mihin hävisi Wellnutrition?

movettaja2

Mihin hävisi WN keskustelu? Siinä ei taatusti ollut mitään sääntöjen vastaista, ainakaan viellä yöllä kahden aikaan.

Osaako sheriffi vastata tähän?

Ennenkin on täältä viestiketjuja poistettu aiheettomasti. >:(

39

2877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja säännöt

Varmastikin sinua ja kumppaneitasi harmittaa se, että keksityt viestinne, joilla yritätte viestittää epätotuutta poistetaan. Olitko sinä sen aloittaja anonyymina, kun se kalikka heti älähti?

• marsu1

itse ainakaan mitään erityistä syytä miksi koko viestiketju olisi pitänyt poistaa. Jos sinne ilmaantui asiattomia vastauksia niin miksi ei näitä vastauksia poistettu ja muut jätetty?

Ilmeisesti Moven gangstaherrat ovat suuressa tärkeydessään naruista vetäneet ja ylläpidon ja sheriffin poistoherkiksi (mietin pitkään minkä sanan tuohon laittaisin ja noin loistavan keksin!) pelotelleet?

Aiemmin vitsailin (hyväntahtoisesti) uuden sheriffin nimimerkistä ja Neuvostoliitosta....onko tänne nyt samanlainen sensuuri tulossa? :)

• movettajakakkonen

• Asiallista kritiikkiä oli aloitus siinä viestissä ja vastaukset, mutta tuli poistopyyntö, että siinä aloituksesssa mustamaalataan kyseistä yritystä, ja mietin kauan poistanko vai en, oikeastaan mietin 2 päivää, koska mielestäni se oli niinkuin tuossa jo kirjoitin asiallista kritiikkiä.
      Olin vaikean tilanteen edessä, ja kun sitten alkoi tulla viestiä, että suosin mustamaalaamista, niin poistin sen aloituksen vastauksineen.

Niin oliko se sitten mustamaalaamista vai kritiikkiä se aloitus viesti, mielestäni kritiikkiä, mutta jonkun mielestä mustamaalaamista!

Mietin tarkkaan aina mitä poistan en liian herkästi lähde poistamaan viestejä ja kritiikkiä, mutta sen poistin, koska alkoi kova painostus koskien kyseistä ketjua.

Luen mielellään asiallista kritiikkiä, viime kädessähän meistä jokainen muodostaa kokemuksen kautta sen oman mielipiteen aina asiasta kuin asiasta, ettei mielestäni siinä viestissä ollut mustamaalaamista, mutta päädyin tälläiseen ratkaisuun.

Tiesin, että sanomista tulee, ja odotin milloin kiitos, kun huomautit!

• pieni pyyntö..

Jollei viestissä kerrota valheita, vaan kritisoidaan yritystä (ja tässä tapauksessa ihan aiheesta) ei viestiä tule poistaa ko. yrityksen edustajan pyynnöstä. Hoitaisivat asiansa kuntoon, niin ei tarvitse palstalla päivystää.

• ruusuja ja risuja

Moi Uralin!

Kiitos että "turhien aloitusten" poistonopeus on lisääntynyt eli olet saanut hyvää aikaan!
        Tuon Wellnutrin viestiketjun poistaminen oli kyllä selkeä virhe. Mutta kukapa meistä olisi täydellinen; me kaikki teemme virheitä.
        Onnea jatkossakin sheriffinurallesi ja tsemppiä!

• ja säännöt

Tämä foorumi on täynnä näitä muutamien ihmisten keksimiä juttuja näistä pettymyksistä. Teit aivan oikein koska myös tällä kertaa kyse oli täysin keksitystä asiakkuudesta. Kyseisen "kritiikin" kirjoittaja ei ole koskaan tilannut mitään, eikä koskaan ollut asiakkaana. Niille jotka asian tuntevat, se on helppo nähdä. Ja jos joku nyt pyytää todistelemaan, niin en aio opettaa teitä huijaamaan paremmin näiden "kritiikkien" kirjoittelussa.

Eiköhän se teidän ylläpito pysty hyvinkin tarkistamaan ip-osoitteen josta kyseiset viestit ovat peräisin ja verrata sitä esimerkiksi juuri tämän ketjun aloitajan osoitteeseen.

• pieni pyyntö.. kirjoitti:

Jollei viestissä kerrota valheita, vaan kritisoidaan yritystä (ja tässä tapauksessa ihan aiheesta) ei viestiä tule poistaa ko. yrityksen edustajan pyynnöstä. Hoitaisivat asiansa kuntoon, niin ei tarvitse palstalla päivystää.

..kun joku ilmoittaa asiattomasta viestistä,
        niin ylläpito saa saman poistopyynnön.
        Ylläpito ei poistanut sitä aloitusta vaan minä sen poistin painostuksen takia. Seuraavan kerran jos alkaa askarruttamaan jokin asiallisen kritiikin poistopyyntö niin jätän ylläpidon tehtäväksi ratkaista asia.

Kiitos vielä kerran ja hyvää alkavaa viikonloppua.

• movettajakakkonen
        ja säännöt kirjoitti:

Tämä foorumi on täynnä näitä muutamien ihmisten keksimiä juttuja näistä pettymyksistä. Teit aivan oikein koska myös tällä kertaa kyse oli täysin keksitystä asiakkuudesta. Kyseisen "kritiikin" kirjoittaja ei ole koskaan tilannut mitään, eikä koskaan ollut asiakkaana. Niille jotka asian tuntevat, se on helppo nähdä. Ja jos joku nyt pyytää todistelemaan, niin en aio opettaa teitä huijaamaan paremmin näiden "kritiikkien" kirjoittelussa.

Eiköhän se teidän ylläpito pysty hyvinkin tarkistamaan ip-osoitteen josta kyseiset viestit ovat peräisin ja verrata sitä esimerkiksi juuri tämän ketjun aloitajan osoitteeseen.

hahhah, ja haista sinä v*ttu!

Luuletko että minulla (tai kellään muullakaan vastustajalla) olisi intressejä alkaa keksimään jotain keksittyjä asiakaskokemuksia? Eiköhän niitä huonoja kokemuksia teidän vitskuista löydy muutenkin. Onhan niitä ollut lehdissäkin moneen kertaan, milloin myyty vitamiinit pakolla vanhukselle yms...

• marsu1
        ja säännöt kirjoitti:

Uralin (sheriffi) ITSE MYÖNSI että oli kahden vaiheilla poistaako ketju vai ei.
        Sanoit että "niille jotka asian tuntevat se on helppo nähdä". Miksi jopa sheriffi mietti asiaa 2 päivää jos se on helppo nähdä? Ja taisi jopa viestittää että päätös oli hänelle vaikea.
        Ja silti pyydät ylläpitoa tarkistamaan kyseisen viestiketjun aloittajan ip-osoitteen!!

Haista sinä paska! Jos kirjoitus olisi ollut jotenkin härskinlaiton niin tuskin uusi sheriffi tuolla tavalla puolustelisi/pahoittelisi päätöstään..

Taas kerran paistaa kirjoituksestasi vm-hörhöjen epäreiluus puheissaan. Te vain väitätte ettekä perustele.

"Olet väärässä mutta en sano miten".

• monen monta kertaa
        movettajakakkonen kirjoitti:

Luuletko että minulla (tai kellään muullakaan vastustajalla) olisi intressejä alkaa keksimään jotain keksittyjä asiakaskokemuksia? Eiköhän niitä huonoja kokemuksia teidän vitskuista löydy muutenkin. Onhan niitä ollut lehdissäkin moneen kertaan, milloin myyty vitamiinit pakolla vanhukselle yms...

Yhden kerran on ollut juttua ja mikä siinäkin sitten ikinä taustalla on, niin ei sen perusteella kuulu yleistää.

• heeeeeeh e

vai ettei sinulla ole intressejä. HEEEEEEEEEH

Mitä muuta olette tehneet koko ajan kuin hakeneet jos jotakin valitettavaa. Soitelleet kaikille mahdollisille tahoille omien kuvitelmienne pohjalta. Miljoona emailia olette lähettäneet joka suuntaan. Kirjoitelleet satoja tuhansia posteja tälle palstalle, kuinka jos jossakin on jotain vikaa. Eli älä tule inisemään, etteikö teillä ole intressejä.

• ja säännöt
        marsu1 kirjoitti:

Sanoit että "niille jotka asian tuntevat se on helppo nähdä". Miksi jopa sheriffi mietti asiaa 2 päivää jos se on helppo nähdä? Ja taisi jopa viestittää että päätös oli hänelle vaikea.
        Ja silti pyydät ylläpitoa tarkistamaan kyseisen viestiketjun aloittajan ip-osoitteen!!

Haista sinä paska! Jos kirjoitus olisi ollut jotenkin härskinlaiton niin tuskin uusi sheriffi tuolla tavalla puolustelisi/pahoittelisi päätöstään..

Taas kerran paistaa kirjoituksestasi vm-hörhöjen epäreiluus puheissaan. Te vain väitätte ettekä perustele.

Ensinnäkin, tuo poistettu viesti oli keksitty. Sinun varmastikin mahdoton sitä ymmärtää miksi se on niin läpinäkyvää minulle, mutta usko nyt kerrankin . Myös kaikki Wincapitan "ei kotiutus onnistunut" ja vastaavista jutuista on keksittyjä. Sen varmasti tiedätkin, mutta ymmärtänet samalla, mitä se vaikuttaa ihmisiin. Valheellisilla keinoilla ajatte asiaanne. Ei minusta mene niin kuin pitäisi.

• movettajakakkonen
        heeeeeeh e kirjoitti:

vai ettei sinulla ole intressejä. HEEEEEEEEEH

Mitä muuta olette tehneet koko ajan kuin hakeneet jos jotakin valitettavaa. Soitelleet kaikille mahdollisille tahoille omien kuvitelmienne pohjalta. Miljoona emailia olette lähettäneet joka suuntaan. Kirjoitelleet satoja tuhansia posteja tälle palstalle, kuinka jos jossakin on jotain vikaa. Eli älä tule inisemään, etteikö teillä ole intressejä.

usko sinä mitä haluat...mulle aivan sama...

samanlailla mä voin väittää että kaikki "kiitos move" yms "taas tuli voittoo capitasta niin ja niin monta rossaa" -viestit on tekaistuja. En minä silti siitä auo täällä päätäni. Sul on kaks vaihtoehtoo, joko uskoa tän palstan tekstejä tai sitten et usko. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa tosin ei tuskin ole mitään mielenkiintoa seurata tän palstan kirjoittelua. Eli jos pysyt kannassasi ja uskot että kaikki fuulaa niin mitä vittua sitten teet tällä palstalla, pelle?

• movettajakakkonen
        monen monta kertaa kirjoitti:

Yhden kerran on ollut juttua ja mikä siinäkin sitten ikinä taustalla on, niin ei sen perusteella kuulu yleistää.

olihan se lääkärintodistusjupakkakin jossain esillä...

• marsu1
        ja säännöt kirjoitti:

Ensinnäkin, tuo poistettu viesti oli keksitty. Sinun varmastikin mahdoton sitä ymmärtää miksi se on niin läpinäkyvää minulle, mutta usko nyt kerrankin . Myös kaikki Wincapitan "ei kotiutus onnistunut" ja vastaavista jutuista on keksittyjä. Sen varmasti tiedätkin, mutta ymmärtänet samalla, mitä se vaikuttaa ihmisiin. Valheellisilla keinoilla ajatte asiaanne. Ei minusta mene niin kuin pitäisi.

haistatteluosuutta. Se oli epäkorrektia.
        Muuten kyllä olen edelleen samaa mieltä tekstistäni. Tosin en muista mitään (vastailen joskus hieman hiprakassa) siitä Wellin kirjoituksesta mutta OLETTAISIN että se oli mielestäni asiallista :/
        Isäukkoni myy noita WellNutrition vitamiineja *suom.huom.*

• ja säännöt
        marsu1 kirjoitti:

haistatteluosuutta. Se oli epäkorrektia.
        Muuten kyllä olen edelleen samaa mieltä tekstistäni. Tosin en muista mitään (vastailen joskus hieman hiprakassa) siitä Wellin kirjoituksesta mutta OLETTAISIN että se oli mielestäni asiallista :/
        Isäukkoni myy noita WellNutrition vitamiineja *suom.huom.*

Ei se kirjoitus mikään törkeä ollut. Ongelma oli vain siinä, että se oli keksitty juttu. On melko törkeää aloitella tuollaisia "miten pääsen eroon" jne juttuja, jos ei edes ole tilaaja.

Et varmasti itsekään olisi kovin tyytyväinen, jos sinusta kirjoiteltaisiin jollain nettiforumeilla täyttä paskaa. Keksittäisiin kaikenlaista juttua, jolla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.

PS. Oletko isäsi kanssa jotenkin huonoissa väleissä, kun sinua niin kovasti tämä WN nyppii?

• movettajakakkonen
        ja säännöt kirjoitti:

Ei se kirjoitus mikään törkeä ollut. Ongelma oli vain siinä, että se oli keksitty juttu. On melko törkeää aloitella tuollaisia "miten pääsen eroon" jne juttuja, jos ei edes ole tilaaja.

