paljastuksia

january 2007

OSA 1: JANUARY 2007

- Jackie on huolestunut Nickin sessioista Taylorin kanssa. Taylor heijastaa omaa menneisyyttään Nickin menneisyyteen. Stephanie haluaa käyttää Jackien menneisyyttä tätä vastaan. Jackie anoo Nickin anteeksiantoa. Kapteeni Kramer ilmestyy tapaamaan Jackieta. Elikäs tää Kapteeni Kramer on Nickin isäukko...
- Amber surffailee netissä etsien informaatiota. Mitähän lie mielessä?
- Taylor kertoo Stephanielle, ettei ole tämän ystävä koska Stephanie paljasti julkisesti Jackien olevan hutsu. Eric on raivoissaan Stephanien toimista. Brooke ihmettelee, josko Taylor on lähentymässä liikaa Nickin kanssa. Jackie on yllättynyt Ericin ystävällisyydestä. Stephanie pyytää Pamia pitämään Jackien erossa Ericistä.
- Thornella on sydämellinen keskustelu Allien kanssa. Thorne yrittää saada Allien vakuutetuksi siitä, että Thorne ja Taylor kuuluvat yhteen.
- Shane vierailee Ridgen luona. Eikä se tiedä jatkossakaan kyllä hyvää...
- Nick kertoo Bridgetille terapiastaan. Nick lohduttaa Tayloria. Näille kehittyy ilmeisesti suhde...
- Ridge kosii Brookea! (ääliö!!! eí se sua halua!!!!)
- Taylor varoittaa Nickiä Forrestereista. Nick tarjoutuu ostamaan Arthurin firman. Kuka lie Arthur...
- Jackie pujahtaa Ericin vaahtokylpyyn. LOL.
- Rick palaa kotiin meriltä. Wohoo!!! Esittää nyt jatkossa Päivien viemän Brady. (Kyle Lowder)
- Phoebella on mekonsovitus. Siitä kai tulee malli...
- Michael kertoo Laurenille, että Sheila on elossa. Laurenilla pyörivät kaikenlaiset tunteet mielessä. Sheila ei kuole kyllä koskaan!!
- Nick kertoo Stormille suunnitelmastaan. Mikä suunnitelma?
- Eric vakuuttelee Pamin jäämään. Stephanie palaa kotiin. Ja löytää Ericin Pamin käsittelystä....
- Taylor on musertunut kun Thorne lopettaa heidän suhteensa. Onneks lopetti...karsee pari...mun mielestä Ticky sopii paljon paremmin yhteen..
- Rick laulaa "Unforgettable" biisin Ridgelle ja Brookelle...sais kyl jättää laulamatta. Karsee vinkuintiaani!
- Sheila kohtaa kasvokkain Taylorin! Sheilalla siis Taylorin kasvot....

jatkuu osassa 2

2

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stephanie-fani

      tarkoitatko siis jaksoja jotka on nähty amerikoissa 2007 tammikuussa eli siis jotka me nähdään tänä vuonna.onko totta että sheila,lauren ja amber nähdään meillä lähiaikoina vai oliko nuo vain oma keksimiäsi?!

    • horenve

      todella mielenkiintoista....EVVK,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe