musiikki ainakaan ei tee pahaa, muusta en sitten tiedä....
Jos oli (tai on) se "C´est la vie" herkimmästä päästä, niin on tämäkin - ihan se alkuperäinen versio muuten, vuodelta -83:
http://youtube.com/watch?v=6qBui-pG2U4
Kotilaitteilla kuunneltuna tää on yhtä äänimaisemaa.....
Muuten: tuolla alempana kirottiin, kun "Tuntematon numero" tulee puhelimen näytölle.
Eilen kävi mullekin niin, mutta puhelu kesti liki 2 tuntia eikä harmittanut yhtään....
Huomenta kaikille, t. MM.
Pehmeä lasku lauantaihin -
31
1173
Vastaukset
- kbasa
muttei luojan kiitos urkuharmoonista lahtoisin!
tuossa olisi jo elakkeella olevalla rehtorilla tekemista kun pumppaisi aanimaiseman ulos elakkeelle menevasta urkuharmoonista :-)
huomenet vaan tyopoydan aareltaolikin luku sinänsä, mitä kansakoulussa jouduin kuulemaan aamunavauksissa - tosi "harmoonista", tai sitten aivan hanurista.......
Jostain kumman syystä Kitaron - ja vaikka Jean-Michel Jarren (yksi lempparini hänkin) syntikkamusiikki ei kuulosta "synteettiseltä", vaikka paljon koneilla pelataankin. Muttei niiden, vaan musiikin ehdoilla - siinä kait se syy on.....
Kissan korvat herkistyvät muuten tällaista kotona soittaessa - eli diskanttipää saa töitä, kun subbari jää usein melkeinpä työttömäksi.....*huomenta vaan*- kbasa
Man-of-Mystery kirjoitti:
olikin luku sinänsä, mitä kansakoulussa jouduin kuulemaan aamunavauksissa - tosi "harmoonista", tai sitten aivan hanurista.......
Jostain kumman syystä Kitaron - ja vaikka Jean-Michel Jarren (yksi lempparini hänkin) syntikkamusiikki ei kuulosta "synteettiseltä", vaikka paljon koneilla pelataankin. Muttei niiden, vaan musiikin ehdoilla - siinä kait se syy on.....
Kissan korvat herkistyvät muuten tällaista kotona soittaessa - eli diskanttipää saa töitä, kun subbari jää usein melkeinpä työttömäksi.....*huomenta vaan*maistuu tyylista riippumatta, seka kestaa aikaa. itse diggaan kovasti pet shop boysin tavarasta vaikken syntsapopin kuluttaja juuri olekaan.. toinen esimerkki on abba; lahes kaikki biisit kuulostavat hyvilta. omalla kohdallani juuri musikantin/ryhman taitavuus on diggausasteikon ehka ylimpana vaikuttavia tekijoita.
- lasku :::::::::::
voi mennä myös ns. perseelleen, jos töissä kerran räpistelet.
lasku ::::::::::: kirjoitti:
>.....jos töissä kerran räpistelet. <
Kotonahan tässä ollaan........
Tästä, mitä jotkut ns. työkseni luulevat, en saa palkakseni kuin.....*en edes kehtaa sanoa*- kbasa
lasku ::::::::::: kirjoitti:
vapaaehtoisesti taalla ollaan, raps raps
valtion virkaleipa ei vaadi lauantaiaamun kello viiden ylosnousua :-) - kommentilla
>.....jos töissä kerran räpistelet. <
Kotonahan tässä ollaan........
Tästä, mitä jotkut ns. työkseni luulevat, en saa palkakseni kuin.....*en edes kehtaa sanoa*mitään tekoo sun kanssa ja hölmöhän se on joka ilmasiin tekee jos vois palkkaakin saada
ylläoleva musiikkikappale ei tee pahaa-päinvastoin...On kyllä niin tavattoman kaunis instrumentaalisävellys!
Kiitos hienosta kappaleesta ja hyvää huomenta sekä päivää sinnekin päin...80-luvun lopulla kakkosella menneen tv-sarjan "Silkkitie"/"Silk Road" musiikintekijän tuotantoa, ei tähän kyllästy ainakaan meikäläinen.....*jos ei miellytä, niin linkin voipi jättää avaamatta, huom*
Älä mua kiitä - kiitä tuon tekijää....Man-of-Mystery kirjoitti:
80-luvun lopulla kakkosella menneen tv-sarjan "Silkkitie"/"Silk Road" musiikintekijän tuotantoa, ei tähän kyllästy ainakaan meikäläinen.....*jos ei miellytä, niin linkin voipi jättää avaamatta, huom*
Älä mua kiitä - kiitä tuon tekijää....kiitän myös kappaleen tekijää, mutta myös linkittäjälle kuuluu tässä tapauksessa iso kiitos. Itse ainakaan en ollut pitkään aikaan kuullut ko. kappaletta, joten olisin muuten jäänyt vaille juuri tätä upeaa musiikkinautintoa.
Ja linkityksistä olen noin yleisesti ihan samaa mieltä kanssasi; hyvällä maulla valitut linkit ovat loistava tapa tukea viestin painoarvoa ja merkittävyyttä!kallekytäle kirjoitti:
kiitän myös kappaleen tekijää, mutta myös linkittäjälle kuuluu tässä tapauksessa iso kiitos. Itse ainakaan en ollut pitkään aikaan kuullut ko. kappaletta, joten olisin muuten jäänyt vaille juuri tätä upeaa musiikkinautintoa.
Ja linkityksistä olen noin yleisesti ihan samaa mieltä kanssasi; hyvällä maulla valitut linkit ovat loistava tapa tukea viestin painoarvoa ja merkittävyyttä!kyllä mun mielestä linkki OSANA viestiä, sen sisältöä tai sanomaa etc. täydentämässä on OK, pelkkä linkittely taas ei, niin no - musiikkipalstathan ovat erikseen.....
kyllä mun mielestä linkki OSANA viestiä, sen sisältöä tai sanomaa etc. täydentämässä on OK, pelkkä linkittely taas ei, niin no - musiikkipalstathan ovat erikseen.....
...ei se ole keneltäkään pois, jos hyvästä musiikista saa mukavia fiiliksiä. Ja näin huuhaallakin välillä haluaa nauttia siitäkin - osana monipuolista keskustelua.
- hiekkapallo
sinullekin. Laitoin tuonne ylemmäs kuvan omasta aamustani. Joskus se vaan on niin .... :(
siis ei joka aamu, joskus ehkä - tunnelmansa kullakin.
Mulla nyt on nuo omat mitä on - makuasiahan pelkkä musiikki on, mutta silläkin voi kertoa vaikka mitä......
- padme_amidala
tai paremminkin lounasaikaa. Töitähän tässä tehdään (ohessa), se aamun mukavuudesta. Linkki oli hyvä ja rauhoitti vähän kiirusta : )
ei tuo Kitaron äänimaisema voikaan kuin rauhoittaa - ns. "äänimattoakin" joudun joskus kuulemaan olosuhteiden pakosta, mutta se aiheesta tällä kertaa.
- hilda-hymy
huomenta *haukottelee*
Tänä aamuna tapahtui jotain harvinaista. Mä heräsin vasta yhdeksältä.
Mä olen jo tiskannut, ja alottanut siivouksen...
Olenkohan mä kipeä, ei kyllä satu mihinkään.
Olipas mukavan lempeä kappale..kaunis...haukotteleminen muuten.....
Jos muistan oikein toiselta palstalta, niin täällä meitä on kaksi - bengalin omistajaa. Itselläni kolmevuotias ruskeatäplikäs poika, joka "mahtuu joka raosta ja ehtii joka paikkaan...."- hilda-hymy
haukotteleminen muuten.....
Jos muistan oikein toiselta palstalta, niin täällä meitä on kaksi - bengalin omistajaa. Itselläni kolmevuotias ruskeatäplikäs poika, joka "mahtuu joka raosta ja ehtii joka paikkaan...."kahvia, mulla on nyt ihan sen puutostila, siksi kai hhhaaaaaaauuukotuuusss...
Oikein muistit, vanharouva on lihonut, ja voi hyvin, raksut muutettiin, ja vielä seniorilaaduksi...
Ei ole onkelmia, se saa nuoruudenaikaisia hepuleita, ja leikkii...ihanaa että kaikki on hyvin...
- SydisN
Olipa todella kaunista kuunneltavaa! Katselin samalla ikkunasta ulos,kun lumihiutaleet hiljalleen laskeutuu maahan,niin tuntui että menee ihan unen omaiseen tilaan,todella kaunista,Kiitos MM :))
yksi ns. "huono" puoli on - kokemuksesta - se, että joskus kieltämättä tulee unenomainen olo....
Sopii hyvin tuohon "kun lumihiutaleet laskeutuu hiljalleen maahan"-mielikuvaan taustamusiikiksi....
Ole hyvä - vaikka en tuon tekijä olekaan. Hänelle suurin kiitos kuuluu. Arkistoni kätköistä tuonkin löysin, oman mielen sopukoista......*enkä suoraan linkittänyt youtubesta*- SydisN
yksi ns. "huono" puoli on - kokemuksesta - se, että joskus kieltämättä tulee unenomainen olo....
Sopii hyvin tuohon "kun lumihiutaleet laskeutuu hiljalleen maahan"-mielikuvaan taustamusiikiksi....
Ole hyvä - vaikka en tuon tekijä olekaan. Hänelle suurin kiitos kuuluu. Arkistoni kätköistä tuonkin löysin, oman mielen sopukoista......*enkä suoraan linkittänyt youtubesta*toi tila,kun aamun olen touhunnut kotiaskareita pää kolmantena jalkana,rauhoitti kummasti.
On tästä kyseisestä biisistä sanoilla olevaa levyä,muistelen vaan joskus kuulleeni tai sit se oli joku muu? SydisN kirjoitti:
toi tila,kun aamun olen touhunnut kotiaskareita pää kolmantena jalkana,rauhoitti kummasti.
On tästä kyseisestä biisistä sanoilla olevaa levyä,muistelen vaan joskus kuulleeni tai sit se oli joku muu?englanniksi laulettu versio "Caravan", esittäjää en muista - sekä suomeksi tuon on levyttänyt Vainion Juhan tekstillä Katri-Helena "Unten erämaa".
- CharlieChaplin
Mutta tuo arabian kirjoitus...se on jännää...saa siinä opetella tekemään kiekuroita!
- MuisQuu
Mä en yleensä vastaa tuntemattomiin numeroihin..tiedä mikä kauppartsu numeron takana piilee;o))..
Laitan tähän biisin...Edesmenneen huuhaalaisen muistolle. Yksi hänen lempibiiseistään:o)..pelata, jos ei ole satavarma soittajasta......
Muistan kyllä, kuka myös piti Carloksen lattaripitoisesta musiikista - vaikka maestro itse kuuleman mukaan joskus sortuu diivailemaan - saattaa soittaa 10 minuutin soolon selkä yleisöön päin....- MuisQuu
pelata, jos ei ole satavarma soittajasta......
Muistan kyllä, kuka myös piti Carloksen lattaripitoisesta musiikista - vaikka maestro itse kuuleman mukaan joskus sortuu diivailemaan - saattaa soittaa 10 minuutin soolon selkä yleisöön päin....otan hurjan vähän riskejä. Yllätys...yllätys olen hurjan realisti;o))... Realisti, joka kaikesta huolimatta uskoo IHMISEEN:o)
MuisQuu kirjoitti:
otan hurjan vähän riskejä. Yllätys...yllätys olen hurjan realisti;o))... Realisti, joka kaikesta huolimatta uskoo IHMISEEN:o)
usko ihmiseen menee, niin ei hyvä...., toki se taipuu joskus, muttei taitu....
Esim. pieni maa nimeltä Suomi taipui aikanaan, muttei taittunut....*siitä kiitos tosimiehille ja -naisille*
Tuo nyt vaan jostain tupsahti mieleen.......- MuisQuu
usko ihmiseen menee, niin ei hyvä...., toki se taipuu joskus, muttei taitu....
Esim. pieni maa nimeltä Suomi taipui aikanaan, muttei taittunut....*siitä kiitos tosimiehille ja -naisille*
Tuo nyt vaan jostain tupsahti mieleen.......ja tunnollisia...me suomalaiset.
Meitä väitetään maailmalla myöskin luotettaviksi. Varmasti näin onkin.
Totta, kiitos Heille, joille se kuuluu :o))...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450