en tiedä, itkeäkö vai nauraa - vai sekä että:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000032614169
Tuo on kun omakuvani, musiikki on terapiaa parhaimmasta päästä myös minulle.
Eikä maailma ole minuakaan kovettanut kokonaan, pehmeämpi puoli on minullakin olemassa ja pysyy, koska "taustani on, korjaamaton - muuksi en muuttua voi"....*Vainion Juhan kuolematonta riimittelyä*
Viestisi otsikkoon ei ole mitään lisättävää - samaa olet Sinä minulle, tunteella monesti elävälle. Toki minussakin on tuo v-mäisyys olemassa, ei nykymaailmassa muuten pärjää, jos sittenkään.
En anna periksi kovin helposti pyhälle byrokratiallekaan, jos tunnen jonkun asian menevän päin "sitä".
Viestistäsi liikuttuneena, MM.
P.S. Huomenta kaikille muillekin!
Mr. Nylkynen -
15
1177
Vastaukset
- Mr.Nylkynen
En osaa sanoa mitään.
Elämä on liian lyhyt aika oppia elämään - Alien-8
Aika värikäs persoona tuo nylkkäri tosiaan on;)Lasken ystäväpiiriini.
Tietty määrä v-maisuutta on vain terveen ajattelutavan merkki.Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.Negatiiviset jutut saavat minutkin vastaamaan takaisin samalla mitalla,äkkipikainen kuin olen:)
Voimia vaan nylkyselle niiden kaikkien lääkkeiden kanssa,joita joudut syömään.persoona sanan varsinaisessa merkityksessä.
Tuolla elämänasenteella - vaikeuksistakin huolimatta - pärjää kyllä, Nylkynen on selviytyjä, kun on huumorintaju tuota tasoa - mustaakaan huumoria unohtamatta.
>Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.<
Ei tosiaan, itse vihaan ns. hymistelyä - keskusteluhan syntyy juuri erilaisista mielipiteistä. 70-luvun Kekkoslovakiassa oli kyllä toisin, tosin silloin oli ehkä pakko olla toisin....!
T. MM.- Alien-8
Man-of-Mystery kirjoitti:
persoona sanan varsinaisessa merkityksessä.
Tuolla elämänasenteella - vaikeuksistakin huolimatta - pärjää kyllä, Nylkynen on selviytyjä, kun on huumorintaju tuota tasoa - mustaakaan huumoria unohtamatta.
>Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.<
Ei tosiaan, itse vihaan ns. hymistelyä - keskusteluhan syntyy juuri erilaisista mielipiteistä. 70-luvun Kekkoslovakiassa oli kyllä toisin, tosin silloin oli ehkä pakko olla toisin....!
T. MM.tullut senverran ikävuosia,että muistan hyvin ns.kekkoslandian ja sen CCCP:n pyllyn nuoleskelun.
Mua kanssa ärsytti tavattomasti nyt 2000-luvullakin Mr.Bushin näkemys Irakin sodasta:"Jos joku ei ole meidän puolellamme,on meitä vastaan".Voi V,Mitä hymistelyä:( - Muistan...
Alien-8 kirjoitti:
tullut senverran ikävuosia,että muistan hyvin ns.kekkoslandian ja sen CCCP:n pyllyn nuoleskelun.
Mua kanssa ärsytti tavattomasti nyt 2000-luvullakin Mr.Bushin näkemys Irakin sodasta:"Jos joku ei ole meidän puolellamme,on meitä vastaan".Voi V,Mitä hymistelyä:(Minäkin muistan Kekkoslandian. Mutta eronneeko tuo nykyisestä euroslandiasta, jossa nuollaan vuorostaan EU:ta.
Pieni henkilökohtainen muistelo Kekkosesta. Hänhän oli kuulu siitä, että pieni ihminen saattoi kääntyä hänen puoleensa ja pientä ihmistä kuultiin.
Tämä tuli minulle hyvin konkreettisesti selväksi muinoisessa työssäkin. Missä työskentelin, jääköön salaisuudeksi.
Muistin tuon, kun eräs myöhemmän työpaikan työtoveri ratkesi kahvitunnilla edessäni.
