä koko kansa,ja se ei paljon naurata.

        Hullu-Ukki punnittiin,
        kirkon yli heitettiin,
        hevosen paskalla peiteltiin. Ho ho


    • Tällä ydinvoimakannalla on tarkoitus junailla KEPUlaisten peruskannattajajoukolle maajusseille uusia etuja. Kun ydinvoimaa ei saa rakentaa lisää, on ostettava kallista puuta ja energiaviljaa ahneilta maajusseilta.

      KEPUhan ei ole suomalaisten enemmistön asialla. KEPU ajaa maajussien asiaa etujärjestömäisellä raivolla muusta piittaamatta.

      • ja viestit poistuu

        kohtuullisen äkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe