Mihinkä se Bree hävis? Jäi kattomatta joskus niin en nyt tiiä mihin se hävis?
Missä Bree?
6
1481
Vastaukset
- Tosielämä sotki
Breen näyttelijä Marcia Cross oli kolmoskautta kuvattaessa raskaana. Alkukuvaukset pystyttiin hoitamaan niin, että Bree istui, tai makasi sängyssä, tai piti kukkapuskaa sylissään vatsan edessä. Muutaman kerran käytettiin myös sijaisnäyttelijää (takaa ja kauempaa kuvatuissa kohtauksissa).
Kuvausten edetessä Marcia Cross joutui lääkärin määräyksestä lepäämään, eli hänen story linensa sidottiin loppuun noin jakson 15 tienoilla, ja Bree miehineen ja lapsineen lähti lomalle Eurooppaan (jossain vaiheessa mainitsivat että hän on Alpeilla). Heitä ei enää näy kolmoskauden jaksoissa, mutta neloskaudella Bree on jälkeen mukana.- Bree.
Kyllä näkyy Bree kolmoskaudella ihan viimeisimmissä jaksoissa. Tulee siis "häämatkaltaan" takaisin. Nähty on nuo jaksot!
- Tosielämä sotki
Bree. kirjoitti:
Kyllä näkyy Bree kolmoskaudella ihan viimeisimmissä jaksoissa. Tulee siis "häämatkaltaan" takaisin. Nähty on nuo jaksot!
Kiitos selvennyksestä. Minulla on vielä kaksi jaksoa kolmoskautta katsomatta (latasin ne kyllä, mutta en sitten koskaan ehtinyt katsoa, niin että nyt olen katsonut ihan asuinmaani telkkarin tahdissa vaan).
Marcia Cross sai siis lapsensa ennen kuin kauden kuvaukset päättyivät? Vai oliko vielä raskaana, ja se peitettiin noissa kauden viimeisissä jaksoissa? - mä vaan
Tosielämä sotki kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä. Minulla on vielä kaksi jaksoa kolmoskautta katsomatta (latasin ne kyllä, mutta en sitten koskaan ehtinyt katsoa, niin että nyt olen katsonut ihan asuinmaani telkkarin tahdissa vaan).
Marcia Cross sai siis lapsensa ennen kuin kauden kuvaukset päättyivät? Vai oliko vielä raskaana, ja se peitettiin noissa kauden viimeisissä jaksoissa?Kiitti vastanneille. Tänään ne sanokin että Sveitsin Alpeilla. En tiennykkään et ne meni häämatkalle :)
- ....
Tosielämä sotki kirjoitti:
Marcia Cross sai siis lapsensa ennen kuin kauden kuvaukset päättyivät? Vai oliko vielä raskaana, ja se peitettiin noissa kauden viimeisissä jaksoissa?Joo, siis kolmoskauden viimeisessä jaksossa Bree tulee takaisin. Ja enpä viitsi sanoa tuosta vauva-asiasta mitään, kun on niin huvittava juttu! Pian näette ;)
- eslkjlkj
Tosiaan, missä ihmeessä Bree on ollut jo vaikka kuinka kauan? Lähtivätkö koko perheen kanssa johonkin vai mitä kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471510Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86980
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157871Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866- 54824