Aloin kysellä syytä. Hän hän kertoi asuvansa pienen lapsensa kanssa erittäin vaikeissa olosuhteissa. Hän oli yrittänyt saada Helsingin kaupungilta asuntoa, mutta silloisen asuntotoimiston johtaja vain nöyryytti ja itketti häntä, kun hän kääntyi hädässään tämän puoleen, sillä asuntohakemus ei tuottanut tulosta.
Ehdotin työtoverille, että kirjoittaisin Kekkoselle hänen puolestaan. Ensin työtoverini katsoi minua oudosti ja sitten vielä oudommin hymyillen sanoi, että siitä vaan.
Kolmen viikon päästä tämä työtoverini sai Kekkosen kansliasta kirjeen, jossa ilmoitettiin, että asia on siirretty asunnonjakotoimistolle ja seuravana päivänä tälle työtoverille soitettiin asunnonjakotoimistosta, että seuraavan viikon maanantaina hän voisi muuttaa. Hän sai asunnon toivealueeltaan ja toivomustensa mukaisen asunnon.
Ei siis ollut ihan turha heppu tuo Kekkonen.
- hilda-hymy
muutamam kerran päätöksen, että pehmeys ja herkkyys romukoppaan, musta tulee kovis.
Ei tullut, tuli v-mäinen ämmä. Sitapaitsi mulla oli koko ajan ikävä, sitä pehmeää puoltani.
Siksi annoin periksi, otan välillä tyynyn syliin, kuuntelen hempeää musiikkia ja haaveilen, tirautan jopa pari kyyneltä.
Sitten on taas parempi olotila.
Hyvää huomenta sinulle, sekä teille toisillekkin.
T: Hilda hempeä- Alien-8
Oothan sinä pehmentynyt.Ainakin nimimerkin puolesta;))Hurja-Hildasta on tullut hilda hymy.
- hilda-hymy
Alien-8 kirjoitti:
Oothan sinä pehmentynyt.Ainakin nimimerkin puolesta;))Hurja-Hildasta on tullut hilda hymy.
sitä luonteeltaan pääsisi, vaikka kyllä mä aina joskus vielä hurjistelen. Mutta sillain hymyillen...
on kait kaksi puolta - tuosta v-mäisyydestäsi olen kyllä eri mieltä.
No - en käy kinaamaan, tunnustinhan itsekin omani.....
T. MM.- Alien-8
hilda-hymy kirjoitti:
sitä luonteeltaan pääsisi, vaikka kyllä mä aina joskus vielä hurjistelen. Mutta sillain hymyillen...
pitää mielen virkeänä ja kunnon korkealla.Aina silti täytyy muistaa ladata patterinsa sopivin välein,ettei energiapula eikä stressi pääse iskemään:)
- hilda-hymy
Man-of-Mystery kirjoitti:
on kait kaksi puolta - tuosta v-mäisyydestäsi olen kyllä eri mieltä.
No - en käy kinaamaan, tunnustinhan itsekin omani.....
T. MM.olekkaan, mutta "koviksena", ärsytettynä jokseenkin hmmmmm.. no joo...
Työt kutsuu pikkuhiljaa, mukavaa päivää sinulle.. - hilda-hymy
Alien-8 kirjoitti:
pitää mielen virkeänä ja kunnon korkealla.Aina silti täytyy muistaa ladata patterinsa sopivin välein,ettei energiapula eikä stressi pääse iskemään:)
töissä laiton yhen asian etiäppäin, kun ei jumankaut puhe auta, niin mentis sitten korkeempien puheille....
Arvaas mitä, mä saan uutta virtaa kun välillä purkaa vanhoja pois....
Hauskaa päivää, mä lahen pian töihin, järjestelee. *wirnistää*
- sola
Noo..kaikkihan tietää, et meillä on suhde.. :)
Mä oon aina ihaillu tuota hänen huumoriaan ja verbaliikkaansa. Siis sitä, kuinka parilla sanalla saa nauramaan satojen kilometrien päästä :DD
Huomenta huuhaat..laittasko jotain musaa?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440