Virtsarakon tulehdus

Nolo...?

huomenna meen lääkäriin vissiin virtsarakontulehdus...

En tajuu, mutta mua nolottaa IHAN SIKANA mennä terkkariin itkeen että kirvelee pissatessa...! Vaikka ainut ihmine en todellakaan ole joka näistä kärsii... :/

2

4138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha hävetä

Tämä tulee nyt liian myöhään, mutta vastaanpa kuitenkin.

Ei ole mitään syytä nolostella virtsarakontulehdusta. Sitä on sekä miehillä että naisilla, lapsilla, nuorilla, aikuisilla ja vanhuksilla. Ja monista eri syistä. Kylmettymisestä, operaatioista, seksistä (sekä itse aktista, että sp-taudeista), huonosta hygieniasta, ..hyvästä hygieniasta huolimatta.

Virtsarakontulehdus kirvelee pissatessa, se on tulehduksen oire. Sille voi tehdä vain sen, että käy "itkemässä" terkkarilla tai lääkärissä, ja saa labralähetteen ja lääkityksen, tai lääkityksen heti ihan ilman labrojakin. Näin se menee.

Turhaan nolostelet. Labraan kun menee, niin siellä on moni muukin pissapurkin kanssa jonossa, tai ainakin menossa hakemaan sitä pissapurkkia, että saa näytteen jätettyä. ..kun kirvelee pissatessa. Pää pystyyn ja turha kainostelu pois. :)

• Raven1989

Itsellä oli joskus virtarakon tulehdus, oudointa oli se että en menny lääkäriin vaikka joka kerta kun kävin kusella niin kirveli sen verran että hakkasin nyrkkiä aina seinään. Tein kaiken aina normaalisti, söin, nukuin, kävin vessassa, poltin tupakkaa paljon. Syy ei oo varmaanka siinä, menin sitten lääkärille ku alko vituttaan kun oli jo kärsiny siitä melki puoli vuotta, ei muuta ku lääkäriin ja kusitesteihin, ensinmäinen oli kuulemma virheellinen ja sanovat että tän virtsa testin mukaan sun virtsan mukana tuli paljon valkoaisoluja, lääkäri sano että jos haluat päästä kerrasta niin juo vettä paljon, no enköhän sitten juonu vettä sen verran että rakko turpos ja meinas kusi nousta päähän, sitten kun kävin kolmannen kerran lääkärissä se sano että "Teillä on ilmeisesti ollu virtsarakon tulehdus, mutta tän testin mukaan teillä ei näy mitään jälkiä siitä että olisi vielä", no ei oireita ei mitään ollu vuoteen sitten armeijan testeihin sama juttu täysin terve henkisesti ja fyysisesti. En tiedä enkä oo varma mutta meni ehkä itsestään ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2596
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1024
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41