Et varmasti itsekään olisi kovin tyytyväinen, jos sinusta kirjoiteltaisiin jollain nettiforumeilla täyttä paskaa. Keksittäisiin kaikenlaista juttua, jolla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.

PS. Oletko isäsi kanssa jotenkin huonoissa väleissä, kun sinua niin kovasti tämä WN nyppii?

Kerroppa nyt sitten että mistä saakelista muka päättelet että se juttu olisi keksitty?!

Tuohan ei todellakaan ollut ainoa eikä ensimmäinen kirjoitus samasta aiheesta.

• marsu1

Kerroppa nyt sitten että mistä saakelista muka päättelet että se juttu olisi keksitty?!

Tuohan ei todellakaan ollut ainoa eikä ensimmäinen kirjoitus samasta aiheesta.

itsekin tuota kirjoittajaa. Mistä se väänsi että "juttu on keksitty" kun siitä ollaan jo monta vuotta kirjoiteltu.
        ja jopa sheriffi itse myönsi että joutui poistamista pari päivää miettimään.

Nyt kyllä pulustajat munasivat ja kunnolla!!

• marsu1
        ja säännöt kirjoitti:

ollaan joo! Olet varsinainen sykiatri kun tuon pystyit minusta lukemaan :D Tosin pitää kertoa sulle salaisuus: En ole koskaan yrittänyt huonoa isäsuhdettani salaamaan. Tietäisit asia jos olisit enemmän tämän palstan juttuja lukenut!
        Eli älä turhaan leiki fiksua sykiatria jos et sitä ole ;-) Ja kaljaakin käytän liikaa!

Oliko vielä jotakin analysointia minusta? PÄDE ihmeessä jos sinulla on tarve siihen! Olen helppo kohde...tosin kimmoketekstini on sitten aika pahaa. Varaudu siihen!

• ihmeellistä

usko sinä mitä haluat...mulle aivan sama...

samanlailla mä voin väittää että kaikki "kiitos move" yms "taas tuli voittoo capitasta niin ja niin monta rossaa" -viestit on tekaistuja. En minä silti siitä auo täällä päätäni. Sul on kaks vaihtoehtoo, joko uskoa tän palstan tekstejä tai sitten et usko. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa tosin ei tuskin ole mitään mielenkiintoa seurata tän palstan kirjoittelua. Eli jos pysyt kannassasi ja uskot että kaikki fuulaa niin mitä vittua sitten teet tällä palstalla, pelle?

kyllä

Oikeus puolustaututua perättömoä juttuja vastaan. Jopa tällä palstalla. Eikö olekin ihmeellistä?

Sinulle näkyi tulevan perusteellinen aivopesu silloin kun vaihdoit "leiriä". Seurasin sitä, se todella oli painepesurilla pesua. Käyttiköhän Haiåola ja kumpp. vielä pesuainetta "joka suorastaan räjäyttää kaiken totuuden pois" aivoistasi. Muuten minä en ymmärrä tuota valheiden verkkoa jota kokoat nykyisin näillä foorumailla.

• sinäkin
        marsu1 kirjoitti:

tarkkana. Sheriffi myös kirjoitti kun aloitti"En tunne verkostomarkkinointia, joten olen puolueeton..." Edellisessä viestissä oli "se joka tuntee verkostomarkkinoinnintia näkee heti että..."

Tuossa se ero on. Sheriffi valvoo kirjoitusten sääntöjen mukaisuutta, meillä muilla pitää valvoa että tämä pysyy mahdolisimman asiapitoisena. Selvät valheet jotka näkee jo kilometrien päähän on syytä ilmoittaa sheriffile että ne saadaan täältä pois. Niistä ei ole itään hyötyä meille, ekä teille, jotka ette tiedä verkostomarkkinoinnista mitään muuta kuin mitä olette "seulomalla" tältä paslstalta lukeneet.

Tämän palstan "voimavaroiilla" joiden varassa tätä keskustelua käydään on kokemusta verkostomarkknoinnnista yhtä paljon kuin hitsarilla talon suunnittelusta. Phaipolalla on ainoa kokemus ketjukirjeestä. Murrella ei mitään muuta kokemusta kuin on sattunut jollekin verkostomarkkinoinisa mukana olevalle suutahtamaan. Saman verran kokemusta on myös RAV-3:lla. Sitten tämä yksi joka pestiin aivopainepesurilla Movesta pois. Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää.

