Meidän neidillä todettiin silmän kehityshäiriö tossa kuukausi sitten.hienolta nimeltään coloboma. Hän on nyt 3kk ikäinen. olisi kiva tietää onko täällä muita joilla olisi sama sairaus tai vaikka tutun tutulla..Sairaus on niin harvinainen että siitä ei ole paljon tietoa missään. Jos tiedät jotain sairaudesta niin olisi kiva lukea juttuja aiheesta.
silmän kehityshäiriö..
4
874
Vastaukset
- diagnoosi
Mun 9-v tytöllä on myös ilmeisesti papillakoloboma,muiden vaivojen lisäksi.En kyllä itsekään siitä paljoa tiedä,juuri harvinaisuuden vuoksi. Ja kun meillä on aika paljon kaikkea muutakin häikkää,on ehkä hankala sanoa mikä aiheuttaa mitäkin.
Mutta jos tahdot,voit meilailla [email protected]
Jos jotain osaan sanoa,autan mielelläni. - säöllkjkbjj
Meidän pojalla(1v3kk) on todettu myöskin coloboma ja silmä on kahdesti leikattu. Jos haluat, ota yhteyttä s-postiin. Voin yrittää vastailla kysymyksiin paremmin.. rumble3011(a)hotmail.com
- Japinako
Pystyy leikkauksella korjaamaan
- Anonyymi
Meidän pojalla on kolobooma silmässä. Laitetaanko viestiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471326Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481066Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48900Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73870Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716