KILPAILU 10.2.2008

M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

Iltaa kaikille. Kilpailu viesti tänään näin myöhään, paluu Helsingistä kotiin otti hiukan aikaa. :) Mutta tässä tilanne eilisen jälkeen ei siis huomioitu tämänpäiväisiä vetoja tässä taulukossa kuin muutama.

Kilpailija   Kassa
13. Payday   3320,3
47. Bethoven   3220
22. eversti-dolin   3150
16. jorkayeff82   2874
8. BlueWorld   1597
24. Limbo-Rally...   1458,3
1. M.a..n.c.h.e.s.t.e.r   1235
42. raulix   1176,5
10. Veto-Expertti   1132,5
3. taavetti2   1009
49. pelihemmo84   1000,25
15. CGA   1000
40. Advisor   960
4. H.V.T.A   895,2
29. puolijuoksu   825,8
44. Niqe92   750
2. Tiedemiäs   713,5
5. C.Kunitz   600
33. Santeri.Olli.Ilmari   600
18. Pelitietäjä   600
14. seppo.soi   500
7. teuzka83   474,5
12. tommy05   400
43. pitkämiinus   300
46. piparisirpa   270
11. DanMahowny   185,5
26. ProssaPete   118,4
9. P.Tupuna   51
38. Isokunkku   50
20. ROPS   0

Mutta jatketaan tähän poimin sepon viestistä muut.

24

1825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bethoven

      Ei hätiä mitiä..sain saldokseni 3120! Olenko oikeassa?

      • seppo.soi

        Avasin kilpailun liian aikaisin ja noitahan ei voi missään tapauksessa hyväksyä vedoiksi!
        :=)
        Seppo


      • M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

        Oli yksi satanen lyömättä. :)


    • Eilisestä Ottawan voitosta tulleet pelimerkit uupuvat?!

      Kai ton Sepon avaaman ketjun vedot hyväksytään mukaan skabaan?

      • M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

        Sekin on nyt korjattu. :)


    • H.V.T.A

      Lasketaanko noi sepon viestiin laitetut vedot vai ei? Kiinnostais tietää vaan että pistänkö uutta peliä.

      • M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

        Kyllä ne laskin kun toi oman viestin laittaminen keskti. Paras tapa on kuitenkin jatkaa edellisen päivän viestiin.


    • H.V.T.A

      PAF

      Washington-New York Rangers 2 2,75
      Pittsburgh-Philadelphia 1 2,50
      Detroit-Anaheim 2 3,20

      Panos 45,20
      Kerroin 22

    • CGA

      124:2 Detroit-Anaheim 2.9 singlenä panos:50e
      Fiilisten vuoksi pistän tästä ottelusta 2.Detroit vitutti eilen,niin vittuilkoon myös tänään.Oikeastaan olisi hienoa nähdä Teukka taas maalinteossa.Fiilistely kohde

      Tupla: Inter ja Valencia panos 400e yht.ker.2.4
      Vastassa heikot vastustajat ja materiaalierot ovat suuret suosikkien hyväksi.Valenciallakaan ei enää loukkaantumis huolia.

      Joku:
      Columbus 1.8
      Phoenix 2.05
      Florida 3.05
      Inter 1.5
      Valencia 1.6
      Panos:50e
      Yht.ker: 27

      Yht:1000e-500e:500e

    • M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

      Washington - NY Rangers
      1 2,15
      Kerroin 2,15 100 (PAF)

      Kotijoukkueella ollut usein etu näiden kahden kohtaamisessa 20-7-1, siis kaikki viimeisimmät kohtaamiset. NYR ei ole kaksinainen peräkkäisten pelien pelaaja, lisäksi eilen tärkeä oman divisioonan ottelu. Washington kohtaa loistavaan saumaan omenan miehet. New York muutama kyseenalainen pelaaja. Kotijoukkue voittamaan, tuskin Steve Valiquette kahta kertaa peräkkäin onnistuu. :)

    • P.Tupuna

      Paffille

      Washington - NY Rangers 2 2,75
      Detroit - Anaheim 1 1,90
      Columbus - Los Angeles 1 1,85

      kerroin 9,7 panos 51 eli kaikki loput

    • SUOLI24

      Palvelu on väliaikaisesti suljettu
      Tämä palvelu on toistaiseksi suljettu teknisten häiriöiden tai ongelmien vuoksi.
      Korjaamme vikaa ja pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa häiriötä.

      Suoli24:n etusivulle
      Tekniset tiedotteet
      Opastus

      • Meneekö läpi, myöhässä siksi kun "suomi sanoi" että olet lähettänyt samanlaisen viestin ja jouduin rukkaamaan kolmeen kertaan ennenkuin tuli läpi.



      • huumor miehii
        pitkämiinus kirjoitti:

        Täytyy takoa, kun leka on lämmin;

        http://i29.tinypic.com/fy0ksg.jpg

        ker.47.53 nordicbet panos 32.

        "Täytyy takoa kun rauta on kuumaa", mutta sulla se on LEKA!



    • Mahowny Dan

      Eilen pelasin 4,18 kertoimisen tuplan Preston Bristol City 220 pelimerkillä. Tulossivujen mukaan molemmat voittivat. Mikä on Juryn ratkaisu kyseiseen vetoon?

    • Bethoven

      Kaksi yhdistelmätuplaa bookkerina PAF.

      Eka
      Valencia - Real Betis tulos 2-1 (7.55)
      Vancouver - Chicago X (4.05)

      Yhteiskerroin 30.57
      Panos 80 merkkiä

      Toka
      Valencia - Real Betis tulos 2-2 (16.00)
      Vancouver - Chicago X (4.05)

      Yhteiskerroin 64.80
      Panos 40 merkkiä

    • Payday

      Paf
      Veto 1.
      Detroit - Anaheim 1 5,50
      Buffalo - Florida X 4,40
      22.66 100*(kassasta puuttuva)

      Saldo 3425 - 100*= 3300

      • Payday

        Detroit - Anaheim 1 5,15 X


      • Payday kirjoitti:

        Detroit - Anaheim 1 5,15 X

        Unibetille

        Vancouver Canucks - Chicago Blackhawks
        1 (1,95)


        Buffalo Sabres - Florida Panthers
        1 (1,78)


        Columbus Blue Jackets - Los Angeles Kings
        1 (1,85)

        Kerroin 6,42

        Panos 20 yksikköä


    • M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

      No Washingtonin pojat päätti sit ratkaista vasta OT:lla, joten se siitä.

      Uutta peliin:
      Columbus - Los Angeles
      1 1,85
      Vancouver - Chicago
      2 2,90
      Kerroin 5,36 85 (PAF)

      No Columbus on hyvä kotijoukkue ja kun sarjan 3 parhaalla kotijoukkueella on 3 ottelun koti tappioputki voisi sen olettaa katkeavan. Varsinkin kun P. Leclaire palaa maaliin. LA:lla maalissa D. Cloutier joka vähän aikaa sitten nostettiin joukkueeseen.

      Vancouver on ollut kotonaan kova vastus Chicagolle, mutta nyt Vancouverin peli ei vakuuta. R. Luongo ei ole ollut parhaimmillaan. Katsotaan pystyisikö Chicago jatkamaan vieras yllätysten tiellä. :)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe