Hei.
Miten paypalille laitetaan rahaa omalta tililta? Entä olen kuullut että paypalin kautta voi maksaa pankkikortilla.
Itselläni visa electron.
Kiitos.
Paypal accountilla maksu
9
1256
Vastaukset
- Maksumies
Suomalaiselta pankkitililtä sinne ei voi laittaa rahaa.
Kortilla voi maksaa suoraan ostoksia PayPalin avulla. Visa Electronin toimivuus riippuu pankistasi.
Mm. Sampo Pankin Visa Electron toimii, mutta Nordean Visa Electronin toimivuus on käsittääkseni hieman epävarmaa.
OP-Visa Electron ei vielä toimi, mutta tähän on tulossa muutos.
S-Pankin Visa Debit kuulemma toimii.- tieroton
Koskakohan mahdollisesti OP muutos tulee?
Miten electronilla maksu paypalin kautta toimii, siis ihan tarkalleen ottaen? - Maksumies
tieroton kirjoitti:
Koskakohan mahdollisesti OP muutos tulee?
Miten electronilla maksu paypalin kautta toimii, siis ihan tarkalleen ottaen?OP:n mukaan muutoksen toteuttaminen voi kestää muutamia kuukausia.
Electronilla PayPalin käyttäminen sujuu kuten millä tahansa Visalla. Eli maksu veloitetaan kortilta (tehdään katevaraus pankkitililtä) ja se menee PayPal-tilin kautta heti myyjälle. Eli jos vaan makselee ostoksiaan, eikä vastaanota rahaa PayPalin kautta, niin PayPal-tilin saldo pysyy 0 eurossa, rahat menee aina suoraan kortilta.
Tarkemmat ohjeet kortin lisäämiseen ja verifiointiin täällä. Mutta OP:n Electron ei siis tosiaan vielä toimi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000032670584 - s
Maksumies kirjoitti:
OP:n mukaan muutoksen toteuttaminen voi kestää muutamia kuukausia.
Electronilla PayPalin käyttäminen sujuu kuten millä tahansa Visalla. Eli maksu veloitetaan kortilta (tehdään katevaraus pankkitililtä) ja se menee PayPal-tilin kautta heti myyjälle. Eli jos vaan makselee ostoksiaan, eikä vastaanota rahaa PayPalin kautta, niin PayPal-tilin saldo pysyy 0 eurossa, rahat menee aina suoraan kortilta.
Tarkemmat ohjeet kortin lisäämiseen ja verifiointiin täällä. Mutta OP:n Electron ei siis tosiaan vielä toimi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000032670584Jos on Pankki kortti "Visa Electron" toimiiko kun laitaa Paypal- tiliin rahaa?
- iiromielinen
s kirjoitti:
Jos on Pankki kortti "Visa Electron" toimiiko kun laitaa Paypal- tiliin rahaa?
Handelsin VE:llä mutta nyt sitten onneksi voi siirtää suomalaiselta pankkitililtä rahaa PayPal-tilille, kuten moni tietääkin.
Merkittävä parannus -PayPalilta tulee sähköpostitse tieto ,kun raha on siellä ," You have topped up your PP account.."
- Nordea stana :)
Tullut ostettua E-Baystä mutta ei nyt onnistu jostain syystä sillä maksaminen.......
- halomies
joo mieki tein paypal accountin, käytän nordean visa electronia. Seurasin paypalin sivulta löytyviä ohjeita ja siirsin nordean verkkopankin kautta rahaa sinne viime perjantaina. Raha ei vieläkään näy siellä mun paypal tilillä!! toivottavasti en nyt kämmäny jotain kriittistä ja rahat hukkunu johonkin ikuisuuteen :(
Vastaus: Sinun ei tarvitse siirtää paypaliin senttiäkään rahaa. Jos esim ebayssa ostat jotain, niin linkkaa paypal tilisi ebay tiliisi (ebaysta asetukset jne.) ja raha höyläytyy suoraan tilitäsi.
Itse tosiaan tein ton virheen että siirsin paypaliin rahaa vaikka ei olis tarvinu.- avuton_aina
Moi.
voisitko vielä tarkentaa miten voi maksaa suoraan ebayn sivulle eikä tarvii laittaa paypalin kauttaa rahaa.
mä kans tein ton vieheen että yritin laittaa sinne rahaa mut pay palin saldo on vieläkin nollilla.
toivottavasti ei käyny mitenkään pahasti ja rahat hukkunu jonnekkin =(
Ostin ensimmäistä kertaa ebaysta ja oon vähän avuton ton paypalin suhteen... - anonymmmmmmmmmm
avuton_aina kirjoitti:
Moi.
voisitko vielä tarkentaa miten voi maksaa suoraan ebayn sivulle eikä tarvii laittaa paypalin kauttaa rahaa.
mä kans tein ton vieheen että yritin laittaa sinne rahaa mut pay palin saldo on vieläkin nollilla.
toivottavasti ei käyny mitenkään pahasti ja rahat hukkunu jonnekkin =(
Ostin ensimmäistä kertaa ebaysta ja oon vähän avuton ton paypalin suhteen...ebay tuotteissa "pay now" nappula.. sitä seuraamalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171