Adventistit myöntäneet jäävänsä kelkasta

Johan adventistit ovat myöntäneet jäävänsä maan päälle, kun tempaus tulee, koska he väittävät, ettei Jeesus edes tule pilviin tempaamaan kuin varas salaa uskovia pois tästä maailmasta (1 Tes 5:2, 4:17).

Tänne he jäävät keinotekoinen ihmis- eli ellensinetti otsassaan ja niinpä heistä ei enää voi pelastua kuin ne, jotka sattuvat olemaan juutalaisia, sillä pakanoitten aika loppuu tempaukseen (Room 11:25). Sen jälkeen vain israelin sukukunnat voivat pelastua (2 Kor 3:16, Ilm 7:3-8). Ei siinä auta huutaminen, että meidän profeettamme Ellen White oli oikea profeetta ja hän lupasi, että sapatilla pelastuu ja että me olemme ne oikeat israelilaiset ne 144.000.

Siis jos olet juutalaista sukua juuriltasi sinä adventisti, niin silloin voit vielä pelastua niinkuin muutkin juutalaiset, kun huomaat, että uskovat on temmattu. Muilta juna meni jo.

Siispä tulkaa uskoon. Meitä uskovia eivät adventistit eivätkä muutkaan voi vankeinaan pitää, kun Jeesus vetää meidät pilviin kuin varas ja vie meidät taivaaseen.

17

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jolla on juutalaista verta 6,25 prosenttia suoraan alenevassa polvessa?
      Onko "takaportti olemassa"?

      • hirvas

        noteerataan marginaalisia juttuja, on kuulemma melko väljä toleranssi, että odotellaan kaikessa rauhassa.

        Kyllä se lento varmasti sieltä tulee, aikataulusta ei ole tietoa.


    • ylifariseus

      Puhuu lööperiä, sillä noidathan ovat lentäneet luudalla jo aikoja sitten, ja ovat kohta perillä.

      Muut uskovat ovat jääneet tänne pedon vainoihin, ja jotkut heistä joutuvat marttyyreiksi kunnes pedon aika on ohitse, ja Jeesus tullut noutamaan omansa.

      Kyllä Riitallekkin on varattu paikka myöhempään lähetykseen.

    • puppua. Sapattiko

      pääsi sai taas sekaisin vai mikä?

    • Vaikka tähän laitan RAAMATTUA, niin selvähän se,
      että liuta sopuleita rientää vastaamaan:
      puhut omiasi, valehtelet, olet saatana ja opetat
      "salaisen tempauksen" harhaoppia.

      Huuteleeko varas: täältä minä tulen - huomatkaa!??

      TOKI jäljellejäävät havaitsevat tapahtuman, mutta
      Jeesus korostaa sitä, että: valvokaa.
      On typerää väittää, että me protestantit opettaisimme jotain salaista tempausta, vaikka
      pidämmekin kiinni Jeesuksen sanasta "kuin varas
      yöllä".
      Sillä eihän miljoonien ihmisten äkillinen kato
      voi olla salainen siinä meilessä.
      Kaikki opettavat, että se on JULKINEN, eikä muuta
      tietenkään voisikaan opettaa.

      MIKSI SITTEN ADVENTISMISSA VÄITETÄÄN, ETTÄ MUUT
      OPETTAVAT SALAISESTA TEMPAUKSESTA?
      (Siihen osaa parhaiten vastata adventisti itse.)


      Mark. 13:33
      Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.


      - - - - -

      Ilm. 3:3
      Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.

      Ilm. 16:15
      -Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi!

      Matt. 24:42
      Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

      Matt. 25:13
      Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.


      Mark. 13:35
      Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
      Mark. 13:37
      Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
      ".
      Mark. 14:38
      Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
      Luuk. 21:36
      Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."

      • Antti häviää

        palstalta niin toivottavasti silloin on tapahtunut "salainen tempaaminen".


      • väärin. kun Jeesus

        tulee ja tempaa omansa mukaansa, niin muu maailma ei jää tänne ihmettelemään. Heidät TUHOTAAN SIIHEN PAIKKAAN. Sen jälkeen täällä ei ole yhtä ainoaa ihmistä elossa maan päällä.

        Jeesuksen sanat "kuin varas yöllä" ei tarkoita, että seuraavana päivänä joku kummastelisi väkikatoa. Ne tarkoittavat vain ja ainoastaan sitä, että hän tulee yllättäin. Kun se tapahtuu, kaikki näkevät hänet kirkkaudessaan.

        TE vääristelette Raamattua.


      • uskoa.

      • Mutta taidatpa jäädä ihmett...
        väärin. kun Jeesus kirjoitti:

        tulee ja tempaa omansa mukaansa, niin muu maailma ei jää tänne ihmettelemään. Heidät TUHOTAAN SIIHEN PAIKKAAN. Sen jälkeen täällä ei ole yhtä ainoaa ihmistä elossa maan päällä.

        Jeesuksen sanat "kuin varas yöllä" ei tarkoita, että seuraavana päivänä joku kummastelisi väkikatoa. Ne tarkoittavat vain ja ainoastaan sitä, että hän tulee yllättäin. Kun se tapahtuu, kaikki näkevät hänet kirkkaudessaan.

        TE vääristelette Raamattua.

        Onni on:

        Erehdysten tunnustaminen ja totuuden näkeminen.

        Veikkaanpa, että valitset olla onneton?
        Ja tuskinpa uskallat suoda itsellesi
        vapautta lukea Sak 14. lukua kokonaan!
        Sillä silloin Ellen-täti on sinulle hyvin vihainen!!

        Sakarja 14.

        16 Mutta kaikki niiden pakanakansain
        tähteet,

        jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
        17 Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.

        Sakarja 14.

        Sakarja 14:16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan,

        tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
        17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]

        Biblia 1776 -- Sakarja 14:16-17

        16. Ja kaikki jääneet kaikkein pakanain seassa, jotka läksivät Jerusalemia vastaan, menevät joka vuosi kumartamaan Kuningasta, Herraa Zebaotia, ja lehtimajan juhlaa pitämään.
        17. Ja on tapahtuva, että joka maan sukukunnista ei mene ylös Jerusalemiin tätä Kuningasta, Herraa


      • väärin. kun Jeesus kirjoitti:

        tulee ja tempaa omansa mukaansa, niin muu maailma ei jää tänne ihmettelemään. Heidät TUHOTAAN SIIHEN PAIKKAAN. Sen jälkeen täällä ei ole yhtä ainoaa ihmistä elossa maan päällä.

        Jeesuksen sanat "kuin varas yöllä" ei tarkoita, että seuraavana päivänä joku kummastelisi väkikatoa. Ne tarkoittavat vain ja ainoastaan sitä, että hän tulee yllättäin. Kun se tapahtuu, kaikki näkevät hänet kirkkaudessaan.

        TE vääristelette Raamattua.

        Sillä valhettelijat eivät ole valmiustilassa
        seurakunnan ylöstempaukseen. Jeesus ei näet
        tule niin lähelle maata, että voisi, vaikka
        tahtoisi väkisten ottaa kädestä ja nostaa.

        Et siinä valehdellut, että te adventistit
        itse opetatte salaista tempausta - sillä jos
        täällä muka ei kukaan näe, kun pyhät nousevat
        pilviin - niin kovin salaista se on.

        Mutta siinä olet juuttunut kiinni valheen
        raskaaseen myllynkiveen, ettei mukamas kukaan
        jää tänne itkeä pillittämään! Vaan että kaikki
        pelastuvat. Katsopa tätä - eikä ole Mein Kampf
        tai Suuri Taistelu -kirjoista - vaan Raamatusta:

        Ilm. 18:9
        Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun;

        Vai meinaatkos, että ne parkuu tyhjässä ja
        ihmisistä autiossa maassa, josta EGW opettaa?
        Vai päätteletkö, ettei kukaan uskalla nostaa
        päätään, että näkisi Herran kirkkauden tuossa
        pahan tuomion ja hurskaiden voiton hetkessä?

        Matt 24:30
        Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Mutta kristityt opettavat, että tempaus nähdään!!!

        T


      • toteutuu vasta 1000-vuoden
        Mutta taidatpa jäädä ihmett... kirjoitti:

        Onni on:

        Erehdysten tunnustaminen ja totuuden näkeminen.

        Veikkaanpa, että valitset olla onneton?
        Ja tuskinpa uskallat suoda itsellesi
        vapautta lukea Sak 14. lukua kokonaan!
        Sillä silloin Ellen-täti on sinulle hyvin vihainen!!

        Sakarja 14.

        16 Mutta kaikki niiden pakanakansain
        tähteet,

        jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
        17 Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.

        Sakarja 14.

        Sakarja 14:16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan,

        tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
        17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]

        Biblia 1776 -- Sakarja 14:16-17

        16. Ja kaikki jääneet kaikkein pakanain seassa, jotka läksivät Jerusalemia vastaan, menevät joka vuosi kumartamaan Kuningasta, Herraa Zebaotia, ja lehtimajan juhlaa pitämään.
        17. Ja on tapahtuva, että joka maan sukukunnista ei mene ylös Jerusalemiin tätä Kuningasta, Herraa

        ajanjakson lopussa eikä alussa. Luettu on.


      • ja nyt minun
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Sillä valhettelijat eivät ole valmiustilassa
        seurakunnan ylöstempaukseen. Jeesus ei näet
        tule niin lähelle maata, että voisi, vaikka
        tahtoisi väkisten ottaa kädestä ja nostaa.

        Et siinä valehdellut, että te adventistit
        itse opetatte salaista tempausta - sillä jos
        täällä muka ei kukaan näe, kun pyhät nousevat
        pilviin - niin kovin salaista se on.

        Mutta siinä olet juuttunut kiinni valheen
        raskaaseen myllynkiveen, ettei mukamas kukaan
        jää tänne itkeä pillittämään! Vaan että kaikki
        pelastuvat. Katsopa tätä - eikä ole Mein Kampf
        tai Suuri Taistelu -kirjoista - vaan Raamatusta:

        Ilm. 18:9
        Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun;

        Vai meinaatkos, että ne parkuu tyhjässä ja
        ihmisistä autiossa maassa, josta EGW opettaa?
        Vai päätteletkö, ettei kukaan uskalla nostaa
        päätään, että näkisi Herran kirkkauden tuossa
        pahan tuomion ja hurskaiden voiton hetkessä?

        Matt 24:30
        Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Mutta kristityt opettavat, että tempaus nähdään!!!

        T

        sanojani. En hyväksy mitään salaista tempausta ollenkaan. Jeesus tulee näkyvällä tavalla ja tempaus on näkyvä. Siinä ei ole mitään salaista. Sitten ne, jotka jätetään, tuhotaan. 1000 vuoden ajan tämä maa on autio ihmisistä. Sillä sipuli.


    • tulisit uskoon

      ensin.

    • Päinvastoin

      adventistit uskovat, että Jeesus tulee näkyvällä tavalla ja kaikki hänen seuraajansa kaikki Jeesuksen vanhurskauttamat kuolleet nousevat yläilmoihin Herraa vastaan. Jeesus ei silloin tule jalallaankaan astumaan maanpäälle, vaan maa ja kaikki mitä siinä on tuhotaan.

      Jumalattomat eivät nouse ylös kuolleista, vaan heidät herätetään vasta toisessa, jumalattomien ylösnousemuksessa tuhannen vuoden kuluttua.

      Jeesus on omiensä kanssa sen tuhat vuotta taivaassa ja saatana on yksin heitettynä tuhotun maanpäälle tämän tuhannen vuotta olosuhteiden vankina, kun ei voi enää ketään villitä.

      Sitten tuhannen vuoden päästä Jeesus laskeutuu uudessa Jerusalemissa maan päälle tuhannen tuhansinne pyhineen.

      Sitten on jumalattomien haudoista ylösherätys ja he alkavat saatanan kanssa sotia Jeesusta ja pyhiä vastaan, mutta eivät tule voittamaan.

      Lopuksi Jeesus tuhoaa kaikki väärän ja pahan suunsa henkäyksellä ja vanhurskaat perivät maan, jonka Jum ala on ennallistanut uudeksi paratiisiksi.

    • salaa!

      Kun hän tulee, hän herättää haudoissa nukkuvat pyhät ja muuttaa elossa olevat pyhät ja sitten heidät yhdessä temmataan pilviin Herraa vastaan. Samalla jumalattomat tuhotaan ja maa autioituu ihmisistä.

      Koko sinun oppisi salaisista tempauksista ja 7 vuoden vihanajoista tempauksen jälkeen jne on HARHAOPPIA, suoraan saatanasta lähtenyttä eksytystä, jonka demonimöykyn olet kokonaan nielaissut. Voi voi sinua.

    • on yhtä ja samaa

      anti-adventismia. Siitä on evankeliumi kaukana.

    • Raamattu kertoo

      Jäähyväissrukouksessaan syvästi liikuttunut Jeesus rukoili: "Isä, minä tahdon, että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä minä olen. Siellä he näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman luomista" (Joh. 17:24). Jeesus ei jätä niitä, jotka häneen ovat toivonsa panneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe