Mr. Nylkynen -

en tiedä, itkeäkö vai nauraa - vai sekä että:


http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000032614169


Tuo on kun omakuvani, musiikki on terapiaa parhaimmasta päästä myös minulle.

Eikä maailma ole minuakaan kovettanut kokonaan, pehmeämpi puoli on minullakin olemassa ja pysyy, koska "taustani on, korjaamaton - muuksi en muuttua voi"....*Vainion Juhan kuolematonta riimittelyä*

Viestisi otsikkoon ei ole mitään lisättävää - samaa olet Sinä minulle, tunteella monesti elävälle. Toki minussakin on tuo v-mäisyys olemassa, ei nykymaailmassa muuten pärjää, jos sittenkään.

En anna periksi kovin helposti pyhälle byrokratiallekaan, jos tunnen jonkun asian menevän päin "sitä".


Viestistäsi liikuttuneena, MM.



P.S. Huomenta kaikille muillekin!

15

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Nylkynen

      En osaa sanoa mitään.
      Elämä on liian lyhyt aika oppia elämään

    • Alien-8

      Aika värikäs persoona tuo nylkkäri tosiaan on;)Lasken ystäväpiiriini.

      Tietty määrä v-maisuutta on vain terveen ajattelutavan merkki.Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.Negatiiviset jutut saavat minutkin vastaamaan takaisin samalla mitalla,äkkipikainen kuin olen:)

      Voimia vaan nylkyselle niiden kaikkien lääkkeiden kanssa,joita joudut syömään.

      • persoona sanan varsinaisessa merkityksessä.


        Tuolla elämänasenteella - vaikeuksistakin huolimatta - pärjää kyllä, Nylkynen on selviytyjä, kun on huumorintaju tuota tasoa - mustaakaan huumoria unohtamatta.


        >Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.<

        Ei tosiaan, itse vihaan ns. hymistelyä - keskusteluhan syntyy juuri erilaisista mielipiteistä. 70-luvun Kekkoslovakiassa oli kyllä toisin, tosin silloin oli ehkä pakko olla toisin....!


        T. MM.


      • Alien-8
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        persoona sanan varsinaisessa merkityksessä.


        Tuolla elämänasenteella - vaikeuksistakin huolimatta - pärjää kyllä, Nylkynen on selviytyjä, kun on huumorintaju tuota tasoa - mustaakaan huumoria unohtamatta.


        >Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.<

        Ei tosiaan, itse vihaan ns. hymistelyä - keskusteluhan syntyy juuri erilaisista mielipiteistä. 70-luvun Kekkoslovakiassa oli kyllä toisin, tosin silloin oli ehkä pakko olla toisin....!


        T. MM.

        tullut senverran ikävuosia,että muistan hyvin ns.kekkoslandian ja sen CCCP:n pyllyn nuoleskelun.

        Mua kanssa ärsytti tavattomasti nyt 2000-luvullakin Mr.Bushin näkemys Irakin sodasta:"Jos joku ei ole meidän puolellamme,on meitä vastaan".Voi V,Mitä hymistelyä:(


      • Muistan...
        Alien-8 kirjoitti:

        tullut senverran ikävuosia,että muistan hyvin ns.kekkoslandian ja sen CCCP:n pyllyn nuoleskelun.

        Mua kanssa ärsytti tavattomasti nyt 2000-luvullakin Mr.Bushin näkemys Irakin sodasta:"Jos joku ei ole meidän puolellamme,on meitä vastaan".Voi V,Mitä hymistelyä:(

        Minäkin muistan Kekkoslandian. Mutta eronneeko tuo nykyisestä euroslandiasta, jossa nuollaan vuorostaan EU:ta.

        Pieni henkilökohtainen muistelo Kekkosesta. Hänhän oli kuulu siitä, että pieni ihminen saattoi kääntyä hänen puoleensa ja pientä ihmistä kuultiin.

        Tämä tuli minulle hyvin konkreettisesti selväksi muinoisessa työssäkin. Missä työskentelin, jääköön salaisuudeksi.

        Muistin tuon, kun eräs myöhemmän työpaikan työtoveri ratkesi kahvitunnilla edessäni.

        Aloin kysellä syytä. Hän hän kertoi asuvansa pienen lapsensa kanssa erittäin vaikeissa olosuhteissa. Hän oli yrittänyt saada Helsingin kaupungilta asuntoa, mutta silloisen asuntotoimiston johtaja vain nöyryytti ja itketti häntä, kun hän kääntyi hädässään tämän puoleen, sillä asuntohakemus ei tuottanut tulosta.

        Ehdotin työtoverille, että kirjoittaisin Kekkoselle hänen puolestaan. Ensin työtoverini katsoi minua oudosti ja sitten vielä oudommin hymyillen sanoi, että siitä vaan.

        Kolmen viikon päästä tämä työtoverini sai Kekkosen kansliasta kirjeen, jossa ilmoitettiin, että asia on siirretty asunnonjakotoimistolle ja seuravana päivänä tälle työtoverille soitettiin asunnonjakotoimistosta, että seuraavan viikon maanantaina hän voisi muuttaa. Hän sai asunnon toivealueeltaan ja toivomustensa mukaisen asunnon.

        Ei siis ollut ihan turha heppu tuo Kekkonen.


    • hilda-hymy

      muutamam kerran päätöksen, että pehmeys ja herkkyys romukoppaan, musta tulee kovis.

      Ei tullut, tuli v-mäinen ämmä. Sitapaitsi mulla oli koko ajan ikävä, sitä pehmeää puoltani.

      Siksi annoin periksi, otan välillä tyynyn syliin, kuuntelen hempeää musiikkia ja haaveilen, tirautan jopa pari kyyneltä.

      Sitten on taas parempi olotila.

      Hyvää huomenta sinulle, sekä teille toisillekkin.

      T: Hilda hempeä

      • Alien-8

        Oothan sinä pehmentynyt.Ainakin nimimerkin puolesta;))Hurja-Hildasta on tullut hilda hymy.


      • hilda-hymy
        Alien-8 kirjoitti:

        Oothan sinä pehmentynyt.Ainakin nimimerkin puolesta;))Hurja-Hildasta on tullut hilda hymy.

        sitä luonteeltaan pääsisi, vaikka kyllä mä aina joskus vielä hurjistelen. Mutta sillain hymyillen...


      • on kait kaksi puolta - tuosta v-mäisyydestäsi olen kyllä eri mieltä.

        No - en käy kinaamaan, tunnustinhan itsekin omani.....


        T. MM.


      • Alien-8
        hilda-hymy kirjoitti:

        sitä luonteeltaan pääsisi, vaikka kyllä mä aina joskus vielä hurjistelen. Mutta sillain hymyillen...

        pitää mielen virkeänä ja kunnon korkealla.Aina silti täytyy muistaa ladata patterinsa sopivin välein,ettei energiapula eikä stressi pääse iskemään:)


      • hilda-hymy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        on kait kaksi puolta - tuosta v-mäisyydestäsi olen kyllä eri mieltä.

        No - en käy kinaamaan, tunnustinhan itsekin omani.....


        T. MM.

        olekkaan, mutta "koviksena", ärsytettynä jokseenkin hmmmmm.. no joo...

        Työt kutsuu pikkuhiljaa, mukavaa päivää sinulle..


      • hilda-hymy
        Alien-8 kirjoitti:

        pitää mielen virkeänä ja kunnon korkealla.Aina silti täytyy muistaa ladata patterinsa sopivin välein,ettei energiapula eikä stressi pääse iskemään:)

        töissä laiton yhen asian etiäppäin, kun ei jumankaut puhe auta, niin mentis sitten korkeempien puheille....

        Arvaas mitä, mä saan uutta virtaa kun välillä purkaa vanhoja pois....

        Hauskaa päivää, mä lahen pian töihin, järjestelee. *wirnistää*


    • sola

      Noo..kaikkihan tietää, et meillä on suhde.. :)

      Mä oon aina ihaillu tuota hänen huumoriaan ja verbaliikkaansa. Siis sitä, kuinka parilla sanalla saa nauramaan satojen kilometrien päästä :DD

      Huomenta huuhaat..laittasko jotain musaa?

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe