Uusi varustelukierre alkanut!

Venäjän presidentti Putin on tänään pitänyt suuren linjapuheen ja todennut uuden asevarustelukierteen maailmassa alkaneen.

Tottahan hän puhuu, uusia aseita kehitellään ja testaillaan jatkuvasti (Suomikin halajaa uudentyyppisiä aseita ja maamiinoille korvikkeita). Naton koneetkin pörräävät Venäjän ympärillä ilmatilaa loukaten. Neuvostoaikoina ne olisi oitis ammuttu alas ja jokunen taidettiin ampuakin, nyt eivät kuitenkaan enää viitsi.

Venäjä ei kuitenkaan aio lähteä mukaan varustelukilpaan, aikoo vaan sen verran kuitenkin vastata haasteeseen, että kehittää muita parempia aseita.

Tietoja sitten löytyy eri lähteistä, mm. STT-REUTERS-AFP-ILTASANOMAT-ILTALEHTI jne.

10

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes kyyrilliset

      aakkoset, jos päätä riittää. Minulta meni aikoinaan viikko niiden omaksumiseen. Olisit eilen jo voinut antaa "hassuille" tiedoksi, että tietolähteenä oli interfax ja se oli käännettävissä enganniksi, siltä seisomalta. Ei millään pahalla,,,,mutta kuitenkin. Siis kyse oli niistä ilmatilan loukkauksista.

      • Minähän laitoin aikani hölmöille naureskeltuani linkin minkä kautta tekstin saa käännettyä englanniksi.

        Antaa hölmöjen huudella, hauskempaa tämä niin on, häpeilevät sitten, kun eivät taaskaan mitään tajunneet.


      • kyllä noin.
        Kairakettu kirjoitti:

        Minähän laitoin aikani hölmöille naureskeltuani linkin minkä kautta tekstin saa käännettyä englanniksi.

        Antaa hölmöjen huudella, hauskempaa tämä niin on, häpeilevät sitten, kun eivät taaskaan mitään tajunneet.

        Interfaxiin he voivat myös ottaa yhteyttä netin kautta jos asian todenperäisyyttä haluavat tarkistaa ja olihan siinä kenraali-eversti nimineen. Hän ei ole res.upseeri, eikä evp, vaan toimessa oleva.


      • arvon:
        kyllä noin. kirjoitti:

        Interfaxiin he voivat myös ottaa yhteyttä netin kautta jos asian todenperäisyyttä haluavat tarkistaa ja olihan siinä kenraali-eversti nimineen. Hän ei ole res.upseeri, eikä evp, vaan toimessa oleva.

        Se on Kenraaliluutnantti.


    • Venäjänkin on

      Vastata torjuakseen Naton ja Ey:n yhteisen politiikan.Joka tähtää koko maailman valloitukseen ja siinä sivulla luonnonrikkauksien hyödyntämiseen,tarkoituksenaan käyttää koko maailman kansoja orjanaan suunnitelmissa olevaa herravaltiota luodessaan.Tälläiseksi nuo haluaisivat koko maailman tulevan,oman "Demogratiansa" varjolla.Maailman jossa vain rikkailla olisi valta,käskyttää ja ohjata koko maailman kansoja.

      • eri-mies

        alkanut tuntua, että Venäjä ja Kiina haluavat juuri sitä samaa, kuin ns. länsimaat. Nousussa on myös Arabimaat ja Intia, kaikilla saatananmoinen kiire varustautua. Luonnonsuojelu on sivuseikka, sillä ostetaan vai tyhmän kansan hyväksyntä ahneudelle.


      • Samainenmies
        eri-mies kirjoitti:

        alkanut tuntua, että Venäjä ja Kiina haluavat juuri sitä samaa, kuin ns. länsimaat. Nousussa on myös Arabimaat ja Intia, kaikilla saatananmoinen kiire varustautua. Luonnonsuojelu on sivuseikka, sillä ostetaan vai tyhmän kansan hyväksyntä ahneudelle.

        No onko odotettavissa piakkoinkin, kun pyssyt ja tykit lisääntyy, niinkuin niitten käyttämistä. Katson taivaalle ja hiljasta on. Vielä.


      • eri-mies
        Samainenmies kirjoitti:

        No onko odotettavissa piakkoinkin, kun pyssyt ja tykit lisääntyy, niinkuin niitten käyttämistä. Katson taivaalle ja hiljasta on. Vielä.

        ja upseerinakin olen evp, joten aivan väärä vastaamaan. Kuitenkin ennen sotaa on varustauduttava, kuten nyt tehdään kaikkialla huolellisesti. "Sota on politiikan jatkamista toisin keinoin" Noin muistista mukaillen Klauzevitsia (nimen kirjoitustakaan en viitsi luntata)


      • Katoppa vaihteeksi
        eri-mies kirjoitti:

        ja upseerinakin olen evp, joten aivan väärä vastaamaan. Kuitenkin ennen sotaa on varustauduttava, kuten nyt tehdään kaikkialla huolellisesti. "Sota on politiikan jatkamista toisin keinoin" Noin muistista mukaillen Klauzevitsia (nimen kirjoitustakaan en viitsi luntata)

        Mitä Raamattu sanoo lopunpäivistä.- Siellä on kaikki ilmoitettu loppuun saakka, meille järjettömille rottanaamoille.


    • ON itseasiassa

      Suunnatonta IDIOTISMIA!- Yksinkertaisesti siitä puuttuu järki ja viisaus.

      Ja se on sitäpaitsi loputon kierre, joka ruokkii itseään, ja on PELKKÄÄ PENIKKATAUTISTEN vastuutonta verorahojen VÄÄRINKÄYTTÖÄ!

      Luulisi venäjälläkin olevan parempia rahankäytön reikiä, kuin polttaa niitä paskapommien suunnitteluun ja saastuttaa luontoa hirveitä määriä, ja vain sen tähe, että pääsevät paukuttelemaan ja uhoamaan pienille naapureilleen, kuinka "mahtava" RYSSII taas kerran kaiken.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe