Paypal accountilla maksu

tieroton

Hei.

Miten paypalille laitetaan rahaa omalta tililta? Entä olen kuullut että paypalin kautta voi maksaa pankkikortilla.

Itselläni visa electron.

Kiitos.

9

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksumies

      Suomalaiselta pankkitililtä sinne ei voi laittaa rahaa.

      Kortilla voi maksaa suoraan ostoksia PayPalin avulla. Visa Electronin toimivuus riippuu pankistasi.

      Mm. Sampo Pankin Visa Electron toimii, mutta Nordean Visa Electronin toimivuus on käsittääkseni hieman epävarmaa.

      OP-Visa Electron ei vielä toimi, mutta tähän on tulossa muutos.

      S-Pankin Visa Debit kuulemma toimii.

      • tieroton

        Koskakohan mahdollisesti OP muutos tulee?

        Miten electronilla maksu paypalin kautta toimii, siis ihan tarkalleen ottaen?


      • Maksumies
        tieroton kirjoitti:

        Koskakohan mahdollisesti OP muutos tulee?

        Miten electronilla maksu paypalin kautta toimii, siis ihan tarkalleen ottaen?

        OP:n mukaan muutoksen toteuttaminen voi kestää muutamia kuukausia.

        Electronilla PayPalin käyttäminen sujuu kuten millä tahansa Visalla. Eli maksu veloitetaan kortilta (tehdään katevaraus pankkitililtä) ja se menee PayPal-tilin kautta heti myyjälle. Eli jos vaan makselee ostoksiaan, eikä vastaanota rahaa PayPalin kautta, niin PayPal-tilin saldo pysyy 0 eurossa, rahat menee aina suoraan kortilta.

        Tarkemmat ohjeet kortin lisäämiseen ja verifiointiin täällä. Mutta OP:n Electron ei siis tosiaan vielä toimi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000032670584


      • s
        Maksumies kirjoitti:

        OP:n mukaan muutoksen toteuttaminen voi kestää muutamia kuukausia.

        Electronilla PayPalin käyttäminen sujuu kuten millä tahansa Visalla. Eli maksu veloitetaan kortilta (tehdään katevaraus pankkitililtä) ja se menee PayPal-tilin kautta heti myyjälle. Eli jos vaan makselee ostoksiaan, eikä vastaanota rahaa PayPalin kautta, niin PayPal-tilin saldo pysyy 0 eurossa, rahat menee aina suoraan kortilta.

        Tarkemmat ohjeet kortin lisäämiseen ja verifiointiin täällä. Mutta OP:n Electron ei siis tosiaan vielä toimi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000032670584

        Jos on Pankki kortti "Visa Electron" toimiiko kun laitaa Paypal- tiliin rahaa?


      • iiromielinen
        s kirjoitti:

        Jos on Pankki kortti "Visa Electron" toimiiko kun laitaa Paypal- tiliin rahaa?

        Handelsin VE:llä mutta nyt sitten onneksi voi siirtää suomalaiselta pankkitililtä rahaa PayPal-tilille, kuten moni tietääkin.
        Merkittävä parannus -PayPalilta tulee sähköpostitse tieto ,kun raha on siellä ," You have topped up your PP account.."


    • Nordea stana :)

      Tullut ostettua E-Baystä mutta ei nyt onnistu jostain syystä sillä maksaminen.......

    • halomies

      joo mieki tein paypal accountin, käytän nordean visa electronia. Seurasin paypalin sivulta löytyviä ohjeita ja siirsin nordean verkkopankin kautta rahaa sinne viime perjantaina. Raha ei vieläkään näy siellä mun paypal tilillä!! toivottavasti en nyt kämmäny jotain kriittistä ja rahat hukkunu johonkin ikuisuuteen :(

      Vastaus: Sinun ei tarvitse siirtää paypaliin senttiäkään rahaa. Jos esim ebayssa ostat jotain, niin linkkaa paypal tilisi ebay tiliisi (ebaysta asetukset jne.) ja raha höyläytyy suoraan tilitäsi.

      Itse tosiaan tein ton virheen että siirsin paypaliin rahaa vaikka ei olis tarvinu.

      • avuton_aina

        Moi.

        voisitko vielä tarkentaa miten voi maksaa suoraan ebayn sivulle eikä tarvii laittaa paypalin kauttaa rahaa.
        mä kans tein ton vieheen että yritin laittaa sinne rahaa mut pay palin saldo on vieläkin nollilla.
        toivottavasti ei käyny mitenkään pahasti ja rahat hukkunu jonnekkin =(
        Ostin ensimmäistä kertaa ebaysta ja oon vähän avuton ton paypalin suhteen...


      • anonymmmmmmmmmm
        avuton_aina kirjoitti:

        Moi.

        voisitko vielä tarkentaa miten voi maksaa suoraan ebayn sivulle eikä tarvii laittaa paypalin kauttaa rahaa.
        mä kans tein ton vieheen että yritin laittaa sinne rahaa mut pay palin saldo on vieläkin nollilla.
        toivottavasti ei käyny mitenkään pahasti ja rahat hukkunu jonnekkin =(
        Ostin ensimmäistä kertaa ebaysta ja oon vähän avuton ton paypalin suhteen...

        ebay tuotteissa "pay now" nappula.. sitä seuraamalla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe