Mihinkä se Bree hävis? Jäi kattomatta joskus niin en nyt tiiä mihin se hävis?
Missä Bree?
6
1460
Vastaukset
- Tosielämä sotki
Breen näyttelijä Marcia Cross oli kolmoskautta kuvattaessa raskaana. Alkukuvaukset pystyttiin hoitamaan niin, että Bree istui, tai makasi sängyssä, tai piti kukkapuskaa sylissään vatsan edessä. Muutaman kerran käytettiin myös sijaisnäyttelijää (takaa ja kauempaa kuvatuissa kohtauksissa).
Kuvausten edetessä Marcia Cross joutui lääkärin määräyksestä lepäämään, eli hänen story linensa sidottiin loppuun noin jakson 15 tienoilla, ja Bree miehineen ja lapsineen lähti lomalle Eurooppaan (jossain vaiheessa mainitsivat että hän on Alpeilla). Heitä ei enää näy kolmoskauden jaksoissa, mutta neloskaudella Bree on jälkeen mukana.- Bree.
Kyllä näkyy Bree kolmoskaudella ihan viimeisimmissä jaksoissa. Tulee siis "häämatkaltaan" takaisin. Nähty on nuo jaksot!
- Tosielämä sotki
Bree. kirjoitti:
Kyllä näkyy Bree kolmoskaudella ihan viimeisimmissä jaksoissa. Tulee siis "häämatkaltaan" takaisin. Nähty on nuo jaksot!
Kiitos selvennyksestä. Minulla on vielä kaksi jaksoa kolmoskautta katsomatta (latasin ne kyllä, mutta en sitten koskaan ehtinyt katsoa, niin että nyt olen katsonut ihan asuinmaani telkkarin tahdissa vaan).
Marcia Cross sai siis lapsensa ennen kuin kauden kuvaukset päättyivät? Vai oliko vielä raskaana, ja se peitettiin noissa kauden viimeisissä jaksoissa? - mä vaan
Tosielämä sotki kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä. Minulla on vielä kaksi jaksoa kolmoskautta katsomatta (latasin ne kyllä, mutta en sitten koskaan ehtinyt katsoa, niin että nyt olen katsonut ihan asuinmaani telkkarin tahdissa vaan).
Marcia Cross sai siis lapsensa ennen kuin kauden kuvaukset päättyivät? Vai oliko vielä raskaana, ja se peitettiin noissa kauden viimeisissä jaksoissa?Kiitti vastanneille. Tänään ne sanokin että Sveitsin Alpeilla. En tiennykkään et ne meni häämatkalle :)
- ....
Tosielämä sotki kirjoitti:
Marcia Cross sai siis lapsensa ennen kuin kauden kuvaukset päättyivät? Vai oliko vielä raskaana, ja se peitettiin noissa kauden viimeisissä jaksoissa?Joo, siis kolmoskauden viimeisessä jaksossa Bree tulee takaisin. Ja enpä viitsi sanoa tuosta vauva-asiasta mitään, kun on niin huvittava juttu! Pian näette ;)
- eslkjlkj
Tosiaan, missä ihmeessä Bree on ollut jo vaikka kuinka kauan? Lähtivätkö koko perheen kanssa johonkin vai mitä kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976