Parkman

------

Parkman pystyy käsittelemään aivokäyrää, ja toisessa jaksossa alkaa saada uusia kykyja voimiensa kautta. Kuitenkin 3. kaudella parkman kuolee. Mitä luulette osaako sylar käyttää parkmanin voimia. Nimittäin jos osaa niin heroes muuttuu vähän ylivoimaiseksi sylarin puolelta. :S

7

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis tarkoitan

      että ylivoimaista taistella Sylaria vastaan. Kumpa joku keksis keinon miten se saadaan pois päiviltä, tuo hullu Sylar kun tappaa kenet vaan. Viis siitä onko viaton ihminen niin henki veks.

      Mä muuten luulin että Sylar on ainoa joka kykenee omaksumaan toisten kykyjä, mut näköjään myös Peter osaa sen homman. Muilla kyvyt on ne samat aina eikä uusia tule.

      • --------

        Jokaisella niistä on aivoissa se alue jossa ne kyvyt on, eli siitä kuolee jopa clairekin ^^


    • kun spoilasit

      Suuriitokset! Halusinkin tietää, mitä tulevissa jaksoissa tapahtuu...

      Eihän ole liian vaikeaa laittaa sitä spoilerimerkintää viestin otsikkoon?!

    • Puistomies

      Mistä muka tiedät että Parkman kuolee???

      • mustamehu

        mulle kans infoo asiasta jumaliste..!!!! mistä luit/näit??


      • hiro
        mustamehu kirjoitti:

        mulle kans infoo asiasta jumaliste..!!!! mistä luit/näit??

        mun mielest se meni niin et kolmoskaudella kaikki päähenkilöt niinkun Parkman ja Hiro "Kuolee" tai se on varmaan sellainen vaihtoehtoinen tulevaisuus,niinkuin ekalla kaudella kun Peter räjähti ja sylar muuttui Nathaniksi ja nousi presidentiksi.siitä et parkman itseasias kuolis pysyvästi en oo kuullu mitään. Tosin huhu kertoo että Linderman palaa takaisin ja Mohinder ja Ando löytävät omat voimansa,tai ainakin Mohinder,en tiedä mitkä voimat. Kauden nimi on Villains eli viholliset. Nämä kaksitoista on vangittu koska he ovat vaarallisia murhaajia kuten Sylar. Nämä kaksitoista vihollista karkaa ja sit alkaa tapahtua. Teemana on varmaan myös se miten jokainen sankari löytää omasta sisimmästään vihollisen ja varmaan joutuu taisteluun myös oman pahan puolensa kanssa. Toiset selviävät,mutta toiset lankeavat,ketkä sitä emme voi tietää.


      • zewlakow
        hiro kirjoitti:

        mun mielest se meni niin et kolmoskaudella kaikki päähenkilöt niinkun Parkman ja Hiro "Kuolee" tai se on varmaan sellainen vaihtoehtoinen tulevaisuus,niinkuin ekalla kaudella kun Peter räjähti ja sylar muuttui Nathaniksi ja nousi presidentiksi.siitä et parkman itseasias kuolis pysyvästi en oo kuullu mitään. Tosin huhu kertoo että Linderman palaa takaisin ja Mohinder ja Ando löytävät omat voimansa,tai ainakin Mohinder,en tiedä mitkä voimat. Kauden nimi on Villains eli viholliset. Nämä kaksitoista on vangittu koska he ovat vaarallisia murhaajia kuten Sylar. Nämä kaksitoista vihollista karkaa ja sit alkaa tapahtua. Teemana on varmaan myös se miten jokainen sankari löytää omasta sisimmästään vihollisen ja varmaan joutuu taisteluun myös oman pahan puolensa kanssa. Toiset selviävät,mutta toiset lankeavat,ketkä sitä emme voi tietää.

        Parkman ja Hiro eivät kuole. Mohinder ja Ando saavat synteettisiä kykyjä '' seerumista ''. Linderman ei ole palannut takaisin muuta kuin Maury Parkmanin tuottamana illuusiona jolla hän hämää Nathania.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe