hei.
olisiko vinkkejä edullisesta ja hyvästä pesulasta Lohjalla tai Nummi-Pusula alueella? olohuoneen matto olisi pesuntarpeessa.
kiitoksia jo etukäteen.
edullinen mattopesula?
7
5817
Vastaukset
- pitäis^^
vain saada halvalla. Sellaista ei ole keksittykään kuin hyvä ja halpa.
Halpaa kun hakee saa tyytyä myös huonoon laatuun ja sitten valitetaan taas silmät soukkana kuluttaja-asiamiehelle. Aina vingutaan hinnasta mistään ei olla valmis maksamaan mitään, köyhät.
Mitäs sotket mattos, elä siistimmin.- wondering
kun asialliseen kysymykseen ei osata vastata asiallisesti.
- oujeah
Mattopesula Justiina Asemanrinteessä on ihan ookoo paikka.
- minna81
kiitoksia. viedäänkin matto sitten sinne. niin juu olen minä kyllä edullista ja silti oikein hyvää pesulaa ennenkin käyttänyt,mutta se jäi muutossa eri paikkakunnalle eli kyllä niitäkin aina löytyy.;D kuten myös niitä missä hinta on kallis ja palvelu surkeaa. tässä siksi lähinnä niistä kokemuksista koetin kysellä ja asiallisestikkin vastattiin.
- vaihtoehto kalliille
On tehdä itse. Vuokraa pätevä pesuri halvalla http://www.verhomatto.fi/rugdoctor ja samalla voit pestä myös sohvasi. Ei tarvitse huuhtoa pesuainetta, pestä vaan. RugDoctorissa kaikki on toisin ja jälki jopa parempi kuin sen ammattilaispaikan jälki. Vuokrakone tuodaan ja haetaan kotoa.
- Anonyymi
ihan oikeinko,mikähän tässä on kustannus,neliömetri vai aika?
- Anonyymi
niin mullaki ois pesun tarpees. justiina on hyvä. se on asemalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123159
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632- 731543
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321535- 231501
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252