asiattomia aloituksia

Poistin äsken 15 asiatonta aloitusta, jotka oli tehty 45 minuutin sisällä, joissa oli 2-4 sanaa otsikot oli mm. Lupi,Lupi, Ovelta, Lähden, Nyt, Savossa jne.... sinulle joka aloitat asiattoman aloituksen toistuvasti niin, sinä, et varmaankaan tiedä Suomi24 säännöissä sanotaan, että:

Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista.

Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.

Tässä säännöt:

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Ethän häiritse enää muita kirjoittajia asiattomilla aloituksilla, jos vielä jatkat nyt tai myöhemmin niin alan tekemään ilmoitusta häirinnästä!

10

1528

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi eijs

Abua abua nyt suomi24 jäljittää ihmiziä, soittakaa intarweb polliisit ;D

• voi eijs

Jos seuraatte noita spämmejä/monta kertaa postituksia. Miksi ette ole bannanneet sitä ihme sherwuudi/hallelujah ihmistä joka pastee kokoajan samoja puheenvuoroja putkeen joka päivä?

• ei ole

verkostomarkkinointia? Olen ollut capitassa kauan ja mun mielestä se on puhdasta valuutta kauppaa. Itse reidaan capitan sivulla ja sillä ei ole mitään tekemistä verkostomarkkinoinin kanssa. Uralin siirtäsitkö kaikki capitan jutut valuutta osatolle.

• huijauslafka

Pelkkä ponzi-huijaus se on.

• sitten siirtää
        huijauslafka kirjoitti:

Pelkkä ponzi-huijaus se on.

huijaukset ja ponzit sivustolle.

• titityy.

Jäljitäppäs mun IP osote ku mulla on vaihtuva ip osote ja yhteys nebulan servun kautta, niin jäljitäppäs vaan.. HAHAHAHA. Nebula varmaan luovuttaa teille lokitiedot. HAHAHAHAA

• ennen....

Eiköhän massapostaaminen ole sama kuin tietoliikenteen häirintä.
        Seriffi ei sun ip:tä jäljitä eikä kukaan muukaan suolella.
        Se on sedät, jotka sen sitten rikosilmoituksen jälkeen tekee :)

• titityy.
        ennen.... kirjoitti:

Eiköhän massapostaaminen ole sama kuin tietoliikenteen häirintä.
        Seriffi ei sun ip:tä jäljitä eikä kukaan muukaan suolella.
        Se on sedät, jotka sen sitten rikosilmoituksen jälkeen tekee :)

No tää on firman kone ja tääl on joku 100 konetta, et siitä vaan arvuuttelemaan kenen koneelta yhteys on otettu. Suomi24:än sivuilla ei oo ees mitään kunnollista selainseurantaa nii aika heikolta näyttää toi jäljittäminen.

• poisteltu

Paljon paremmin on turhien aloitusten poistaminen toiminut nykyään; kiitos uuden sheriffin?
      Ihan hyvää työtä. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      77
      2473
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      495
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe