asiattomia aloituksia

Poistin äsken 15 asiatonta aloitusta, jotka oli tehty 45 minuutin sisällä, joissa oli 2-4 sanaa otsikot oli mm. Lupi,Lupi, Ovelta, Lähden, Nyt, Savossa jne.... sinulle joka aloitat asiattoman aloituksen toistuvasti niin, sinä, et varmaankaan tiedä Suomi24 säännöissä sanotaan, että:

Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista.

Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.

Tässä säännöt:

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Ethän häiritse enää muita kirjoittajia asiattomilla aloituksilla, jos vielä jatkat nyt tai myöhemmin niin alan tekemään ilmoitusta häirinnästä!

10

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi eijs

Abua abua nyt suomi24 jäljittää ihmiziä, soittakaa intarweb polliisit ;D

• voi eijs

Jos seuraatte noita spämmejä/monta kertaa postituksia. Miksi ette ole bannanneet sitä ihme sherwuudi/hallelujah ihmistä joka pastee kokoajan samoja puheenvuoroja putkeen joka päivä?

• ei ole

verkostomarkkinointia? Olen ollut capitassa kauan ja mun mielestä se on puhdasta valuutta kauppaa. Itse reidaan capitan sivulla ja sillä ei ole mitään tekemistä verkostomarkkinoinin kanssa. Uralin siirtäsitkö kaikki capitan jutut valuutta osatolle.

• huijauslafka

Pelkkä ponzi-huijaus se on.

• sitten siirtää
        huijauslafka kirjoitti:

Pelkkä ponzi-huijaus se on.

huijaukset ja ponzit sivustolle.

• titityy.

Jäljitäppäs mun IP osote ku mulla on vaihtuva ip osote ja yhteys nebulan servun kautta, niin jäljitäppäs vaan.. HAHAHAHA. Nebula varmaan luovuttaa teille lokitiedot. HAHAHAHAA

• ennen....

Eiköhän massapostaaminen ole sama kuin tietoliikenteen häirintä.
        Seriffi ei sun ip:tä jäljitä eikä kukaan muukaan suolella.
        Se on sedät, jotka sen sitten rikosilmoituksen jälkeen tekee :)

• titityy.
        ennen.... kirjoitti:

Eiköhän massapostaaminen ole sama kuin tietoliikenteen häirintä.
        Seriffi ei sun ip:tä jäljitä eikä kukaan muukaan suolella.
        Se on sedät, jotka sen sitten rikosilmoituksen jälkeen tekee :)

No tää on firman kone ja tääl on joku 100 konetta, et siitä vaan arvuuttelemaan kenen koneelta yhteys on otettu. Suomi24:än sivuilla ei oo ees mitään kunnollista selainseurantaa nii aika heikolta näyttää toi jäljittäminen.

• poisteltu

Paljon paremmin on turhien aloitusten poistaminen toiminut nykyään; kiitos uuden sheriffin?
      Ihan hyvää työtä. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      201
      4347
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3253
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2138
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1790
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1015
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      941
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      908
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    Aihe