Miksi näiden taustojen omaavien luulojen ja panetteluiden sekaan voisi kirjoitella vähän totuuden rippeitäkin?

• siis niitä
        marsu1 kirjoitti:

ollaan joo! Olet varsinainen sykiatri kun tuon pystyit minusta lukemaan :D Tosin pitää kertoa sulle salaisuus: En ole koskaan yrittänyt huonoa isäsuhdettani salaamaan. Tietäisit asia jos olisit enemmän tämän palstan juttuja lukenut!
        Eli älä turhaan leiki fiksua sykiatria jos et sitä ole ;-) Ja kaljaakin käytän liikaa!

Oliko vielä jotakin analysointia minusta? PÄDE ihmeessä jos sinulla on tarve siihen! Olen helppo kohde...tosin kimmoketekstini on sitten aika pahaa. Varaudu siihen!

lapsia joille "isä ei koskaan tee oikein". Eli purat isääsi kohtaan tuntemaasi katkeruuta täällä. Eikö olisi paljon parempi että menet juttelemaan isäsi kanssa ongelmastasi? Ainoa oikea foorumi on suora rehti keskustelu sen ihmisen kanssa jonka kanssa on ongelma. Ei siitä kannata tehdä ongelmaa muille, se ei auta sinua ja aiheutat pahaa mieltä muillekin.

Ei se ole varkostomarkkinoinnin syy että sinulla ei synkkaa isäsi kanssa. Et sinä tästä panettelusta saa kuin lisää pahaa meltä.

• AdaFlink
        sinäkin kirjoitti:

tarkkana. Sheriffi myös kirjoitti kun aloitti"En tunne verkostomarkkinointia, joten olen puolueeton..." Edellisessä viestissä oli "se joka tuntee verkostomarkkinoinnintia näkee heti että..."

Tuossa se ero on. Sheriffi valvoo kirjoitusten sääntöjen mukaisuutta, meillä muilla pitää valvoa että tämä pysyy mahdolisimman asiapitoisena. Selvät valheet jotka näkee jo kilometrien päähän on syytä ilmoittaa sheriffile että ne saadaan täältä pois. Niistä ei ole itään hyötyä meille, ekä teille, jotka ette tiedä verkostomarkkinoinnista mitään muuta kuin mitä olette "seulomalla" tältä paslstalta lukeneet.

Tämän palstan "voimavaroiilla" joiden varassa tätä keskustelua käydään on kokemusta verkostomarkknoinnnista yhtä paljon kuin hitsarilla talon suunnittelusta. Phaipolalla on ainoa kokemus ketjukirjeestä. Murrella ei mitään muuta kokemusta kuin on sattunut jollekin verkostomarkkinoinisa mukana olevalle suutahtamaan. Saman verran kokemusta on myös RAV-3:lla. Sitten tämä yksi joka pestiin aivopainepesurilla Movesta pois. Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää.

Miksi näiden taustojen omaavien luulojen ja panetteluiden sekaan voisi kirjoitella vähän totuuden rippeitäkin?

... palturia. Teillä hihhuleillehan se on sallittua, mikäli se palvelee omia päämääriänne.

Peräänkuulutat totuutta näin:

""""Selvät valheet jotka näkee jo kilometrien päähän on syytä ilmoittaa sheriffile että ne saadaan täältä pois."""""

Kuitenkin heität valheen tähän (oletan, että tarkoitat mua):

"""""Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää."""""

Olen sen täällä sata ja yksi kertaa sanonut, että en ole ollut WGI-kusetuksessa mukana. Nyt sä kuitenkin väität mun olleen, eli valehtelet tarkoituksella.

Ja mitaan ette voi...

• eri kirjoittaja
        AdaFlink kirjoitti:

... palturia. Teillä hihhuleillehan se on sallittua, mikäli se palvelee omia päämääriänne.

""""Selvät valheet jotka näkee jo kilometrien päähän on syytä ilmoittaa sheriffile että ne saadaan täältä pois."""""

"""""Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää."""""

Olen sen täällä sata ja yksi kertaa sanonut, että en ole ollut WGI-kusetuksessa mukana. Nyt sä kuitenkin väität mun olleen, eli valehtelet tarkoituksella.

Ja mitaan ette voi...

Minä en tuota edellistä kirjoittanut, mutta kommentoin silti sitä.

Jos ada sinun luetun ymmärtämisesi on tuota tasoa, niin en enää lainkaan ihmettele juttujasi. Kirjoittelet välillä' niin hämäriä ja yrität esittää asiantuntijaa.

Eihän tuo äskeinen todellakaan mitenkään väittänyt sinun mukana olleen, eikä missään nimessä näin ollen valehdellut. Mitä jos pyytäisit vaikka jotain naapuria selittämään sinulle mitä tarkoittaa ""Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään"

Mitä tarkoittaa "kirjoitusten perusteella" ja mitä tarkoittaa "jos sitäkään"??

Mutta oma kirjoituksesi on selvä valhe " Nyt sä kuitenkin väität mun olleen, eli valehtelet tarkoituksella. "

valehtelet aivan selkeästi kun kerta sun ei kertaakaan ole väitetty olleen mukana

• päätellen
        AdaFlink kirjoitti:

Ja mitaan ette voi...

näin

""""""Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää.""""" "

Siis on eri asia väittää jotakin kuin esittää "jutuista päätellen". Sinun kirjoiutksistasi ei tosiaan tiedä jos ei koko ajan tätä foorumia seuraa. Eli et ole edes sen vertaa asiantuntija. Kiitos, tuo selvensikin asiaaa sinun kannaltasi vieläkin epäuskovampaan suuntaan. Eli sinulla ei mitään perusteita kirjoitella muuta kuin luulosi!

• AdaFlink
        eri kirjoittaja kirjoitti:

Minä en tuota edellistä kirjoittanut, mutta kommentoin silti sitä.

Jos ada sinun luetun ymmärtämisesi on tuota tasoa, niin en enää lainkaan ihmettele juttujasi. Kirjoittelet välillä' niin hämäriä ja yrität esittää asiantuntijaa.

Eihän tuo äskeinen todellakaan mitenkään väittänyt sinun mukana olleen, eikä missään nimessä näin ollen valehdellut. Mitä jos pyytäisit vaikka jotain naapuria selittämään sinulle mitä tarkoittaa ""Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään"

Mitä tarkoittaa "kirjoitusten perusteella" ja mitä tarkoittaa "jos sitäkään"??

Mutta oma kirjoituksesi on selvä valhe " Nyt sä kuitenkin väität mun olleen, eli valehtelet tarkoituksella. "

valehtelet aivan selkeästi kun kerta sun ei kertaakaan ole väitetty olleen mukana

... on tuota tasoa, niin en yhtään ihmettele, että olet potentiaalinen uhri VM-hemmoille.

Tässä kappaleessa kirjoittaja kertoo meidän vastustajien kokemuksista verkostomarkkinoinnissa.

"""""Tämän palstan "voimavaroiilla" joiden varassa tätä keskustelua käydään on kokemusta verkostomarkknoinnnista yhtä paljon kuin hitsarilla talon suunnittelusta. Phaipolalla on ainoa kokemus ketjukirjeestä. Murrella ei mitään muuta kokemusta kuin on sattunut jollekin verkostomarkkinoinisa mukana olevalle suutahtamaan. Saman verran kokemusta on myös RAV-3:lla. Sitten tämä yksi joka pestiin aivopainepesurilla Movesta pois. Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää."""""

Joten opettelepa lukemaan ja ymmärtämään lukemasi.

Ja mitaan ette voi...

• eri kirjoittaja
        AdaFlink kirjoitti:

... on tuota tasoa, niin en yhtään ihmettele, että olet potentiaalinen uhri VM-hemmoille.

Tässä kappaleessa kirjoittaja kertoo meidän vastustajien kokemuksista verkostomarkkinoinnissa.

"""""Tämän palstan "voimavaroiilla" joiden varassa tätä keskustelua käydään on kokemusta verkostomarkknoinnnista yhtä paljon kuin hitsarilla talon suunnittelusta. Phaipolalla on ainoa kokemus ketjukirjeestä. Murrella ei mitään muuta kokemusta kuin on sattunut jollekin verkostomarkkinoinisa mukana olevalle suutahtamaan. Saman verran kokemusta on myös RAV-3:lla. Sitten tämä yksi joka pestiin aivopainepesurilla Movesta pois. Sitten on yksi jonka kokemus on kirjoitusten perusteella VGI, jos on sitäkään koska niistä jutuista ei oikein saa selvää."""""

Joten opettelepa lukemaan ja ymmärtämään lukemasi.

Ja mitaan ette voi...

Et pysty sitten niin kuin millään myöntämään että olet väärässä. Voi jumaliste että mä kiitän luojaani, ettei lähipiirissäni yhtä jästäpäisiä ihmisiä. Kukaan muu ei ikinä saisi tuosta päähänsä, että sinun olisi väitetty olleen mukana wgi:ssä ja että niin olisi tarkoituksella valehdeltu.

Itse olet oikein pilkun nussija omien sanomistesi suhteen. Nyt et kuitenkaan tajua itse mitään. Ottaako tosiaan noin kovin ylpeyden päälle. Etkö tajua tuollainen käytöksesi syö sitä vähäistäkin uskottavuutta, jota jollakin sinua kohtaan saattaa olla.

• tee oikein?!
        siis niitä kirjoitti:

lapsia joille "isä ei koskaan tee oikein". Eli purat isääsi kohtaan tuntemaasi katkeruuta täällä. Eikö olisi paljon parempi että menet juttelemaan isäsi kanssa ongelmastasi? Ainoa oikea foorumi on suora rehti keskustelu sen ihmisen kanssa jonka kanssa on ongelma. Ei siitä kannata tehdä ongelmaa muille, se ei auta sinua ja aiheutat pahaa mieltä muillekin.

Ei se ole varkostomarkkinoinnin syy että sinulla ei synkkaa isäsi kanssa. Et sinä tästä panettelusta saa kuin lisää pahaa meltä.

väläytit tyypillisen "olenhirveenälykäs-kunolenälykäs"-tyypin vastauksen.
        Tämän MARSUn isäukko lähti jo varhain vieraisiin naisiin.Pari vuotta riitti ensin uutuudenviehätystä-saihan isäukko(vahinkona tosin) IDENTTISET KAKSOSET-oli kiva esitellä erikoisuutta-jopa ruotsalaisille sukulaisille!!!
        Sitten koitti arki.25-vuotiaan "johtajana" riitti houkutuksia ja naisiakin oli.Firmankin perusti.
        Äidin vanhempien talo meni alta ja moni muukin sukulainen sai kerta toisensa jälkeen osansa.

tultiin aikamiehiksi.Isäukko taas perusti firman!Kenetkä voisi takaajaksi kutsua?.kaikki entiset sukulaiset oli jo käytetty???
        No MARSU 1 oli sopivasti valmistunut teknisestä koulusta-luottotiedot oli siis puhtaat!!!!
        Kunnuianhimoiselle isäukolle kiusaus oli liian suuri!120.000 markan takausvastuu pahti Petrille, kuin MARSUlle illallinen. MARSU2, eli se toinen identtinen kaksonen sai myöskin osansa-lopetti
        masennuksissan firmansa 1995.Ihan kannattavana.

t.Marko Pirttinen

terveisiä Well-Nutrition-päällikölle -Alpo Pirttiselle!!!

• ei liity tähän mitenkään.
        tee oikein?! kirjoitti:

väläytit tyypillisen "olenhirveenälykäs-kunolenälykäs"-tyypin vastauksen.
        Tämän MARSUn isäukko lähti jo varhain vieraisiin naisiin.Pari vuotta riitti ensin uutuudenviehätystä-saihan isäukko(vahinkona tosin) IDENTTISET KAKSOSET-oli kiva esitellä erikoisuutta-jopa ruotsalaisille sukulaisille!!!
        Sitten koitti arki.25-vuotiaan "johtajana" riitti houkutuksia ja naisiakin oli.Firmankin perusti.
        Äidin vanhempien talo meni alta ja moni muukin sukulainen sai kerta toisensa jälkeen osansa.

tultiin aikamiehiksi.Isäukko taas perusti firman!Kenetkä voisi takaajaksi kutsua?.kaikki entiset sukulaiset oli jo käytetty???
        No MARSU 1 oli sopivasti valmistunut teknisestä koulusta-luottotiedot oli siis puhtaat!!!!
        Kunnuianhimoiselle isäukolle kiusaus oli liian suuri!120.000 markan takausvastuu pahti Petrille, kuin MARSUlle illallinen. MARSU2, eli se toinen identtinen kaksonen sai myöskin osansa-lopetti
        masennuksissan firmansa 1995.Ihan kannattavana.

t.Marko Pirttinen

terveisiä Well-Nutrition-päällikölle -Alpo Pirttiselle!!!

Jonka kokainen tavallisella älyllä varustettu tietää...
        ...tietenkin prosointi on eri asia....

t.Marko Pirttinen

• movettajakakkonen

Pitääkö sitä alkaa taas keskustelemaan tosissaan ja alkaa käyttämään pelastajaa ettei viestit katoa bittiavaruuteen?

• movettajakakkonen
    • Jxxx

Well nutritionin sivuilla on nuo koostumukset.

A-vitamiini 800 μg RE 100 %*

Tämä on suositeltava päivittäinen annos. Jos syö normaalisti, ei A-vitamiinia tarvitse ainakaan enää lisää. Well nutritionin vitamiinit tulevat joka päivälle. Käytännössä vitamiineja ei kuitenkaan kannata syödä, koska sillä tavalla saa joka päivä A-vitamiinin yliannostuksen.

• Jakke**

Kyse on A-Vitamiinin esiasteesta eli karoteenista joka ei varastoidu elimistöön. Joten sitä voi aivan huoletta syödä ilman yliannostuksen riskiä.

Suomen ravinto suositukset ovat muutenkin jälkijunassa ja aivan alarajoilla. Nämä määrät ehkäisevät puutos tilojen syntymistä.

Se että kehomme toimisi optimaalisesti tarvitaan huomattavasti enemmän ravintoaineita.

• Jxxx
        Jakke** kirjoitti:

Kyse on A-Vitamiinin esiasteesta eli karoteenista joka ei varastoidu elimistöön. Joten sitä voi aivan huoletta syödä ilman yliannostuksen riskiä.

Suomen ravinto suositukset ovat muutenkin jälkijunassa ja aivan alarajoilla. Nämä määrät ehkäisevät puutos tilojen syntymistä.

Se että kehomme toimisi optimaalisesti tarvitaan huomattavasti enemmän ravintoaineita.

http://wellnutrition.fi/Tuoteseloste.html

Että sitä paljon karoteeni. Rasvaliukoisilla vitamiineilla yliannostus on lähes yhtä paha kuin aliannostus, koska ne kertyvät elimistöön.

• kanta-siakas

Move Networksin "agentit" (edustajat) myyvät tuotetta. Move Networksin perustajat ovat tuomittu Turun käräjäoikeudessa laittomasta pyramidipelistä.

Well Nutritionin tuote on vähintään 2 x kalliimpaa mitä apteekeissa / kaupassa. Tehdessään tilauksen on sitoutunut vähintään 12 kk jaksoon. Tilausta ei voi perua. Asiakaspalveluun soittamisen hinta on melkein 2€ / min (myös jonottaminen maksaa). Well Nutrition toimii vastoin kaikkia reilun pelin sääntöjä vastaan.

Well Nutritionin tarkoitus on lypsää ensisijaisesta edustajia, sen jälkeen asiakkaita.

P.S. Edustajat, koittakaapas lopettaa tilaus. Ei tule onnistumaan, vaikka te olette "avaintekijöitä" ja tulevia menestyjiä. Firma ei piittaa teistä yhtään. Olette ainoastaan maksavia asiakkaita.

• että....

tilauksen peuutusaika pitäisi olla pitempi. Kaksi kolme kuukautta että ehtii kokeilla tuotetta kunnolla. Siltä osin vitamiinikauppa on epäreilua.

• Mikko pa
        että.... kirjoitti:

tilauksen peuutusaika pitäisi olla pitempi. Kaksi kolme kuukautta että ehtii kokeilla tuotetta kunnolla. Siltä osin vitamiinikauppa on epäreilua.

Että jos nyt ihan tosissaan näitä haluaisi kokeilla jostain mielenhäiriöstä johtuvasta syystä, niin miksi pitäisi sitoutua vuodeksi kun kerta kuukausi annokksen voi tilata suoraan storesta ilman mitään sitoumuksia? Tätähän ei tuoda lyhkärissä esille, eipä tietenkään.

• ostaa
        Mikko pa kirjoitti:

Että jos nyt ihan tosissaan näitä haluaisi kokeilla jostain mielenhäiriöstä johtuvasta syystä, niin miksi pitäisi sitoutua vuodeksi kun kerta kuukausi annokksen voi tilata suoraan storesta ilman mitään sitoumuksia? Tätähän ei tuoda lyhkärissä esille, eipä tietenkään.

itse joku paketti a myydä se ensin ja jos asiakas katsoo tarvitsevansa ja tuote sopii asiakkaalle voisi siten tehdä sen tilauksen.Näin se asia toimisi fiksusti.

No tuota, synteettinen vitamiini ei kyllä sovi minulle koskaan, ei apteekista eikä verkostomarkkinoinnin kautta. Ei edes vaikka saisin kokeilupakkauksenkin ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe