Hei.
Miten paypalille laitetaan rahaa omalta tililta? Entä olen kuullut että paypalin kautta voi maksaa pankkikortilla.
Itselläni visa electron.
Kiitos.
Paypal accountilla maksu
9
1289
Vastaukset
- Maksumies
Suomalaiselta pankkitililtä sinne ei voi laittaa rahaa.
Kortilla voi maksaa suoraan ostoksia PayPalin avulla. Visa Electronin toimivuus riippuu pankistasi.
Mm. Sampo Pankin Visa Electron toimii, mutta Nordean Visa Electronin toimivuus on käsittääkseni hieman epävarmaa.
OP-Visa Electron ei vielä toimi, mutta tähän on tulossa muutos.
S-Pankin Visa Debit kuulemma toimii.- tieroton
Koskakohan mahdollisesti OP muutos tulee?
Miten electronilla maksu paypalin kautta toimii, siis ihan tarkalleen ottaen? - Maksumies
tieroton kirjoitti:
Koskakohan mahdollisesti OP muutos tulee?
Miten electronilla maksu paypalin kautta toimii, siis ihan tarkalleen ottaen?OP:n mukaan muutoksen toteuttaminen voi kestää muutamia kuukausia.
Electronilla PayPalin käyttäminen sujuu kuten millä tahansa Visalla. Eli maksu veloitetaan kortilta (tehdään katevaraus pankkitililtä) ja se menee PayPal-tilin kautta heti myyjälle. Eli jos vaan makselee ostoksiaan, eikä vastaanota rahaa PayPalin kautta, niin PayPal-tilin saldo pysyy 0 eurossa, rahat menee aina suoraan kortilta.
Tarkemmat ohjeet kortin lisäämiseen ja verifiointiin täällä. Mutta OP:n Electron ei siis tosiaan vielä toimi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000032670584 - s
Maksumies kirjoitti:
OP:n mukaan muutoksen toteuttaminen voi kestää muutamia kuukausia.
Electronilla PayPalin käyttäminen sujuu kuten millä tahansa Visalla. Eli maksu veloitetaan kortilta (tehdään katevaraus pankkitililtä) ja se menee PayPal-tilin kautta heti myyjälle. Eli jos vaan makselee ostoksiaan, eikä vastaanota rahaa PayPalin kautta, niin PayPal-tilin saldo pysyy 0 eurossa, rahat menee aina suoraan kortilta.
Tarkemmat ohjeet kortin lisäämiseen ja verifiointiin täällä. Mutta OP:n Electron ei siis tosiaan vielä toimi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=22000000032670584Jos on Pankki kortti "Visa Electron" toimiiko kun laitaa Paypal- tiliin rahaa?
- iiromielinen
s kirjoitti:
Jos on Pankki kortti "Visa Electron" toimiiko kun laitaa Paypal- tiliin rahaa?
Handelsin VE:llä mutta nyt sitten onneksi voi siirtää suomalaiselta pankkitililtä rahaa PayPal-tilille, kuten moni tietääkin.
Merkittävä parannus -PayPalilta tulee sähköpostitse tieto ,kun raha on siellä ," You have topped up your PP account.."
- Nordea stana :)
Tullut ostettua E-Baystä mutta ei nyt onnistu jostain syystä sillä maksaminen.......
- halomies
joo mieki tein paypal accountin, käytän nordean visa electronia. Seurasin paypalin sivulta löytyviä ohjeita ja siirsin nordean verkkopankin kautta rahaa sinne viime perjantaina. Raha ei vieläkään näy siellä mun paypal tilillä!! toivottavasti en nyt kämmäny jotain kriittistä ja rahat hukkunu johonkin ikuisuuteen :(
Vastaus: Sinun ei tarvitse siirtää paypaliin senttiäkään rahaa. Jos esim ebayssa ostat jotain, niin linkkaa paypal tilisi ebay tiliisi (ebaysta asetukset jne.) ja raha höyläytyy suoraan tilitäsi.
Itse tosiaan tein ton virheen että siirsin paypaliin rahaa vaikka ei olis tarvinu.- avuton_aina
Moi.
voisitko vielä tarkentaa miten voi maksaa suoraan ebayn sivulle eikä tarvii laittaa paypalin kauttaa rahaa.
mä kans tein ton vieheen että yritin laittaa sinne rahaa mut pay palin saldo on vieläkin nollilla.
toivottavasti ei käyny mitenkään pahasti ja rahat hukkunu jonnekkin =(
Ostin ensimmäistä kertaa ebaysta ja oon vähän avuton ton paypalin suhteen... - anonymmmmmmmmmm
avuton_aina kirjoitti:
Moi.
voisitko vielä tarkentaa miten voi maksaa suoraan ebayn sivulle eikä tarvii laittaa paypalin kauttaa rahaa.
mä kans tein ton vieheen että yritin laittaa sinne rahaa mut pay palin saldo on vieläkin nollilla.
toivottavasti ei käyny mitenkään pahasti ja rahat hukkunu jonnekkin =(
Ostin ensimmäistä kertaa ebaysta ja oon vähän avuton ton paypalin suhteen...ebay tuotteissa "pay now" nappula.. sitä seuraamalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419